וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "היה נכון לסגור כמה שיותר מוקדם, פורסמו דברים שפגעו בי"

15.3.2015 / 19:10

המאמן הסביר בשיחה עם וואלה ספורט מדוע החליט להמשיך בקרית שמונה. על הנסיגה: "עשינו משחקים טובים, במבחן התוצאה נכשלנו". על העונה הבאה: "בכל שנה איזי מעמיד סגל חזק כדי להתמודד גבוה"

one

ברק בכר סיכם הבוקר (ראשון) עם הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי על המשך דרכו כמאמן הקבוצה גם בעונה הבאה. בתקופה האחרונה החלו שמועות על עתידו של המאמן, שהעדיף לשמור על שתיקה בנוגע לרצונו להישאר או לעזוב, אך אתמול, לאחר ההפסד להפועל עכו, הצהיר בכר לראשונה שהוא רוצה להישאר וסגר זאת הבוקר סופית. השניים סיכמו שבכר יישאר לעונה נוספת, כשהמאמן צפוי אף לזכות לשדרוג משמעותי בשכרו.

בשיחה עם וואלה! ספורט התייחס בכר לשמועות בתקופה האחרונה, דיבר על המצב הנוכחי של הקבוצה וגם על התכניות לעונה הבאה. "איזי תמיד נוהג לסגור מאמן בתקופה הזו, אז ההעדפה שלי לא רלוונטית", ענה בכר על השאלה אם היה מעדיף לחכות עד סוף העונה כדי לראות אם יקבל הצעות מקבוצות אחרות. "בכל מקרה, בגלל הסיטואציה שנוצרה היה נכון לסגור בינינו כמה שיותר מוקדם, פורסמו לאחרונה הרבה דברים לא נכונים שפגעו בי ובקבוצה".

ברק בכר נפגש עם שרצקי וסיכם לעונה נוספת בקרית שמונה
אין מנהיג, אין תירוץ: הסיבות לקריסה של קרית שמונה
הפועל עכו ניצחה 0:2 את עירוני קרית שמונה

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"אין לי ספק שבשנה הבאה תהיה קבוצה לא פחות טובה". בכר/ברני ארדוב

בכר לא מסכים שהעיסוק סביבו פגע בצד המקצועי ובהכנות, אך ברור גם לו שבתקופה האחרונה קבוצתו חווה נסיגה ביכולת. "אני מרגיש שעשינו את ההכנות הכי טובות למשחקים, גם מבחינת הצוות המקצועי וגם מבחינת השחקנים. עשינו משחקים טובים, אבל לצערי במבחן התוצאה נכשלנו".

על חיזוק לעונה הבאה מהבעלים אמר בכר: "בכל שנה איזי מעמיד סגל ראוי וחזק כדי להתמודד גבוה, וזה מוכיח את עצמו כבר הרבה שנים. אין לי ספק שבשנה הבאה תהיה קבוצה לא פחות טובה". ולסיכום, מה בכר מתכנן עוד לעונה הנוכחית? "המטרה הראשונה כרגע היא להשיג ניצחון ולעצור את רצף ההפסדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully