וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: בני יהודה ניצחה 1:2 את עירוני טבריה

צמד של פדרו גלבאן (25 בפנדל ו-75) סידר לזהובים ניצחון נוסף, ככל הנראה, בדרכה לליגת העל. עידן מקדש איזן זמנית (27). הפועל כפר סבא ניצחה 1:3 את הפועל ירושלים, צמד לאורן ניסים

שחקני בני יהודה, פדרו גלבאן, גל צרויה. ברני ארדוב
שוב, גלבאן עשה את ההבדל/ברני ארדוב

בני יהודה רשמה הערב (שישי) ניצחון נוסף בליגה הלאומית, כשעשתה את זה עם 1:2 ביתי מול עירוני טבריה, במסגרת המחזור ה-28. בני לוד, שעדיין נאבקת על המקום השני סיימה ב-1:1 בחוץ מול הפועל ראשון לציון. הפועל כפר סבא הצליחה לחזור לנצח עם 1:3 על הפועל ירושלים, מכבי יבנה ניצחה את הפועל ניר רמת השרון 1:2, והפועל ראשון לציון סיימה ב-1:1 עם בני לוד המאכזבת. בית"ר תל אביב/רמלה ומכבי הרצליה נפרדו ב-0:0.

בני יהודה - עירוני טבריה 1:2

הקבוצה של יוסי אבוקסיס לא הרשימה, לא הבריקה ולא עשתה משהו יוצא דופן, אבל לשמחתה תמיד יש לה את פדרו גלבאן. הארגנטינאי המצוין כבש צמד והוביל את בני יהודה ל-1:2 מול עירוני טבריה, שהעלה את מאזן הנקודות של הזהובים ל-62, 11 יותר מהשנייה בני לוד ו-13 יותר מהפועל כפר סבא השלישית. עידן מקדש איזן זמנית בדקה ה-27, אבל זה לא הספיק לטבריה, שנותרה במקום ה-15 והלפני אחרון למרות משחק לא רע בכלל היום. במהלך המחצית הראשונה נרשם אירוע די אומלל לאחר ששחקן בני יהודה טל בובליל בעט בעצבים כדור לעבר יציע אוהדי טבריה. מסתבר שהכדור פגע בבתו של יו"ר הטבריינים זוהר יצחק, שנראה זועם במיוחד והתעמת עם יו"ר בני יהודה משה דמאיו.

בדקה ה-24 יצאה בני יהודה למתפרצת, גלבאן הכניס כדור עומק לעגייב, שהמשיך לעבר גל צרויה, שניסה ליישר למרכז ונעצר בידו של עידן מקדש בתוך הרחבה. פדרו גלבאן בעט את הפנדל מצוין פנימה וקבע 0:1 לזהובים בדקה ה-25. היתרון של בני יהודה החזיק מעמד שתי דקות בלבד עד שכדור חופשי של שלום עקיבא מצא את עידן מקדש, שנגח מצוין פנימה את ה-1:1. בני יהודה כמעט החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-31, אבל כדור חופשי מצוין של גלבאן מ-22 מטר נעצר במשקוף. בדקה ה-75 מצא גלבאן את השני לאחר שעוז ראלי הוריד לו נהדר עם נגיחה והארגנטינאי בעט חזק ושטוח מצוין לפינה כדי לקבוע 1:2.

אוסיי מאוולי הפועל חיפה. קובי אליהו
חזר לכבוש. מוואלי/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון - הפועל בני לוד 1:1

תיקו רביעי בחמשת המחזורים האחרונים לראשון לציון. בני לוד עוצרת רצף של שני הפסדים, אך היא שומטת שתי נקודות נוספות בקרב על העליה. רמי ביינשרדיני העלה את המארחת ליתרון מהנקודה הלבנה (21), אוסיי מאוולי השווה (58).

הפועל ירושלים - הפועל כפר סבא 3:1

הירוקים הצליחו לחזור לנצח אחרי שמונה משחקים ברציפות בכל המסגרות ועשו את זה בצורה מרשימה מאוד בטדי ומול הפועל ירושלים. אורן ניסים, הוא ולא אחר, הצליח לכבוש צמד, הראשון בדקה ה-52 והשני בדקה ה-65 ועומר פדידה השלים בדקה ה-90 כדי לסדר לקבוצה של פליקס נעים ניצחון חשוב במאבק על המקום השני בליגה ושיפר את מאזן הנקודות שלה ל-49. הפועל ירושלים נותרה בתחתית עם 34 נקודות בלבד.

אורן ניסים שחקן הפועל כפר סבא. לירן דורף, דאבל פס, דאבל פס
כבש צמד. ניסים/דאבל פס, לירן דורף, דאבל פס

הפועל ניר רמת השרון - מכבי יבנה 1:2

מהפך דרמטי של המארחים, שהשיגו יתרון במאבק על הפלייאוף העליון. רמת השרון הייתה עדיפה במחצית הראשונה, אבל רועי עטר רשם החמצה גדולה מול גיא סאלם ובדקה ה-45 מכבי יבנה הענישה. יוסי אופיר סחט פנדל בקצה הרחבה ודוד רביבו דייק עם בעיטה שטוחה שמאלה. אלא שהקבוצה של חיים שאבו הגבירה את הלחץ, ובדקה ה-80 באה על שכרה כשהמגן מאור קנדיל דחק מקרוב פנימה אחרי כדור קרן. בתוספת הזמן הושלם המהפך, כשעוד קרן יצאה ערבוביה וסאן מנחם נגח מקרוב פנימה.

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי הרצליה 0:0

שתי הקבוצות נפרדו בתוצאה של ממש משרתת אף אחת מהן, אבל מצד שני גם לא פוגעת בהן יתר על המידה, עם 0:0. מכבי הרצליה שיפרה את מאזנה ל-37 נקודות ותצטרך להמשיך להיאבק על מקום בפלייאוף העליון, בעוד בית"ר תל אביב רמלה עם 33, תשע מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully