וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק נפלא לגל מקל נגד קוצ'ה לבוראל: "אני נכנס לקצב"

הרכז קיבל 23 דקות והשיב עם 20 נקודות (7 מ-12 מהשדה) ו-7 אסיסטים, ניז'ני גברה על הבאסקים 85:89 ושמרה על סיכוי קטן: "מרגיש כאן טוב". ריאל מדריד - אלבה ברלין 62:93

גל מקל, שחקן ניז'ני נובגורוד. GettyImages
ערב גדול. מקל/GettyImages

המחזור העשירי בטופ 16 של היורוליג יצא היום (חמישי) לדרך עם ארבעה משחקים. מלבד משחקה של אלופת אירופה מכבי תל אביב בברצלונה, ריאל מדריד הביסה את אלבה ברלין 62:93, בעוד גלאטסראיי הובסה בביתה 91:68 לכוכב האדום בלגרד. בבית ו' נערך משחק אחד, בו ניצחה ניז'ני נובגורוד 83:86 את קוצ'ה לבוראל ויטוריה, עם ערב נפלא של גל מקל.

שחקן ריאל מדריד, סרחיו רודריגס. GettyImages
ניצחון קליל. רודריגס וריאל/GettyImages

בית ה'

ריאל מדריד - אלבה ברלין 62:93

ניצחון קליל למוליכת הבית, שהזיעה קצת במחצית הראשונה (39:46), אבל בהמשך עשתה לעצמה חיים קלים ופאבלו לאסו נתן דקות משחק ארוכות גם לשחקני הספסל. רבע שלישי של 7:24 הפך את היתרון של הבלאנקוס לבלתי הפיך ו-10 הדקות האחרונות היו גארבג' טיים בלבד. ג'ייסי קארול הוביל רשימת קלעים מאוזנת עם 13 נקודות, סרחיו יול קלע 12 ורודי פרננדס תרם 11 ו-8 אסיסטים. רג'י רדינג הוביל את אלבה עם 14 נקודות.


גלאטסראיי - הכוכב האדום בלגרד 68:91

במפגש בין שתי קבוצות שכבר איבדו סיכוי להעפיל להצלבה ניצחה האורחת, שממש כמו מול מכבי תל אביב בשבוע שעבר, סיפקה ריצה מדהימה של 0:17 במחצית השנייה. יאקה בלאז'יץ' הצטיין והוליך שישה שחקנים בספרות כפולות עם 19 נקודות, מרטינאס פוצ'יוס קלע 13 למפסידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בית ו'

ניז'ני נובגורוד - לבוראל קוצ'ה 85:89

ערב נהדר לגל מקל, ערב נהדר לניז'ני שקטעו רצף של חמישה הפסדי יורוליג ושמרו על סיכוי קטן להעפיל להצלבה. קוצ'ה הוליכה למשך מרבית המחצית הראשונה, כשמקל נכנס לפרקט 4 דקות לסיום הרבע הראשון והצטיין ברבע השני. את המחצית סיים הרכז הישראלי עם 7 נקודות ו-3 אסיסטים ב-9 דקות, וסייע לקבוצתו לצמק את הפער ל-43:41 בלבד. חמש דקות לסוף הרבע השלישי ספג עבירה שלישית וירד לספסל, לאחר מספר דקות שב וסיפק שתי נקודות נוספות, אך את הרבע השלישי סיימה קוצ'ה ביתרון 57:65. אף על פי כן, המשחק המצוין של מקל נמשך, ועם שש נקודות רצופות ואסיסט יפה סייע לקבוצתו לצמק ל-76:75, חמש דקות לסיום.

ארבע דקות לבאזר מקל ספג עבירה רביעית והוחלף, שתי דקות לסיום עלתה סוף סוף ניז'ני ליתרון, ובפיגור 83:80 הלכה קוצ'ה לפביאן קוסר, שהחטיא. מנגד דאגו ארט פרחוסקי ומקל לקבוע 83:87 מהקו. הרכז ספג עבירה חמישית וירד לספסל לקול תשואות רמות, וקבוצתו דאגה להשיג את הניצחון המיוחל.

מקל סיים ערב אישי נהדר של 20 נקודות (6 מ-11 ל-2, 1 מ-1 ל-3, 4 מ-6 מהעונשין), 7 ריבאונדים, אסיסטים ושני איבודים ב-23 דקות. טריי תומפקינס הוליך את המנצחת עם 22 נקודות, בעוד טיילור רוצ'סטי הוסיף 14 (6 מ-18 מהשדה) ו-9 אסיסטים. דוויס ברטנס קלע 21 למפסידה.

"היה משחק טוב שלנו, הראינו הרבה אופי", סיכם מקל בשיחה עם וואלה ספורט. "אני מרגיש כאן טוב, נכנס לקצב ממשחק למשחק. יש אנשים טובים בקבוצה שלנו שקיבלו אותי בצורה יפה מאוד. כולם רוצים לנצח וכולם מחוייבים מאוד כאן". על המשך הדרך ותמונת הסיכויים של קבוצתו אמר: "יש לנו משחק קשה ב-vtb ביום ראשון, וביום חמישי משחק שיכול לשים אותנו בעמדה מצוינת ביורוליג נגד אפס אנדולו".

שחקן קוצ'ה לבוראל ויטוריה דריוס אדמס. GettyImages
קוצ'ה מסתבכת. אדאמס משמאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully