וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו מתעקש: "כשהכנסתי את איגייבור התחלנו לשלוט באמצע"

9.3.2015 / 23:03

מאמן מכבי תל אביב הגן על החילופים שלו במחצית השנייה: "זה לא עניין של חלוצים". ערן זהבי: "כשאנחנו לא נחושים, הכל הולך יותר קשה. זה לא סוף העולם, נתקן את מה שצריך"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב פספסה הערב (שני) הזדמנות פז להגדיל את הפער בפסגה לשבע נקודות, כשנכנעה באצטדיון סמי עופר בחיפה 1:0 לבית"ר ירושלים ובחמשת המשחקים האחרונים היא סופרת ניצחון אחד בלבד. עומר אצילי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-44 אחרי טעות גדולה של חואן פאבלו, והמירוץ לאליפות נותר פתוח לגמרי רגע לפני פתיחת הפלייאוף העליון.

"אני לא חושב שהמשחק הזה מחזיר אותנו אחורה", התעקש פאקו אייסטרן בסיום. "המחצית השנייה שלנו היתה די טובה, בעיקר 25 הדקות האחרונות. לא הצלחנו לשלוט במרכז המגרש היום, היו לנו בעיות ולא הצליח להחזיק בכדור". הספרדי נשאל על החילוף השני שלו, כשהעדיף להכניס את נוסא איגייבור ולא שחקן התקפה מובהק, והבהיר: "אחרי החילוף הזה התחלנו לשלוט באמצע. לא היינו מסוכנים מספיק, ולא הצלחנו להבקיע. זה לא עניין של יותר חלוצים".

ערן זהבי הוסיף: "רצינו לנצח אבל לא הראנו את זה על המגרש. לא היינו נחושים, וכשזה קורה זה הולך קשה. שלטנו במשחק, בית"ר הגנה 90 אחוז מהמשחק אבל זה לא עוזר. לא הצלחנו להבקיע, וכל הכבוד להם. רצינו להמשיך את הדרך שלנו כי ידענו שיש מה לשפר אבל לא הצלחנו לעשות את זה היום. זה לא סוף העולם, נתקן את מה שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully