וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווירה קשה בעירוני קרית שמונה, איזי שרצקי ביקר את משחק ההגנה

9.3.2015 / 7:15

אכזבה גדולה אצל הצפוניים לאחר ה-1:0 למכבי חיפה. הבעלים נכנס לחדר ההלבשה בסיום ההתמודדות והעיר לשחקנים. וובה בראון: "שום דבר עוד לא סגור, נילחם עד הסוף"

one

אווירת נכאים בעירוני קרית שמונה לאחר ההפסד 1:0 למכבי חיפה אמש (ראשון). "אסור לנו שעונה כזו מדהימה תסתיים בטעם חמוץ", אמר אחד השחקנים, "יש לנו עכשיו משימה חשובה והיא לסיים את העונה בצורה טובה כדי שאף אחד לא ישכח איזו עונה מדהימה אנחנו עושים. נכון, מכבי תל אביב יכולה לפתוח פער של שבע נקודות, אבל אנחנו צריכים להתרכז בנו ובאיך אנחנו יוצאים מהמצב הזה". בקבוצה דיברו רבות על הסגל הקצר יחסית, ועל כך שבעקבות הפציעות של דויד מנגה, טובראנו פינאס ושמעון אבוחצירא כמעט ולא נותרו לברק בכר אפשרויות לחילוף בחלק הקדמי. אם לא די בכך, מינדאוגאס פאנקה נטש את המשחק עוד במחצית הראשונה ובקבוצה מקווים שמדובר רק בהתכווצות ולא בפציעה ארוכה.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה בין שחקני עירוני קרית שמונה. ג'יני
בעיות בחלק האחורי. בניון פורץ מול הגנת קרית שמונה/ג'יני

בצד המקצועי, במועדון נשמעה ביקורת כלפי משחק ההגנה, ולמרות השליטה במגרש ישנה הרגשה שהקבוצה נחשפה פעמים רבות למצבים ודאיים לכיבוש של מכבי חיפה. הבעלים איזי שרצקי העיר לשחקנים בחדר ההלבשה על משחק ההגנה. בכר החליט להעניק לשחקניו מנוחה של יומיים, כשברביעי הם יחזרו להתאמן לקראת המשחק החשוב מול הפועל עכו. "ברור שאחרי ההפסד, המשחק מול הפועל עכו הופך להיות חשוב יותר", אמר הקשר וובה בראון, "זה יהיה משחק קשה אבל נרצה להשיג שם את שלוש הנקודות. שום דבר לא סגור ונילחם עד הסוף אבל כרגע אנחנו מתרכזים בעצמנו ובמשחק מול הפועל עכו".

גורמים במועדון משוכנעים שיש לשים קץ לכל הספוקלציות סביב עתידו של בכר, כאשר כבר בקרוב תתקיים פגישה בין שרצקי לבין המאמן בסיומה יקבלו החלטה משותפת. אם שרצקי והמאמן יבינו שהדבר הטוב לשני הצדדים הוא להיפרד הדבר יוחלט כבר כעת, אך עם זאת שרצקי וגם בסביבתו הקרובה משוכנעים שבכר צריך להמשיך וינסו לגרום לכך בפגישה המיועדת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully