וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - בית"ר ירושלים: "אם נהיה בפיגור יהיה לחץ גדול"

בבירה לא רוצים למצוא את עצמם ברגע האחרון מחוץ לפלייאוף העליון. כ-5,000 אוהדים ילוו אותם למשחק (ש', 19:30, ספ' 2). ברוכיאן: "בוער בי לחזור". וואקמה התאושש מהפציעה ועשוי לפתוח

מחזור 26מחצית14/03/2015
הפועל רעננה
    1:0
      בית"ר ירושלים
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * שלושת המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה הסתיימו עם שני תיקו וניצחון לבית"ר 0:2 בחוץ במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון. המשחק בטדי הסתיים ב-1:1 כאשר את השער לרעננה כבש בן מלכה, המשתייך היום לסגל בית"ר.

      * מאמן רעננה, חיים סילבס, שיחק בבית"ר ירושלים בעונת 00\99 אך נפצע בשלב מוקדם של העונה.

      * בית"ר לא מצליחה לחבר העונה שלושה ניצחונות רצופים. מחר זאת ההזדמנות השלישית שלה לעשות זאת.

      * בית"ר לא ספגה בשני המשחקים האחרונים ובסך הכל ספגה שער אחד בשלושת המשחקים האחרונים.

      שחקן הפועל רעננה, אנתוני וואקמה. מגד גוזני
      חוזר. וואקמה/מגד גוזני

      מפתחות והכנות: הפועל רעננה

      מאמץ של עונה שלמה מתנקז למשחק אחד ובו תנסה רעננה לנצח ולהבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. הקרב הדרמטי על מקום בשישייה הראשונה, עשוי להיות מוכרע על חודה של נקודה או אפילו חודו של שער וברעננה יודעים שבגלל שהם לא תלויים רק בעצמם, הם יצטרכו קודם כל לגבור על הבית"רים ואז להתעדכן בנעשה בדרבי החיפאי ובמשחק בין מכבי פתח תקוה והפועל תל אביב.

      החלוץ אנתוני וואקמה שהחלים כמעט לחלוטין מקרע בשריר הירך האחורי, ישוב בוודאות לסגל אחרי היעדרות משלושה משחקים וייתכן שאף יפתח בהרכב. סער בנבנישתי שנעדר מהמשחק הקודם בשל צבירת כרטיסים צהובים, ישוב להרכב ויפתח בקישור. רעננה תאלץ להסתדר ללא שני הבלמים הקבועים שלה, יניב לביא המוצהב ובן והבה המורחק. יוגב לרמן ויקיר שינה יפתחו במרכז ההגנה, יחד עם עדי נמני ועמנואל אמבולה.

      ססאר ארסו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
      חוזר להרכב. אופיר קריאף/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

      בית"ר עורכת היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר כאשר כל השחקנים בדריכות גבוהה מאוד. המאמן גיא לוי אמר לשחקנים במהלך השבוע: "אין בכלל מה לחשוב על הדבר הזה שנקרא תיקו. נבוא בדיוק כמו שבאנו למכבי תל אביב, לנצח את המשחק. אנחנו קבוצה טובה, הקהל איתנו ואנחנו צריכים לסיים את משימת הפלייאוף העליון עם ניצחון".

      השחקנים עצמם אופטיימיים אך לוקחים בחשבון כל תרחיש: "צריכים לשחק מההתחלה חזק ולנצל את זה שהלחץ הוא על רעננה. ברור לכולם שאם נהיה בפיגור יתחיל לחץ גדול ואסור לנו להגיע למצב כזה. צריך לבוא מהפתיחה ולהכתיב קצב, אנחנו קבוצה טובה יותר, הקהל איתנו ואנחנו צריכים לגמור את הסיפור עם ניצחון ולכוון למקום רביעי".

      בנוגע להרכב, תומר ירוחם ואופיר קריאף יחליפו את אלי דסה ושלומי אזולאי המוצהבים. מעבר לכך הקבוצה תעלה באותו הרכב ובאותה אוריינטציה התקפית איתה עלתה נגד מכבי תל אביב. שחקני הקבוצה שוחחו אתמול על הקילומטרז' הנמוך יחסית אותו עשו האלופה, וניסו לחפש הסברים לכך. במועדון הסבירו כי בשל המשחק הצפוף כמות הספרינטים והתנועה למרחקים ארוכים היו נמוכות ולכן הייתה ירידה במדדים.

      אוהדי הקבוצה בהתלהבות גדולה לקראת המשחק מחר והצפי הוא כי יותר מ-5,000 איש ילוו את הקבוצה מחר. רעננה הקצתה לבית"ר את היציע המזרחי באצטדיון בנתניה כאשר במידה ויהיה ביקוש יוכלו אוהדים להיכנס גם לחלק הדרומי של הצד המערבי. אלי טביב טס אתמול לעסקיו בארצות הברית וצפוי לחזור בעוד מספר שבועות. בבית"ר מקווים כי כל בעיותיו של הבעלים ייפתרו והוא ימשיך. במועדון שאבו כח מהשמחה של טביב לאחר הניצחון על מכבי תל אביב ואמרו כי: "בית"ר זאת התרפיה שלו, הוא לא יוותר עליה כל כך מהר".

      עוד באותו נושא

      מחזור הסיום בליגת העל: כל תרחישי העלייה לפלייאוף העליון

      לכתבה המלאה
      שחקן הפועל קטמון ירושלים, אבירם ברוכיאן. ברני ארדוב
      "ברגע שאעלה את קטמון ליגה אז אני אחזור לחלום את החלום לחזור לבית"ר". אבירם ברוכיאן/ברני ארדוב

      קפטן בית"ר ירושלים לשעבר, אבירם ברוכיאן, שהודח בקיץ מהמועדון לאחר שלטענת ראשי המועדון הוביל את שביתת השחקנים בשנה שעברה, התראיין היום ל"רדיו ירושלים" ואמר: "אני פגוע כי אני חושב שלא היה מגיע לי לעזוב איך שעזבתי. אני לא חושב שיש מישהו במועדון או בעולם הזה שאוהבים את בית"ר כמו שאני אוהב. לא טעיתי בשום דבר. אם הייתי טועה לא הייתי נפגע. מה שמצחיק הוא שחודש-חודשיים אחרי שעזבתי אנשים שם הבינו שטעו ושהאירועים היו להיפך ממה שחשבו. אני מאלה שמנעו את השביתה קרוב לשלוש פעמים ולכן אני פגוע".

      כשנשאל אם לא היה צריך להתנהג אחרת לאחר שטביב החזיר אותו למועדון אמר: "אני יכול להגיד שעד שהגיעו הזרים בינואר בית"ר ללא ברוכיאן הייתה עם 4-5 נקודות פחות. החזרתי על זה שהביאו אותי. אני החזקתי את הקבוצה במו ידיי עד שרוני לוי הנחית זרים. הכל היה מושלם, הייתי מעל הציפיות והציעו לי חוזה לכמה שנים. אחרי זה דחו אותי שבוע אחרי שבוע. אני הרגשתי את זה ואמרתי להם כל שבוע שאני רוצה את החוזה עכשיו כי ידעתי לאן זה הולך אבל דחו אותי".

      על הרצון לחזור בעתיד אמר: "בוער בי לחזור לבית"ר. אני מקנא בשחקנים ובטירוף של הקהל. זה בין החלומות הכי גדולים שלי. אני מאוד רוצה את זה אבל אני לא חושב שזה יקרה. עם הצורה שעזבתי, זה לא מרגיש משהו שאפשר יהיה לסדר. אני לא אומר לא ומבחינתי וברגע שאעלה את קטמון ליגה אז אני אחזור לחלום את החלום לחזור לבית"ר".

      על העובדה כי הוא לא משתתף בשירי השמחה של אוהדי קטמון אמר: "לא שרתי יאללה הפועל כי זה לא נוח לי. אבל בקהל של קטמון העריכו את זה שאני אמיתי עם עצמי ולא משקר. הכי קל לשיר ולנשק את הסמל אבל אני בחרתי לא לעשות את זה". לסיכום אמר ברוכיאן על קבוצתו: "היא החזירה לי את החדוות משחק. המועדון, האוהדים, המשחקים בשישי וכל הנאמנות למועדון הזה ומגיע לו להיות בלאומית. אם אנחנו לא עולים זה כישלון גדול שלי, רק שלי".

      עומר אצילי שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
      רף הציפיות עולה. אצילי/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      הפועל רעננה: אנתוני וואקמה

      החלוץ הניגרי ישוב לסגל וכנראה גם להרכב אחרי היעדרות משלושה משחקים. במהלך העונה הוכיח וואקמה את חשיבותו לקבוצה ומחר במשחק שרעננה חייבת לנצח, הוא יצטרך להתעלות ולהוכיח שהוא מסוגל לסחוב את הקבוצה על כתפיו לפלייאוף העליון. הנוכחות של וואקמה על המגרש, תיקח הרבה תשומת לב מהגנת בית"ר, דבר יכול לעזור גם לשובל גוזלו וממאדו צ'אם לבוא לידי ביטוי.

      בית"ר ירושלים: עומר אצילי

      אחרי שערי הניצחון והיכולת הגבוהה במושבה ובסמי עופר, רף הציפיות מהקשר עולה. הרבה מאוד עיניים יופנו לכיוונו של אצילי מחר וזה חלק מהמבחן החדש איתו יצטרך להתמודד וזאת יכולת גבוהה ויציבות בכל משחק, גם אם זה לא יסתיים בתנועת משקפיים.

      הכל לקראת מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב

      הכל לקראת מכבי חיפה - הפועל חיפה

      מה צריכה כל קבוצה כדי להעפיל לפלייאוף העליון?

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אוראל גרינפלד
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 5800

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully