וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "ההפסד הוא שילוב של שאננות ותגובות לא נכונות של פאקו"

10.3.2015 / 7:49

התקופה החלשה של האלופה בליגה נמשכת ובמועדון כבר יודעים: "יהיה קשה בפלייאוף, יבואו להתאבד מולנו". אלברמן דחה את הטענות: "לא היינו עייפים פיזית או מנטלית בגלל הגביע"

one

למרות שבינם לבין עצמם אמרו שחקני מכבי תל אביב בסיום ההפסד אמש (שני) 1:0 מול בית"ר ירושלים שצריך לשמור על הכביסה המלוכלכת בחדר ההלבשה, הרי שהם שבו מלאי ביקורת מהמשחק הכושל בחיפה. אלא שאם במקרים דומים, הביקורת הייתה נופלת ברובה על המאמן, הרי שהפעם היו כאלה שאמרו: "לפני שבאים בטענות לפאקו, צריך להסתכל איך נראינו במחצית הראשונה. אולי הוא טעה עם החילופים כאשר לא הכניס יותר כוח להתקפה, אבל כל מי שקיבל ממנו אמון ופתח אחרי הניצחון בגביע, היה צריך להראות הרבה יותר מפוקס".

המאמן הבאסקי חרג אתמול ממנהגו ולא ביצע שינויים בהרכב, אלא שלח למגרש את אותם שחקנים שפתחו ב-0:3 על קרית שמונה. לצערו, ההרכב הזה לא סיפק את הסחורה. במחצית השנייה האלופה החזיקה רוב הזמן בכדור, אבל בית"ר הציגה הגנה מצוינת ומכבי תל אביב לא מצאה שטחים שיאפשרו לה לסכן את השער.

גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא מצליחים להשתפר. אלברמן/ברני ארדוב

בקבוצה הודו אמש כי הכתובת הייתה על הקיר וגורם אמר בסיום המשחק: "מיד אחרי שעברנו את קרית שמונה, פאקו דיבר עם השחקנים בחדר ההלבשה בבלומפילד על המשחק מול בית"ר. אי אפשר לומר שהוא לא הזהיר משאננות, אבל כנראה שמה שהיה בעוכרנו היה ההפסד של קרית שמונה למכבי חיפה. ההפסד הזה הביא לסוג של נינוחות אצל השחקנים. לא ראו רעב אמיתי מההתחלה. כנראה שכניסה לפלייאוף העליון דרבנה את שחקני בית"ר יותר מאשר הגדלת הפער בצמרת אצלנו".

הביקורת כלפי פאקו בתוך מכבי תל אביב היא סביב ההחלטות שלו במהלך המחצית השנייה. התחושה במועדון היא שהמאמן לא ניחן בתגובות מספיק חדות למהלכי המשחק ושההתעקשות שלו על שלושת הקשרים באמצע, כמעט בכל מחיר, לא מוכיחה את עצמה ברגעים בהם הקבוצה נמצאת בפיגור. פאקו אמר בסיום המשחק שהקבוצה שלו החלה לשחק טוב יותר כשהוא הכניס את נוסא איגייבור וניקולה מיטרוביץ', אבל אחד השחקנים הגיב לכך: "בטוח שהיינו מגיעים ליותר משני מצבים אם עדן בן בסט או ברק יצחקי היו נכנסים ומשחקים ליד ברק בדש, כשערן זהבי מאחוריהם. לא ראו כמה ערן נשמר על סף הרחבה? אם לבית"ר היה עוד שחקן התקפה שלנו להתמקד בו, ערן היה יכול להיות קצת יותר חופשי. ההפסד הזה הוא שילוב של שאננות שלנו ושל תגובות לא נכונות של המאמן".

גל אלברמן לא קיבל את ההסבר לפיו מכבי תל אביב הגיעה למשחק כשהיא עדיין חושבת על הגביע. "רצינו לשחק טוב יותר. לקחת שלוש נקודות ולהגדיל את הפער בצמרת", אמר אלברמן, "לצערנו לא עשינו את זה. אנחנו לא מצליחים להגדיל את הפער כמו שרצינו. באנו למשחק שידענו שיהיה קשה ולא עשינו את העבודה שלנו. אני לא חושב שהיינו עייפים פיזית או מנטלית. המשחק לא זרם לנו כמו שרצינו. אנחנו שחקנים מספיק מנוסים ושמנו את המשחק מול קרית שמונה מאחור, אבל לא נכנסנו טוב למשחק הזה".

עוד באותו נושא

פאקו מתעקש: "כשהכנסתי את איגייבור התחלנו לשלוט באמצע"

לכתבה המלאה
פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כמה החלטות לא ברורות. פאקו/ברני ארדוב

לאחר ההפסד, מבינים במכבי תל אביב שסיפור האליפות רחוק מלהיות סגור. הדברים מקבלים משנה תוקף במיוחד כאשר לפלייאוף העליון עשויות להיכנס בפוטו פיניש גם מכבי חיפה וגם בית"ר ירושלים. "אין ספק שפלייאוף עם באר שבע, קרית שמונה, חיפה ובית"ר יהיה פלייאוף שנצטרך לתת בו הכל, בכל משחק כדי לקחת את האליפות", אמרו במכבי תל אביב, "כל קבוצה תבוא להתאבד מולנו כדי לזכות בכותרות ולנו יהיה הרבה יותר קשה. אולי השחקנים צריכים משחקים כאלה, כדי להוציא מעצמם יותר".

ביציע ישבו אתמול גילי ורמוט וטל בן חיים, שלא היו בסגל בגלל פציעות. ורמוט לא צפוי לחזור למשחק הליגה מול הפועל פתח תקוה וספק גם אם בן חיים יהיה כשיר. ברק לוי נפצע אתמול באימון המסכם בצווארו ולא יכול היה לשבת על הספסל. במקומו הוקפץ חביב אוחיון מנבחרת הנערים ושימש כשוער המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully