וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:2 דרמטי להפועל רמת גן על הפועל עפולה, תיקו להפועל כפר סבא

אלמוג בוזגלו כבש בתוספת הזמן ונתן לאורדונים נקודות חשובות. הירוקים חילצו 2:2 ביתי מול מכבי אחי נצרת. מכבי יבנה גברה 1:2 על הפועל ראשון לציון

שחקן הפועל כפר סבא, בן כוואז. אדריאן הרבשטיין
בן כוואז. הפועל כפר סבא חילצה נקודות/אדריאן הרבשטיין

המחזור ה-27 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים מרתקים. הפועל עפולה הייתה קרובה מאוד למקום השלישי, כשהיא הוליכה על הפועל רמת גן עד לדקה ה-85, אך הצפוניים ספגו שני שערים מהירים ובסופו של דבר הפסידו 2:1 לאורדונים. הפועל כפר סבא, שלא ניצחה כבר זמן רב, חילצה נקודה, כשסיימה ב-2:2 ביתי מול מכבי אחי נצרת. במשחק נוסף, מכבי יבנה גברה 1:2 על הפועל ראשון לציון.

הפועל כפר סבא - מכבי אחי נצרת 2:2

הפועל כפר סבא שוב לא ניצחה. הירוקים רשמו הערב משחק שישי ברציפות ללא ניצחון (חמש תוצאות תיקו והפסד) לאחר שסיימו ב-2:2 ביתי מול מכבי אחי נצרת. ריף מסיקה העלה את הכפר סבאים ליתרון בדקה ה-56, אך אמרי זייד השווה תשע דקות לאחר מכן. בדקה ה-80 עלי חטיב הפך את התוצאה, לפני שעידן דוד קבע 2:2 עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה (86). אנס דאבור הורחק דקה לפני כן.

הפועל רמת גן - הפועל עפולה 1:2

הפועל עפולה הייתה קרובה מאוד למקום השלישי, לאחר שהוליכה 0:1 עד הדקה ה-85, אך בסופו של דבר היא נותרה ללא נקודות כלל, לאחר שספגה שני שערים מהירים והפסידה 2:1 להפועל רמת גן. עידו דוידוב העלה את הצפוניים ליתרון בדקה ה-39, פקונדו שמידט השווה בדקה ה-85 ואלמוג בוזגלו הפך עם שער דרמטי בדקה ה-92, שהעלה את הרמת גנים למקום ה-12.

מכבי יבנה - הפועל ראשון לציון 1:2

המארחת השיגה שלוש נקודות חשובות במאבק על הפלייאוף העליון, רשמה ניצחון שני ברציפות ועלתה למקום השישי. רמי ביינקרדיני כבש בפנדל לזכות ראשון לציון בדקה התשיעית אחרי שהוכשל ברחבה, אבל יבנה איזנה בדקה ה-37 עם נגיחה מקרוב של יוסי אסייג אחרי הכנה נהדרת של אדיר טובול הוותיק. ניבאלדו הכריע מזווית קשה בדקה ה-77, כשהכדור שלו פגע בשחקן אורח ונעצר ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully