וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גומיס התמוטט במשחק של סוונסי והרגיע: "זה רק נראה מפחיד"

החלוץ הצרפתי של סוונסי, שחווה שלוש התעלפויות ב-2009 במדי ליון, נפל ללא סיבה והוחלף כבר אחרי שבע דקות מול טוטנהאם. גומיס: "הייתי תחת מעקב ממושך, אני מרגיש טוב עכשיו". מוריניו חגג את הניצחון של צ'לסי: "השחקני שלי היו פנטסטיים"

המחזור ה-27 בפרמיירליג שנערך אמש (רביעי) לא סיפק הפתעות כאשר כל הגדולות השיגו ניצחונות, אבל האירוע החריג והמדאיג התרחש בוויט הארט ליין אצטדיונה של טוטנהאם כאשר כבר אחרי שבע דקות התמוטט חלוץ סוונסי בפטימי גומיס מסיבה שאינה ברורה. גומיס, שהתמוטט שלוש פעמים ב-2009, נפל מיד אחרי השער הראשון של צ'אדלי וקיבל טיפול ממושך לפני שעזב את המגרש על אלונקה ונלקח לאחר מכן לבית החולים.

בפטימי גומיס שחקן סוונסי סיטי. GettyImages
הדאיג לא מעט אנשים. גומיס מפונה על אלונקה/GettyImages

גומיס הרגיע לאחר מכן ואמר: "הייתי תחת מעקב ממושך בעקבות הבריאות של אבי שדרשה ממני לחזור לצרפת ולקבל טיפולים. אני רוצה להרגיע את כל מי שדואג לבריאות שלי. זה נראה הרבה יותר מפחיד מאשר שזה מסוכן פיסית. אני מרגיש טוב עכשיו".

גומיס, שהצטרף לסוונסי מיליון בקיץ האחרון, עבר סדרה של בדיקות רפואיות ב-2009 אחרי שהיה מעורב בשלושה מקרים של התעלפויות כשהיא שחקן ליון, אך בכל המקרים האבחנה היתה שזה לא מאיים על בריאותו. גארי מונק, מאמנה של סוונסי אמר לאחר המשחק: "אנחנו מבינים את ההיסטוריה שלו. הוא עבר את כל הבדיקות אבל זה חלק מהחיים, זה מה שעבר עליו בתהליך ההתבגרות".

מי שיכולה להמשיך לחייך אחרי המחזור הזה הזה היא צ'לסי. קבוצתו של מוריניו, שזכתה בתחילת השבוע בגביע הליגה, הצליחה להמשיך את המומנטום עם 0:1 קטן בחוץ על ווסטהאם בדרבי הלונדוני. "זה לא היה המשחק הכי קל לשחק אחרי המתח, הלחץ והרגשות של הגמר בוומבלי, אמר מוריניו לאחר המשחק, "זה היה ממש קשה אבל השחקנים שלי היו פנטסטיים בתגובה שלהם ובגישה החיובית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully