וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "לא זוכר בכלל מה קרה. אמרתי 'אני אבעט ומה שיהיה יהיה'"

8.3.2015 / 22:16

קשר מכבי חיפה ניסה לשחזר את שער הניצחון ב-0:1 על קרית שמונה: "הכדור פגע במישהו ולשמחתי הוא נכנס". בלבול: "גם כשאמרו שאין לנו סיכוי לפלייאוף העליון, האמנו". הירוקים ביקשו לארח את הדרבי אחרי צאת השבת

one

מכבי חיפה השיגה הערב (ראשון) ניצחון ליגה שני ברציפות, 0:1 על עירוני קרית שמונה בחוץ, כשגם הפעם הקפטן יוסי בניון כבש. בזכות הניצחון, הירוקים התקרבו עוד יותר להבטחת מקומם בפלייאוף העליון, בעוד שהקבוצה הצפונית רושמת הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות.

שחקני חיפה חגגו בחדר ההלבשה דקות ארוכות, כשברקע התנגנו שירים של אייל גולן. "פרקנו המון עצבים. עכשיו נקווה שמכבי תל אביב תנצח מחר ואז גם תיקו יספיק בדרבי, למרות שנבוא לנצח", אמרו שחקנים. מכבי חיפה, אגב, פנתה הערב למנהלת הליגה בבקשה מיוחדת לקיים את משחק הדרבי נגד הפועל חיפה כשעה לאחר צאת השבת, וזאת משום שלקבוצה למעלה מ-1,500 מנויים שומרי שבת.

אז מה מצבה של הקבוצה לאחר המשחק במאבק על הפלייאוף העליון? אם הירוקים ינצחו את הפועל חיפה, הם ישחקו בוודאות בפלייאוף העליון. במצב של תיקו בדרבי החיפאי, הירוקים יעלו לפלייאוף העליון כל עוד בית"ר ירושלים תפסיד מחר ורעננה לא תנצח בשבוע הבא את בית"ר ירושלים. גם הפסד בשבוע הבא יכול להספיק אם רעננה תפסיד לבית"ר ירושלים בשבוע הבא.

עירוני קריית שמונה - מכבי חיפה (מחזור 25) ג'ו הירש. מכבי חיפה
יוסי בניון. שוב כבש לזכות מכבי חיפה/מכבי חיפה
seperator

"באנו למשחק חוץ הכי קשה שיש בליגה", הודה מרקו בלבול, "פגשנו קבוצה שלא הפסידה השנה בבית ומשחקת את הסגנון שלה כבר שנתיים בצורה מושלמת. הבחורים נתנו משחק הירואי, הגענו למצבים טובים ובסוף יוסי כבש. לא ראיתי איך זה נכנס, אבל הגול מדהים. ידענו שכל שחקן שלהם יכול להבקיע, אבל הבחורים באמת נתנו תצוגה פנטסטית. הניצחון באמת גדול. גם כשאמרו שאין לנו סיכוי להגיע לפלייאוף העליון, האמנו ונתנו הכול. עכשיו צריך להמשיך קדימה עם אותה נחישות ומשמעת טקטית. יש לנו עוד משחק אחד לסיום העונה הסדירה, אחר כך נעשה את החישובים לגבי אירופה".

"שיחקנו טוב ועבדנו קשה נגד אחת הקבוצות החזקות בליגה", ציין יוסי בניון, "אנחנו שמחים, ננסה להמשיך במומנטום. השער? אני אפילו לא זוכר איך הכדור הגיע אליי. אמרתי 'אני אבעט ומה שיהיה יהיה'. לשמחתי הכדור נכנס. ההגעה לפלייאוף העליון תלויה בנו ואנחנו גרמנו לזה".

"לא הגיע לנו להפסיד במשחק", אמר ברק בכר מנגד, "היינו טובים יותר ושלטנו. להיפך, שלטנו במשחק והגענו להזדמנויות. לצערי, מכת הפציעות הגיעה לנו דווקא עכשיו, בתקופה כל כך קריטית. מכבי תל אביב? אנחנו לא יכולים להסתכל עליה כשאנחנו לא מנצחים בליגה".

חגגו במשך דקות ארוכות על כר הדשא עם האוהדים/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully