וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: ברק בכר סיכם לעונה נוספת בקבוצה

15.3.2015 / 12:35

אחרי שלל השמועות על עזיבתו המתקרבת, המועדון הודיע רשמית על הסיכום עם המאמן שימשיך אחרי פגישה מוצלחת עם איזי שרצקי הבוקר. "אין מאושר ממני להמשיך בבית שלי", אמר המאמן בן ה-35

one

עירוני קרית שמונה הודיעה הבוקר (ראשון) על כך שברק בכר סיכם את תנאיו לעונה נוספת במועדון. כזכור, המאמן המבוקש הוזכר כמועמד לעזוב בסיום העונה, אך דווקא אחרי ההפסד הרביעי ברציפות של הקבוצה אמש מול נועלת הטבלה הפועל עכו, הוא הגיע לסיכום עם הבעלים איזי שרצקי על המשך דרכו.

בכר, 35, הצטרף לקרית שמונה כשחקן בקיץ 2004 עוד שהקבוצה הייתה בליגה הלאומית. כשחקן פעיל, הוא היה היה שותף לשתי עליות ליגה וירידה אחת. בתום עונת 2010/11, נאלץ בכר לפרוש מכדורגל בשל פציעה קשה ומיד מונה לעוזרו של רן בן שמעון ובהמשך גם למאמן קבוצת הנוער. כעוזר מאמן הוא היה שותף לעונת האליפות ההיסטורית אשתקד והמשיך להחזיק בשני התפקידים גם תחת גילי לנדאו בקיץ. אחרי פיטוריו של לנדאו בראשית אוקטובר, מונה בכר למחליפו וקיבל את המושכות עד תום העונה. הוא הרשים והפך בשנתיים האחרונות לאחד המאמנים הצעירים המוערכים בליגה.

בכר התייחס להארכת החוזה שלו ואמר: "קרית שמונה זה הבית שלי כבר קרוב ל-11 שנים ואין מאושר ממני להמשיך במועדון הזה לפחות שנה נוספת. עכשיו נוכל לחזור לעבוד בשקט כמו שאנחנו יודעים ואוהבים, זאת במטרה לחזור אל מסלול הניצחונות ולמקסם את הפוטניצאל שלנו עד סיום העונה".

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
נשאר בסופו של דבר. ברק בכר/סוכנות ג'יני

סוגיית בכר הייתה הסוגיה הכי מדוברת בזמן האחרון במועדון. בהצהרה ראשונה בנושא בכר אמר אחרי המשחק שהוא רוצה להישאר בקרית שמונה והודה כי הוא מעוניין להמשיך. ברק בכר אמר: "אני בא לפגישה בצורה חיובית לנסות ולסגור עם איזי. אני רוצה להישאר בקרית שמונה ומקווה שנסגור".

על מצבה של הקבוצה, שהפסידה אמש 2:0 להפועל עכו ועלולה לאבד את המקום השני בטבלה, אמר: "כשלא מנצחים כל כך הרבה משחקים, אז איך שתגדירו את המצב אתם צודקים. זו תקופה קשה וצריך לצאת ממנה. אולי חסר לנו ביטחון. נסתכל על עצמנו וניקח אחריות. המועדון הזה מספיק חזק, בסך הכול אנחנו במקום טוב ונצא מזה. גם נגד חיפה וגם היום היינו טובים יותר, אבל בשביל לנצח צריך להבקיע. קשה לי לבוא בטענות לשחקנים כי הם נותנים הכול ומאוד רוצים. בסיבוב השני עכו וקבוצות התחתית לקחו נקודות מכולן. רצינו להגיע לפלייאוף כמה שיותר קרוב למכבי תל אביב. כל הביקורות מוצדקות, אבל אבל צריך לחשוב רק על איך לנצח את המשחק הקרוב. השחקנים שלי לא יישברו, אני מכיר אותם מספיק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully