וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:1 את ווסטהאם, 0:2 למנצ'סטר סיטי מול לסטר סיטי

שער של אדן הזאר בדקה ה-22 סידר לבלוז ניצחון חוץ יקר. דויד סילבה וג'יימס מילנר כבשו לאלופה. ארסנל ניצחה 1:2 את ק.פ.ר, 0:1 למנצ'סטר יונייטד מול ניוקאסל. ליברפול - ברנלי 0:2

דויד סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
אפשר לחזור לחייך. סילבה/GettyImages

המחזור ה-27 בפרמיירליג הגיע לשיאו וסיומו הערב (רביעי), כאשר כל הגדולות בפעילות: צ'לסי התקשתה מאוד, אבל שער של אדן הזאר סידר לה 0:1 מול ווסטהאם. יריבתה בצמרת, מנצ'סטר סיטי, עשתה את שלה עם 0:2 על לסטר סיטי. טעות גסה בהגנת ניוקאסל סידרה למנצ'סטר יונייטד 0:1 בסט. ג'יימס'ס פארק. ארסנל ניצחה 1:2 את ק.פ.ר בדרבי הלונדוני. סטוק סיטי עשתה את שלה עם 0:2 ביתי מול אברטון, טוטנהאם ניצחה 2:3 את סוונסי. ליברפול שמרה על המומנטום שלה עם 0:2 ביתי מול ברנלי.

seperator

מנצ'סטר סיטי - לסטר סיטי 0:2

הסיטיזנס עשו את שלהם עם 0:2 ביתי מול האחרונה בטבלה, ונהנו משערים של דויד סילבה וג'יימס מילנר. בכך, קטעה מנצ'סטר סיטי רצף של שני הפסדי 2:1 ברציפות, מול ברצלונה וליברפול, ושמרה על פער זמני של חמש נקודות בפסגה מצ'לסי הראשונה, לה יש גם משחק חסר.

הסיטיזנס עלו ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה לאחר שדויד סילבה קיבל כדור רוחב, בעט פעם אחת ונבלם. הספרדי הגיע לריבאונד ראשון ומשלושה מטר בעט פנימה את ה-0:1. בדקה ה-88 כבשה סיטי את השני כשמסירת רוחב נהדרת של חסוס נבאס מצאה את ג'יימס מילנר והוא דחק מארבעה מטר פנימה את ה-0:2.

ווסטהאם - צ'לסי 1:0

הפטישים סגרו משחק שישי ברציפות ללא ניצחון ולא ניצחו מאז ה-18 בינואר. מי שחגגה עליהם הפעם הייתה צ'לסי, שניצחה 0:1 באפטון פארק, בזכות שער של אדן הזאר והמשיכה במומנטום אחרי הניצחון על טוטנהאם והזכייה בגביע הליגה ביום ראשון האחרון. הבלוז שמרו על פער של חמש נקודות בפסגה, ויש להם גם משחק חסר.

אדן הזאר העלה את הקבוצה של ז'וזה מוריניו ליתרון בדקה ה-22 לאחר התקפה מסודרת ויפה שהסתיימה בהגבהה של ראמירס מאגף ימין והבלגי נגח מקרוב את ה-0:1.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אדן הזאר שחקן צ'לסי. רויטרס
שער לא טיפוסי בנגיחה. הזאר/רויטרס

קווינס פארק ריינג'רס - ארסנל 2:1

התותחנים הצליחו לרשום ניצחון שני ברציפות מאז סטירת הלחי שספגו מול מונאקו בליגת האלופות בשבוע שעבר, הפעם עם 1:2 בדרבי הלונדוני מול ק.פ.ר המסובכת. ארסנל שמרה על המקום השלישי עם 54 נקודות, בזכות שערים של אוליבייה ז'ירו ואלכסיס סאנצ'ס. ק.פ.ר נותרה במקום ה-18 עם 22 נקודות, שלוש מתחת לאסטון וילה ומתחת לקו האדום.

ארסנל עלתה ליתרון בדקה ה-64 לאחר שקירן גיבס מצא את אוליבייה ז'ירו בפינה הקרובה והוא בעט בנפילה פנימה את ה-0:1. השני הגיע בדקה ה-69 לאחר מהלך אישי נהדר של אלכסיס סאנצ'ס, שעבר שני שומרים ומזווית קשה בעט פנימה את ה-0:2. ק.פ.ר הצליחה לצמק בדקה ה-82 לאחר שמאט פיליפס מסר כדור רוחב לצ'רלי אוסטין, שהשתלט על זה, הסתובב ובעט פנימה את ה-1:2.

ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 1:0

השדים האדומים נזקקו למזל רב ולטעות קשה בהגנת ניוקאסל, אבל הצליחו להשיג עוד 0:1 חשוב מאוד במאבק שלהם על כרטיס לליגת האלופות. אשלי יאנג כבש את השער היחיד בדקה ה-88 והשאיר את מנצ'סטר יונייטד במקום הרביעי עם 53 נקודות. ניוקאסל במקום ה-11 בלבד עם 35 נקודות.

הרגע המרגש של המשחק, ואולי של העונה כולה בפרמיירליג, נרשם בדקה ה-65 כשחונאס גוטיירס נכנס והחליף את ריאן טיילור. גוטיירס, שהתמודד עם מחלת הסרטן וגבר עליה, נכנס ושיחק לראשונה אחרי לא פחות מ-17 חודשים. בהחלט אירוע מרגש ומשמח.

בדקה ה-54 הגיעה מנצ'סטר יונייטד להזדמנות מעולה. מרואן פלאיני החמיץ לבד מול טים קרול. זה הגיע היישר לרגליו של אשלי יאנג, שבמקום לבעוט בנגיעה אחת הוא המתין ובסופו של דבר בעט ונבלם. בדקה ה-89 הצליחו השדים האדומים לכבוש כשטעות גסה בהגנה שנגמרה במסירה של קרול היישר ליאנג, נגמרה בבעיטה של האחרון פנימה וזה 0:1.

ליברפול - ברנלי 0:2

המייטי רדז ממשיכים להיות אחת הקבוצות הלוהטות ביותר בפרמיירליג ושלושה ימים אחרי הניצחון הגדול מול מנצ'סטר סיטי, הצליחו להשיג את שלוש הנקודות גם מול ברנלי החלשה בבית. ג'ורדן הנדרסון, שנמצא בכושר נהדר, כבש את הראשון ובישל את השני לדניאל סטארידג'. הקבוצה של ברנדן רוג'רס חמישית עם 51 נקודות, ברנלי במקום ה-19 והלפני אחרון עם 22 נקודות בלבד.

המייטי רדס עלו ליתרון בדקה ה-29 לאחר שפליפה קוטיניו נבלם. זה חזר אל ג'ורדן הנדרסון, שבעט בנגיעה אחת אדירה פנימה את ה-0:1. השער השני של ליברפול הגיע בדקה ה-51 לאחר שהגבהה של ג'ורדן הנדרסון מצאה את דניאל סטארידג', שנגח פנימה מ-12 מטר את ה-0:2.

seperator

משחקים נוספים:

סטוק סיטי - אברטון 0:2
לסטוק סיטי: ויקטור מוזס (32), מאמה בירם דיוף (85)

טוטנהאם - סוונסי 2:3
לטוטנהאם: נאסר צ'אדלי (7), ריאן מייסון (51), אנדרוס טאונזנד (60), לסוונסי: קי סונג יונג (20), גילפי סיגורדסון (89)

אנחל די מריה שחקן מנצ'סטר יונייטד (למעלה) מול פאבריסיו קולוצ'יני שחקן ניוקאסל. GettyImages
די מריה מול קולוצ'יני/GettyImages
אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל. GettyImages
ז'ירו חוגג/GettyImages
חונאס גוטיירס שחקן ניוקאסל (ימין) עם ריאן טיילור. GettyImages
רגע החזרה של חונאס גוטיירס למגרש, מרגש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully