וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב: כוננות שיא ומתח גבוה

המארחת דרוכה לקראת המשחק שעשוי להעלות אותה לפלייאוף העליון: בן שמעון ערך אסיפה ארוכה מהרגיל, מונונגה ושמש יפתחו יחד. כהן שוקל לספסל את אבוטבול וזגורי (ש', 19:30, ספורט1)

מחזור 26מחצית14/03/2015
מכבי פתח תקוה
    0
      הפועל תל אביב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגש של הכרעה? ב-28 המפגשים בין הקבוצות כשהלוזונים מארחים, נספרו ארבע תוצאות תיקו בלבד. הם גם ניצחו 11 פעמים, והפסידו 13. התיקו האחרון: 0:0 בינואר 2010.

      * בארבעה מתוך שמונת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בליגה נשלף כרטיס אדום.

      שחקן הפועל פתח תקוה בן תורג'מן (ימין) שחקן מכבי פתח תקוה דור אלו (שמאל). קובי אליהו
      האדום הבא הוא רק שאלה של זמן? תיקול בדרבי שעבר/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: מכבי פתח תקוה

      אצל הלוזונים נמצאים בכוננות שיא למשחק. לראיה, רן בן שמעון קיים אתמול אסיפה ארוכה מהרגיל, ושחקני הקבוצה יצאו בשעה מאוחרת מאוד ממתקן האימונים לאחר שהמאמן בחר להתעכב איתם על התיקו מול הפועל פתח תקוה. בן שמעון יערוך אסיפה נוספת היום, טקטית, שתתמקד בהפועל תל אביב. דדי בן דיין שחזר להתאמן אתמול בספק גדול למשחק. הבלם עומר דנינו לא כשיר לחלוטין וימתין על הספסל. במועדון החליטו שחגי גולדנברג יפתח בעמדת הבלם ואילו נאור פסר יפתח בצד שמאל. מונונגה יפתח מתחת לפרץ ועידן שמש.

      במועדון קראו לאוהדים להגיע למשחק החשוב, שיקבע האם הקבוצה תשחק בפלייאוף העליון. בפתח תקוה העריכו אתמול שתיקו יספיק, אך השחקנים התבקשו "לא לחשוב על התוצאות מהמשחקים האחרים". אחד השחקנים אמר אתמול בתום האימון: "אין ספק שנהיה בהאזנה לקהל, אבל אם לא נעלה כדי לנצח, נפסיד את המשחק. אף אחד לא קונה דרמה כמו בעונה שעברה, כי אז נצטרך לחלק לאנשים כאן קוצב לב. ניתן את הלב במושבה, אבל נאזין גם למגרשים האחרים".

      כזכור, הקבוצה של ייטב לוזון וקובי רפואה נשארה בעונה שעברה בליגת העל בזכות ניצחון סופר דרמטי על הפועל חיפה. רועי דיין הלוהט העלה את הלוזונים ליתרון בדקה ה-59, אבל ז'רקו קוראץ' השווה (68). בני יהודה סיימה ב-1:1 מול מ.ס אשדוד ובתוספת הזמן הגיע הרגע שאותו לא ישכחו במלאבס עוד הרבה שנים: לידור כהן חדר לרחבה והוכשל על ידי רועי שוקרני, ריינשרייבר הורה בצדק על הנקודה הלבנה, והשאר היסטוריה. דיין, שלא כבש העונה, כבש שער שמיני בחמישה משחקים והשאיר את הקבוצה בליגה. דגם אם בן שמעון יפסיד במשחק, פתח תקוה תוכל לעלות אם רעננה (מול בית"ר ירושלים) או מכבי חיפה (דרבי) לא ינצחו.

      במועדון ביקשו לעשות פאוזה מסוימת מעניין עתידו של בן שמעון. כפי שפרסמנו, פתח תקוה זימנה את רן בן שמעון לפגישה שהייתה אמורה להיערך בשבוע הבא, אלא שיו"ר הקבוצה לשעבר שינו זוארץ נמצא בחו"ל, צפוי לחזור רק ביום שישי בעוד שבוע לישראל והצדדים סיכמו כי יפגשו לאחר שובו. בן שמעון, כזכור, דורש שדרוג משמעותי בסגל שלו וגם בשכרו, דבר שכרגע בפתח תקוה לא יכולים להבטיח לו.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

      בשיתוף סאנופי
      מאמן מכבי פתח תקוה רן בן שמעון. קובי אליהו
      מכבי פתח תקוה לא זקוקה לנסים הפעם. בן שמעון/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

      הפועל תל אביב תגיע מחר למושבה במטרה להבטיח לפחות את המקום העשירי בליגה שיקנה לה אירוח ארבעה משחקים בבלומפילד בפלייאוף התחתון. על האדומים עבר שבוע די רגוע לאחר הניצחון מול מ.ס. אשדוד. "אני רוצה שתביאו את אותם האנרגיות מסיום המשחק", אמר אלי כהן לשחקניו לקראת המשחק. עוד דיבר השריף על המשחק של פריס סן ז'רמן בליגת האלופות מול צ'לסי וביקש משחקניו את אותה רמת מחויבות. "אסור לנו להסתבך בתחתית", אמר אחד השחקנים. "אנחנו מסתכלים רק עצמנו והמטרות של פתח תקווה לא מעניינות אותנו".

      כהן עדיין מתבלט האם לפתוח עם אותו הרכב שפתח מול אשדוד או לתת הזדמנות לשחקנים שעלו במחצית השנייה כמו שלומי אזולאי, רמזי ספורי ומשה אוחיון. אם יחליט כהן בסופו של דבר לתת לאוחיון ואזולאי את חולצת ההרכב הם יפתחו על חשבונם של שי אבוטבול וישראל זגורי. השינוי המשמעותי מחר יהיה בעמדת השוער, כשתום אלמדון יעמוד בין קורות במקום אפולה אדל שסיים את העונה אחרי שקרע את גיד אכילס וכבר עזב את הארץ לצרפת.

      מרקו וראטי שחקן פריס סן ז'רמן מול ססק פברגאס שחקן צ'לסי. GettyImages
      האדומים מקבלים השראה. פ.ס.ז' מול צ'לסי/GettyImages

      יעמדו למבחן

      מכבי פתח תקוה: בריאן חרסיסיץ'

      בן שמעון הפך העונה את החסרונות שיש לו במרכז השדה ליתרון. השלישייה במרכז השדה, דינמית ואגרסיבית, הפכה את מכבי פתח תקוה לקבוצה שקשה מאוד לעבור. דווקא מחר, דווקא מול הפועל תל אביב, פתח תקוה זקוקה לחרסיסיץ' יותר מתמיד. היציבות שלו לאורך העונה תבוא לידי ביטוי בתשעים הדקות הכי חשובות של הלוזונים העונה. אחרי המשחק הזה, יתברר איזה חרסיסיץ' חזק יותר – הקשר מהפועל תל אביב או מפתח תקוה.

      הפועל תל אביב: שגיב יחזקאל

      מתחילת העונה חסר להפועל שחקן משמעותי בחוד. מול אשדוד יחזקאל כבש והיה אחראי על השער העצמי של היריבה. אם ישמור על יכולת גבוה מחר, ובכלל עד סוף העונה, האדומים ככל הנראה יבטיחו את ההישארות הרבה לפני סיום הליגה.

      הכל לקראת הפועל רעננה - בית"ר ירושלים

      הכל לקראת מכבי חיפה - הפועל חיפה

      מה צריכה כל קבוצה כדי להעפיל לפלייאוף העליון?

      שגיב יחזקאל שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
      ימשיך במומנטום? יחזקאל/קובי אליהו

      הרכבי הקבוצות

      שופט: זיו אדלר
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 4500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully