וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירא: "לא ציפינו שזו תהיה התוצאה, יש אכזבה גדולה"

חלוץ קרית שמונה הביע את אכזבתו אחרי ההדחה מהגביע: "פתחנו טוב והגענו להזדמנויות, אבל צריך להרים את הראש. יש כאן סגל קצר יחסית". החלוץ ייעדר מול מכבי חיפה בשל הסכם ההשאלה, קולה צפוי להיות כשיר

one

אכזבה רבה שררה אמש (רביעי) בעירוני קרית שמונה אחרי התבוסה 3:0 מול מכבי תל אביב וההדחה מגביע המדינה. אחרי תיקו 1:1 במשחק הראשון, האמינו בקבוצה שהמשימה אפשרית, אולם סגל קצר, ועייפות מנטלית ופיזית היו בעוכרי הקבוצה, שהפסידה לראשונה העונה לצהובים, רק שהפעם זה היה במשחק שאין ממנו חזרה. קרית שמונה מחזיקה ברצף של חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון. הגרלת חצי הגמר תיערך ביום שלישי הקרוב בשעה 18:00, בתא הכבוד של אצטדיון רמת גן. משחקי חצי הגמר יתקיימו ב-28 או 29 באפריל, ההתאחדות טרם הודיעה היכן.

יואב זיו עקץ: "קרית שמונה צריכה לתת לנו יותר כבוד"

שחקני עירוני קרית שמונה, אופיר מזרחי, שיר צדק, עאהד עזאם. ברני ארדוב
הלך התואר. שחקני קרית שמונה מאוכזבים/ברני ארדוב

המאמן ברק בכר נשמע מאוכזב מאוד בסיום המשחק וכעת תהיה לו גם עבודה מנטלית לעשות עם שחקניו, לקראת המשך המאבקים בצמרת הליגה, כאשר כבר ביום ראשון הקרוב מצפה לקבוצה משחק סופר קשה, נגד מכבי חיפה. בכר חסר אמש את דויד מנגה וטוברנו פינאס הפצועים שייעדרו כחודש ובנוסף לכך העדיף שלא לסכן את רוג'רס קולה, שסובל מפציעה בשריר התאומים ונותר בסופו של דבר מחוץ לסגל. קולה אמור להיות כשיר לקראת משחק הליגה הקרוב נגד מכבי חיפה.

"יש אכזבה גדולה, לא ציפינו שזו תהיה התוצאה", אמר החלוץ שמעון אבוחצירא בסיום המשחק. "חבל, נתנו את הכל, פתחנו טוב את המשחק והגענו להזדמנויות שלנו וזה הכדורגל. צריך להרים את הראש, אני מאמין שכבר ממחר נתאושש. הגביע הלך לנו ונשארה לנו רק הליגה, יש לנו את מכבי חיפה בבית כבר ביום ראשון ונצטרך להתחיל לנצח ואני גם מאמין שנעשה את זה, בבית אנחנו קבוצה חזקה מאוד, החוכמה שלנו תהיה לא לפספס את הכל ואני מאמין שנדע לעשות את זה".

החלוץ נשאל על רכות לא אופיינית של קבוצתו בהגנה והשיב: "מה זה רכים? עמדה מולנו קבוצה, מכבי תל אביב הבקיעה שערים, אין מה לעשות. לא חושב שהיינו רכים, זה קורה, קיבלנו גולים וזה הכדורגל".

אבוחצירא, שייעדר ממשחק הליגה הקרוב נגד הירוקים, בשל סעיף בחוזה ההשאלה עליו הוא חתום, התייחס לדברי מאמנו ברק בכר שדיבר על עייפות פיזית ובעיקר מנטלית של קבוצתו: "אין ספק שזה נכון. אנחנו לא קבוצה של 28 שחקנים, יש כאן סגל קצר יחסית, אבל עם שחקנים מאוד מוכשרים וטובים ואני חושב שככה זה צריך להיות בקרית שמונה. כולם נותנים הכל ומשקיעים. גם הפעם פתחנו טוב ב-25 הדקות הראשונות ולא הבקענו. ברור שיש עייפות. אנחנו בתקופה של שניים או שלושה משחקים בשבוע וזה לא עניין של מה בכך. ההרכב כמעט זהה בכל משחק, למעט שחקן או שניים. נצטרך להרים את עצמנו, זה המקצוע שלנו ובזה אנחנו נימדד עכשיו. צריך לעבור את הערב הזה, זה לא פשוט בשבילנו. נתכונן טוב למכבי חיפה, נתאושש טוב ונצא לליגה חדשים ורעננים".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ניצחה את עירוני קרית שמונה 0:3 בגביע המדינה

לכתבה המלאה
ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully