וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בונה על הקהל, במכבי תל אביב כועסים על מיטרוביץ'

הירושלמים יארחו בחיפה (ב', 20:55, ער' 1) ומצפים ל-20 אלף צופים: "אם הקהל ידאג לאווירה כמו בטדי, לא נפסיד". הקשר החביב על פאקו שב לסגל לקראת בית"ר אך אצל האלופה עדיין לא שוכחים לו את הקללות שהטיח באדלר. גם בן הרוש חוזר, התלבטות בינו לבין זיו

מחזור 25מחצית09/03/2015
בית"ר ירושלים
    0
      מכבי תל אביב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * בית"ר ירושלים לא נוצחה העונה בסמי עופר. שלושה משחקים, 7 נקודות, 8 שערי זכות.

      * המשחק הקודם בין הקבוצות התקיים גם הוא בסמי עופר. ערן זהבי העלה את מכבי ליתרון, עומר אצילי הישווה בדקת הסיום.

      * ששת משחקי הליגה בין הקבוצות בעידן ג'ורדי קרויף הסתיימו ללא הפסד של מכבי תל אביב. שלוש פעמים ניצחה מכבי ושלוש פעמים הסתיימו המשחקים בשוויון.

      * בית"ר ירושלים לא מנוצחת במשחקים בהם אצילי כובש. ארבע פעמים כבש, שני ניצחונות ושני תיקו.

      * ניצחון של בית"ר ירושלים יבטיח לה מקום בפלייאוף העליון.

      * מכבי תל אביב כבר הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה.

      ג'ורדי קרויף, קורס פרו. ברני ארדוב
      עדיין ללא הפסד מול בית"ר ירושלים. קרויף/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

      בית"ר ירושלים ערכה היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק המסקרן נגד מכבי תל אביב באיצטדיון סמי עופר. כזכור המשחק הוא משחק רדיוס עבור בית"ר בעקבות אירועי המשחק נגד מכבי נתניה. מעבר למשחק זה, בית"ר תרצה שני משחקי רדיוס נוספים במהלך הפלייאוף, כעונש על אירועי המשחק נגד עירוני קרית שמונה.

      מכירת הכרטיסים לאוהדי בית"ר החלה להתעורר היום בבוקר כאשר במהלך היום רכשו יותר מ-1,500 אוהדים כרטיסים. מנגד, אוהדי מכבי תל אביב רכשו עד עתה כ-4,000 כרטיסים וההערכה היא שכ-6,000 צהובים יהיו מחר באיצטדיון. בבית"ר מאמינים שהיציעים בצד המערבי והמזרחי של האיצטדיון יתמלאו ב-15 אלף מאוהדי הקבוצה שייתנו לה אווירה ביתית. היציע הצפוני אינו צפוי להיפתח אלא אם יהיה ביקוש של הרגע האחרון.

      בצד המקצועי, המאמן גיא לוי תירגל אופציות להרכב אך נראה כי הוא מתלבט ורק בסמוך למשחק יתקבל ההרכב הסופי. כרגע ההתלבטות של המאמן היא האם לפתוח עם אותו ההרכב שפתח במשחק האחרון נגד הפועל פתח תקוה במושבה או שאולי לצרף קשר אחורי על חשבון לידור כהן. במקרה כזה חנן ממן או אופיר קריאף צפויים לשחק. זאביק חיימוביץ' ותומר סוויסה הפצועים ימשיכו להיעדר.

      שחקנים בקבוצה אמרו לאחר התוצאה של הפועל רעננה אמש כי "מצד אחד זה טוב אבל גם מבלבל. זה לא עוזר שמספיק לנו תיקו בשבוע הבא. נקווה שמכבי חיפה תפסיד היום ואנחנו נגמור את העבודה מחר. אסור להגיע למשחקים ולשחק על תיקו, זה הכי גרוע. איך שלא הופכים את זה, יש לנו מספיק הזדמנויות בשני המשחקים האלה לעשות את זה, אם לא נעלה אנחנו כנראה לא שווים פלייאוף עליון".

      שחקנים גם התייחסו לקהל ואמרו: "מכבי עדיפה על כל הליגה בדרגה אחת לפחות. ראינו במשחקים נגד קרית שמונה שזאת ליגה אחרת. אבל, עם הקהל שלנו והטירוף מצמצמים פערים ולא חוששים מאף אחד, אם הקהל שלנו ידאג לאווירה של טדי בסמי עופר, לא נפסיד את המשחק".

      הבעלים אלי טביב יגיע למשחק מחר ואף עשוי לשוחח עם השחקנים לפניו. הבעלים נוטה להגיש ערעור על העונש אותו בבית המשפט בעקבות "פרשת הנער". במקרה כזה ההתאחדות לכדורגל ובית הדין יצטרכו להמתין עד לאחר תוצאות הערעור בכדי לערוך דיון בעניינו.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

      בשיתוף zap doctors
      אוהדי בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
      מבטיחים תצוגה. אוהדי בית"ר/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

      מיד בתום הניצחון על קרית שמונה בגביע המדינה ביום רביעי שעבר, דיבר פאקו אייסטרן על משחק הליגה מול בית"ר ירושלים. הרבה כבוד רוחש הבאסקי ליריבה מהבירה ואחד המשחקים הזכורים לו מהעונה כולה הוא זה מהסיבוב הקודם בו סיימו הקבוצות בתיקו. המסר שעבר מהמאמן התייחס להמשכיות. הניצחון על קרית שמונה עלול להביא לסוג של נוחות ונינוחות ומזה חושש פאקו. המטרה שלו היא להיכנס לפלייאוף העליון ביתרון גדול על פני קרית שמונה ובאר שבע, אף שהקולות מסביב כבר קובעים שהאליפות מונחת בכיס של שחקניו.

      גילי ורמוט (קרסול) וטל בן חיים (מתיחה במפשעות) יעדרו מהסגל למשחק. השניים עברו אתמול טיפולים וספק אם יהיו כשירים למשחק הבא של הקבוצה. גם ברק לוי לא יהיה בסגל לבית"ר ירושלים. השוער סובל מצוואר תפוס וחביב אוחיון בן ה-16.5, שמתאמן כבר תקופה עם הבוגרים, הקופץ לסגל וישמש כשוער שני. לוי בכל מקרה, לא היה אמור לפתוח בהרכב מאחר שפאקו אייסטרן נותן עדיפות בשלב זה לחואן פאבלו קולינאס.

      מי שיחזור לסגל הוא ניקולה מיטרוביץ', אבל ספק אם יפתח בהרכב. בקבוצה לא אהבו את התנהגותו של הקשר אשר הורחק משלושה משחקים בעקבות המלים שהטיח בזיו אדלר בהפסד להפועל חיפה. צמד הבלמים צפוי להיות שוב קרלוס גרסיה ואיתן טיבי.

      יואב זיו שיחק היטב בשני המשחקים האחרונים, אבל עמרי בן הרוש חוזר לסגל מצהובים ולא ברור אם יקבל את חולצת ההרכב. בקישור האחורי עשוי פאקו להמשיך ולתת קרדיט לגל אלברמן, מהראן ראדי ודן אייבינדר. ברק בדש צפוי שוב לפתוח כחלוץ המטרה.

      ניקולה מיטרוביץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
      במכבי תל אביב עדיין לא שכחו לו את התקרית. מיטרוביץ'/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      בית"ר ירושלים: בוריס קליימן

      במשחק במושבה שוער בית"ר חזר לעצמו אחרי תקופה לא טובה. נגד מכבי תל אביב צפויה לקליימן לא מעט עבודה והוא יצטרך להיות במיטבו ועם הרבה ביטחון בכדי לעבור את המשחק בשלום. אם יעשה זאת, יוכל באופן סופי לשים את התקופה הרעה מאחוריו.

      מכבי תל אביב: גל אלברמן

      כשגל אלברמן מחלץ כדורים במרכז השדה, מכבי תל אביב נראית במשחק והקהל תמיד מגיב באנרגיות חיוביות. אצל פאקו המקום לא מובטח לאיש, אבל נראה שאלברמן אמור להמשיך בתפקידו בקישור וככל שיציג משחק טוב יותר, יהיה למכבי סיכוי גבוה לחזור עם שלוש נקודות מהמגרש בו הסטטיסטיקה שלה העונה לא מי יודע כמה.

      (עדכון ראשון: 16:49)

      שחקן מכבי תל אביב, גל אלברמן, מול שחקן עירוני קרית שמונה, שמעון אבוחצירא. ג'יני
      ימשיך לבלוט? אלברמן/ג'יני

      הרכבי הקבוצות

      שופט: מנשה משיח
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 17200

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully