וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: אזלו הכרטיסים לאוהדים הירוקים לדרבי

9.3.2015 / 7:35

הניצחון הדרמטי בקרית שמונה כמעט עשה את שלו והקבוצה מקווה שהדחיפה מהיציעים תעזור לה להבטיח את המקום בפלייאוף העליון. וגם: המספרים של בניון, האמונה של גבאי והאמירה של שרצקי

one

אחרי הניצחון בקריית שמונה, במכבי חיפה מיהרו אתמול להוציא את המחשבונים, כדי לבחון מה יכול למנוע ממנה להעפיל לפלייאוף העליון. אם בית"ר ירושלים תפסיד היום למכבי תל אביב, גם תיקו יספיק לה בדרבי החיפאי, אם כי ברור שבמועדון לא יסתמכו על תוצאה שיכולה למנוע מהם לקבל את הכרטיס. "לא רואים תסריט שלא נהיה שם", אמרו אתמול שחקנים בצאתם מחדר ההלבשה. אם בית"ר ירושלים תפסיד היום למכבי תל אביב וחיפה תנצח את הדרבי, ייתכן גם מצב בו היא תסיים את העונה הסדירה במקום הרביעי, שייתכן מאוד שגם יקנה העונה גם מקום באירופה.

בניון נכנס אתמול לחדר ההלבשה וניסה לשדר פאסון. "הפועל חיפה תבוא להרוס לנו בשבוע הבא, אבל הם גם צריכים את הנקודות", אמר אחד השחקנים. "ממחר, אסור לחגוג". ולא רק שמחה הייתה בחדר ההלבשה, אלא גם איזי שרצקי. בעלי קריית שמונה נכנס לחדר ההלבשה של הקבוצה, ופנה לשחקני מכבי חיפה. "הנה, סידרנו לכם פלייאוף עליון", אמר ויצא.

בקבוצה הודיעו הערב כי הכרטיסים לאוהדי מכבי חיפה לקראת הדרבי הקרוב, שייערך ביום שבת בסמי עופר, אזלו. הירוקים מקווים שהתמיכה ביציעים תעזור להם להשיג את הניצחון על היריבה העירונית הפועל חיפה, ניצחון שישלח אותם אל הפלייאוף העליון.

בניון שחזר את הגול: "אמרתי 'אני אבעט ומה שיהיה יהיה'"

מכבי חיפה ניצחה 0:1 בקרית שמונה

אווירה קשה בעירוני קרית שמונה, איזי שרצקי ביקר את משחק ההגנה

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה חוגג. סוכנות ג'יני
איתו הכול נראה אחרת. בניון/סוכנות ג'יני

שיחת היום בדרך חזרה לחיפה הייתה כמובן יוסי בניון. תשעה חודשים חלפו מאז ההופעה האחרונה שלו בנבחרת ישראל, ולקראת פרסום הסגל הישראלי למחנה האימון בשפיים בשבוע הבא, במכבי חיפה יש מי שמשוכנע שלבניון מגיע מקום של כבוד בסגל הזה. בניון מעדיף לא להתרכז כרגע בנושא הזימונים לנבחרת, אך נראה כי היכולת של בניון במשחקים האחרונים, מאז הפך כשיר לחלוטין, עשוי ליצור התלבטות אצל המאמן הלאומי לקראת ווילס. ההערכה היא שגוטמן יזמן את אלירן עטר, ואולי גם את טאלב טואטחה או אלעד גבאי. אברהם פאס ממשיך להרשים את הצוות המקצועי ואם ימשיך ביכולת הזאת יישאר גם בעונה הבאה. בחיפה מרוצים מהשיפור בחלק ההגנתי. שחקנים העידו הציוות בין אביחי ידין למוחמד קמארה תרם רבות ליציבות שלהם. אתמול, כשברקע השמיעו שירים של אייל גולן, אמרו חלק מהם כי לא זכורה להם חגיגה כזאת העונה בחדר ההלבשה.

לגבי בניון, המאזן שלו במכבי חיפה מלמד שהירוקים היו צריכים אותו יותר במגרש העונה. כל כך צריכים, עד שהמאזן שלה כשהוא בהרכב הוא בקצב של קבוצה שרצה לאליפות. שימו לב: בניון פתח העונה ב-13 משחקי ליגה בלבד, מתוכם מכבי חיפה ניצחה בשמונה משחקים. לחבורה של מרקו בלבול יש העונה עשרה ניצחונות בלבד, כלומר – היא ניצחה פעמיים בלבד כשבניון איננו. בחישוב פשוט, כשבניון בהרכב, מכבי חיפה מוציאה 27 נקודות מתוך 39 אפשרויות – כמעט 70 אחוזי הצלחה, מאזן דומה לזה של מכבי תל אביב. אגב, מאז הגעת עטר לקבוצה, חיפה ללא הפסד כשהוא משחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם יוסי בניון (במרכז). סוכנות ג'יני
סוף סוף קצת נחת למכבי חיפה/סוכנות ג'יני

"אני שנתיים במועדון ולא זוכר אותנו שמחים ככה. זאת התפרצות של רגשות, מתגבש פה משהו שלא היה פה הרבה זמן גם מבחינה חברתית וגם על המגרש", אמר אלעד גבאי. "ברור שהמטרה היא להגיע לפלייאוף. יש לנו משימה וזה הדרבי. מקווה שנסמן 'וי'. מה עובר עליי? זה הכדורגל, יש עליות וירידות. הייתה לי תקופה לא נעימה, אני שמח שהייתי חזק כדי לעבור את התקופה הזאת". דבאי נשאל האם לדעתו יוזמן לנבחרת וענה: "אין ספק, השאיפה של כל שחקן היא ללבוש את המדים הלאומיים. המאמן קובע, ברור שאני רוצה לחזור. מגיע לבלבול קרדיט ענק, הוא נתן לי קרדיט שלא היה לי פה בשנה וחצי האחרונות. אתן את כול כולי עד טיפת הדם האחרונה בשבילו ובשביל הקבוצה".

"אני לא יכול להיכנס לראש של מאמנים שהיו פה. צריך לשאול את השחקנים שהיו פה למה לא קיבלתי צ'אנסים", סיכם גבאי. "קשה להראות יכולת פעם בתשעה משחקים, מי שמכיר אותי יודע שעברתי כברת דרך עד שהגעתי לאן שהגעתי. יש לי אופי חזק, אם לא הייתה לי אמונה הייתי היום בליגה השנייה או השלישית. לקראת ינואר רציתי ללכת ולשחק, כי הייתי שנה וחצי בלי כדורגל. בלבול הגיע, אז יש בורא עולם והכל מלמעלה". ומה לגבי אייל משומר, ששוחח עם המאמן על רקע המיעוט בדקות המשחק שהוא מקבל? בלבול אמר: "יש למכבי חיפה סגל של 22 שחקנים. הכול מקצועי, נטו לטובת מכבי חיפה". בימים הקרובים תיערך פגישה נוספת בינו לבין ההנהלה בנושא חידוש החוזה. גם עידן ורד ששותף אתמול לאחר חמישה שבועות יקבל זימון לשיחה.

מכבי חיפה הגיבה לשלט שהניפו אוהדי הקבוצה כלפי רפי דהן: "מועדון מכבי חיפה מבהיר כי אם כוונת אותם אוהדים אמש הייתה חיובית, אנו מברכים על כך. אך אם כוונתם הייתה צינית ונועדה לפגוע בשחקן, אנו כמועדון מגנים כוונה ודרך זו באופן חד משמעי! מסר שכזה נוגד את רוח המועדון שלנו. מועדון כדורגל מכבי חיפה מאחל יותר מכל לרפי דהן בריאות ואושר".

חיפה פנתה אתמול למנהלת הליגה בבקשה מיוחדת לקיים את משחק הדרבי כשעה לאחר צאת השבת ולא במועדו המקורי, וייתכן שיפתח בשעה 19:30. בחיפה טוענים כי כ-1,500 אוהדים שומרי מסורת מעוניינים להגיע למשחק.

שלט של אוהדי מכבי חיפה, רפי דהן. סוכנות ג'יני
השלט עם המסר לרפי דהן/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully