וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן נחוש להשאיר את קלינגר, דוידוב: "לא מאמין שנרד ליגה"

מ.ס אשדוד הסתבכה בתחתית, המאמן אמר: "מאמין שיש לי את הכוח להשפיע ולעשות את השינוי שכולנו מייחלים שיגיע". דוידוב: "יש לנו שחקנים מספיק טובים בשביל לא לרדת ללאומית"

one

למרות שרשמה אתמול משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון (הפסד 3:1 להפועל תל אביב) ועל אף העובדה שבמשחקים האלה הקבוצה כבשה רק שלושה שערים, ממשיך בעלי מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן לתת אמון במאמן ניר קלינגר. בסיום ההפסד אמש להפועל תל אביב, נשאל קלינגר באשר לאפשרות כי יתפטר מאימון הקבוצה, אבל הוא שלל זאת מכל וכל.

מאוחר יותר אמר קלינגר: "אני חושב שבשלושת המשחקים האחרונים חל שינוי לטובה בגישה של השחקנים. בשני המשחקים הקודמים ההגנה כבר עמדה יותר טוב ומשחק ההגנה שלנו היה טוב יותר. במשחק נגד הפועל תל אביב, עשינו טעויות אינדיבידואליות שגרמו לכך שנפסיד במשחק בו כבר הובלנו. אני יודע לחוש את חדר ההלבשה ואני יודע להרגיש את השחקנים. אני מאמין שיש לי את הכוח להשפיע ולעשות את השינוי שכולנו מייחלים שיגיע".

בן זקן הוא הקובע הבלעדי ב-מ.ס. אשדוד ונכון לאתמול הוא היה נחוש להמשיך בדרכו לא לפטר מאמנים. במועדון יש אחרים שחושבים שהקבוצה חייבת זעזוע ואין מנוס מהחלפת המאמן, אבל אם לא יקרה משהו קיצוני היום או מחר, קלינגר יאמן את הקבוצה גם מול מכבי נתניה במחזור הקרוב.

שחקן הפועל תל אביב לוקאס סאשה מול שחקני מ.ס אשדוד אלכסנדר דוידוב, גדי קינדה. ברני ארדוב
"מקבלים שערים קלים מדי". דוידוב אתמול/ברני ארדוב

דוידוב: "לא יודע מה קרה במחצית השנייה"

אלכסנדר דוידוב אמר אחרי המשחק: "אין ספק שיצאנו פראיירים גדולים במשחק הזה. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו סופגים שערים מטעויות שלנו, זה קרה הרבה פעמים העונה. כל פעם אני חושב שנלמד לקח וזה קורה שוב. אין לי הסבר למה אנחנו עושים את הטעויות האלה. נתנו שערים קלים מדי ומצד שני אנחנו עובדים קשה על שערים שאנחנו כובשים".

הקשר הסרבי הוסיף: "המחצית הראשונה הייתה טובה. ייצרנו מצבים, שיחקנו טוב ולפי מה שראיתי, היינו צריכים להוביל 0:2 או 0:3. לרוע מזלנו ספגנו את השוויון בדקה ה-45. אני לא יודע מה קרה לנו בחצי השני, רק ניסינו להעיף כדורים ולא שיחקנו. לא יודע למה יצאנו ככה למחצית השנייה, עם יותר מדי חשש. עבורנו היה טוב יותר כשהפועל שיחקה עם 11 שחקנים, כי אחרי שהרחיקו להם שחקן, אנחנו כנראה היינו רגועים מדי. ואז שוב עשינו טעו".

על הקרבה לקו האדום אמר דוידוב: "ירידה? אני מקווה שזה לא יקרה. נצטרך להילחם עכשיו על כל נקודה. העונה אין משחק שהוא קל. בעונה שעברה היו כמה קבוצות שמההתחלה התחילו רע, אבל השנה זה אחרת. כל הקבוצות קרובות אחת לשנייה ונצטרך להילחם עד הדקה האחרונה. אני כמובן מאמין שנישאר בליגה. אני חושב שיש כאן שחקנים מספיק טובים, כדי שנצליח במשימה. אנחנו משחקים כדורגל טוב, הבעיה היא, כפי שציינתי, שאנחנו מקבלים שערים קלים מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully