וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן הפכה פיגור 2:0 ל-2:3 על מכבי אחי נצרת

הקבוצה של ניסן יחזקאל הוליכה משערים של אבו נאהיה ואקסברד, אך בוזגלו (צמד) וברוסו (89) דאגו למהפך. 0:0 בין הפועל עפולה לעירוני קרית גת, 1:2 להפועל נצרת עילית על הכח עמידר רמת גן

שחקני הפועל רמת גן. ברני ארדוב
ניצחון סופר דרמטי. שחקני הפועל רמת גן/ברני ארדוב

רגע לפני תחילתו של הפלייאוף בעוד שני מחזורים, המחזור ה-28 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים. בצמרת, הפעולה עפולה ועירוני קרית גת, שנמצאות במקומות הרביעי והחמישי בהתאמה, נפרדו ב-0:0. בקרב תחתית בין שתי קבוצות הנמצאות מתחת לקו האדום ניצחה הפועל נצרת עילית 1:2 את הכח עמידר רמת גן החלשה בחוץ. במשחק נוסף, הפועל רמת גן הפכה פיגור 2:0 לניצחון 2:3 על מכבי אחי נצרת בדרך למקום העשירי והיא בתמונת הפלייאוף העליון.

seperator

מכבי אחי נצרת - הפועל רמת גן 3:2

אחרי ה-2:2 מול הפועל כפר סבא במחזור הקודם, במכבי אחי נצרת קיוו לחזור למסלול הניצחונות מול האורדונים, שגברו 1:2 על הפועל עפולה במחזור הקודם, והתרחקו מעט מהתחתית הבוערת. המארחת הייתה בהחלט בדרך לניצחון כשהוליכה בביתה 0:2, אך ליריבתה היו תוכניות אחרות לגמרי, וזה נגמר, תאמינו או לא, ב-2:3 לזכותה של האורחת, שהצליחה להפוך את התוצאה הודות לשער סופר-דרמטי דקה לתום הזמן החוקי. אחמד אבו נאהיה (7) ועידו אקסברד (41) העלו את המארחת ליתרון, אך אלמוג בוזגלו, עם צמד (48 ו-77) ודידייה ברוסו (89) השלימו מהפך מרשים.

הפועל עפולה - עירוני קרית גת 0:0

בקרב צמרת שיכול היה לשרת את שתי הקבוצות, הן נפרדו ב-0:0 שלא מקרב אף אחת מהן לחבורת הצמרת הגבוהה, ולמעשה המשיך את התקופה הלא טובה שבה שתיהן נמצאות. לעפולה 45 נקודות ולקרית גת 44, כשלהפועל כפר סבא, שנמצאת במקום השלישי, 49 נקודות.

הפועל נצרת עילית - הכח עמידר רמת גן 1:2

הכח עמידר רמת גן נמצאת במקום האחרון בליגה הלאומית עם 16 נקודות. ההפסד 2:0 להפועל נצרת עילית היה השביעי שלה ברציפות והיא בדרך הבטוחה לליגה א'. נצרת עילית נמצאת גם היא מתחת לקו האדום, עם 28 נקודות, חמש פחות מלבית"ר ת"א/רמלה שנמצאת בחוף מבטחים. יניב דרעי (18) ומרדכי מלכה (21) כבשו עבור המנצחת, שתפגוש במחזור הבא את בית"ר ת"א/רמלה למשחק שיכול לשנות עבורה את העונה. לאונרדו פאסוס צימק בפנדל בדקה ה-84.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully