וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הביסה 94:127 את דאלאס, לברון הפך למלך האסיסטים של המועדון

עוד הצגה התקפית מרשימה לקבוצה של בלאט: לברון (27 נקודות), אירווינג (22), לאב (21 ו-14), סמית' (21) ומוזגוב (17) הוליכו חמישייה לוהטת וסיפקו עוד הצהרה. ג'יימס שבר עוד שיא מועדון

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
זה בהחלט נראה טוב. בלאט/GettyImages

מאזן: 25:41 (מקום שני במזרח)

המשחק הבא: בחוץ מול סן אנטוניו, בין חמישי לשישי

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון - ניצחון - ניצחון - הפסד - הפסד - ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון

מדד הטריו: לברון ג'יימס 27 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, קיירי אירווינג 22 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, קווין לאב 21 נקודות, 14 ריבאונדים ו-2 אסיסטים.

צפו בתקציר המשחק

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
גם בלי הסרט, יש סביבו חבורה לוהטת. לברון/AP

על ערב כזה דייויד בלאט פנטז: קליבלנד מחצה הלילה (בין שלישי לרביעי) את דאלאס 94:127, והציגה שוב יכולת התקפית מרשימה מול קבוצת פלייאוף מהמערב כשהביסה את המאבריקס ב-33 הפרש. בלאט יכול לשאוב סיפוק לא רק מהניצחון המוחץ והביטחון שחניכיו צוברים, אלא בעיקר בגלל השורה הסטטיסטית של קבוצתו, שמציגה מספרים מרשימים, ובעיקר מאוזנים, עם חלוקה בריאה ותרומה מגוונת.

בראש החבורה ניצב כמובן לברון ג'יימס, ששוב שיחק בלי סרט הראש וקלע 27 נקודות באחוזים נהדרים (10 מ-14 מהשדה), כולל 8 אסיסטים, 7 ריבאונדים ו-2 איבודים בלבד. קווין לאב קלע 21 נקודות וקלט 14 כדורים חוזרים, ג'יי אר סמית להט עם 5 מ-8 מהשלוש בדרך ל-21 נקודות ו-8 כדורים חוזרים, קיירי אירווינג קלע 22 נקודות (6 מ-13 מהשדה, 9 מ-10 מהעונשין), חילק 5 אסיסטים וקלט 5 ריבאונדים, טימופיי מוזגוב שוב היה יעיל עם 17 נקודות, וכל שחקני החמישייה של הקאבס (108 נקודות בסך הכל) קלעו בספרות כפולות, בין 17 ל-27, כשהקבוצה כולה משלימה ערב קליעות נהדר של 51 אחוז מהשדה ו-47 אחוז מהשלוש (15 מ-32).
קליבלנד סיימה עם 12 איבודים בלבד, ניצחה 42:50 בריבאונד, שוב ספגה פחות מ-100 נקודות, ואחרי עוד משוכה לא קלה, היא מגיעה אופטימית לעוד משחק מסקרן בטקסס, ביום חמישי בלילה מול האלופה סן אנטוניו. משמעות נוספת של הניצחון היא שהקאבס התייצבו במקום השני במזרח, משחק וחצי מעל שיקגו ושני משחקים מעל טורונטו.

עוד באותו נושא

אדם מול מכונה: בלוג המעקב אחרי דיוויד בלאט ולברון בקליבלנד

לכתבה המלאה
קיירי אירווינג מול דירק נוביצקי, קליבלנד מול דאלאס. AP
דירק עייף, קיירי רענן/AP

דאלאס עוד הוליכה 26:31 בסיום הרבע הראשון, אבל ברבע השני הקאבס ניצחו 22:41. לברון, שבמהלך המשחק מול פיניקס הוריד את סרט הראש שהפך לסימן ההיכר שלו, הפעם כבר החל את המשחק בלעדיו, והמשיך במומנטום: הוא היה זה שפתח את הרבע השני היטב עם שתי שלשות רצופות, ולאחר מכן מסר אסיסט לשלשה נוספת של ג'יימס ג'ונס - מה שהיה האסיסט ה-4,207 שלו במדי קליבלנד, שיא מועדון חדש, כשקינג ג'יימס עובר את מארק פרייס, ורושם שיא מועדון 16 שלו במדי הקאבלירס. ג'יי אר סמית המשיך את מגמת הצליפות ברבע השני, ומשם שחקניו של בלאט פשוט לא עצרו. קליבלנד רשמה ניצחה 12 מה-13 האחרונים שלה מול יריבות מהמערב, וקטעה רצף של 14 הפסדים בטקסס.

מנגד, דאלאס רשמה הפסד שלישי בארבעת משחקיה האחרונים וחמישי בשבעת משחקיה האחרונים. דירק נוביצקי שוב נראה תשוש עם 13 נקודות ב-3 מ-10 מהשדה, רייג'ון רונדו שוב נראה לא אפקטיבי עם 4 נקודות (2 מ-6) ו-3 אסיסטים (מול 2 איבודים), צ'נדלר פרסונס המתקמבק קלע 18, אמארה סטודמאייר תרם 15 נקודות (7 מ-11) מהספסל.

ג'יי אר סמית', קליבלנד קאבלירס. AP
ערב נהדר מהשלוש. סמית/AP
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
בנוסף לכל, עבר את מארק פרייס. לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully