וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו: "אם מישהו אחד לא מקבל את הכבוד הראוי לו, זה פוגע בכולנו"

5.3.2015 / 7:59

מגן מכבי תל אביב יואב זיו חגג את הניצחון על קרית שמונה ושלח מסר לשיר צדק, שפרסם סטטוס עוקצני כלפי ערן זהבי: "לא יזיק לתת יותר כבוד במקרה פרטני אחד שקשור לערן זהבי ולמה שהוא עושה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בתוך ים המסרים המתוכנתים שעוברים בדרך כלל משחקני הכדורגל, יואב זיו ידע תמיד להתעלות. אם מישהו חשב שבשבת האחרונה הוא שיחק בהרכב מול בני סכנין, רק כדי לאפשר מנוחה לעמרי בן הרוש, בא אמש פאקו אייסטרן ונתן למגן הוותיק את הקרדיט עד הסוף והאחרון גמל לו במשחק טוב. בין שלל הדברים שאמר בסיום המשחק, בלטה התייחסותו של המגן לסטטוס שפירסם שיר צדק בפייסבוק. מדובר בתמונה בה רואים את בלם קרית שמונה מחלץ כדור מערן זהבי. לתמונה צורף איור של סכין ומסר באנגלית שפירושו כי הבלם אוכל לצהריים את כוכב מכבי תל אביב.

הגרלת חצי הגמר תיערך ביום שלישי הקרוב בשעה 18:00, בתא הכבוד של אצטדיון רמת גן. משחקי חצי הגמר יתקיימו ב-28 או 29 באפריל, ההתאחדות טרם הודיעה היכן.

הרוב קובע: העומק של מכבי תל אביב הכריע את קרית שמונה

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם יואב זיו. ברני ארדוב
נתן משחק מצוין. יואב זיו עם ערן זהבי/ברני ארדוב

זיו לא דיבר על כך בצורה מפורשת, אבל העביר מסר לקרית שמונה ולקפטן שלה: "מגיע לקרית שמונה מחמאות על הדרך בה היא מתנהלת ועל הדרך בה היא משחקת כי כבר שנים היא קבוצת צמרת לכל דבר", אמר. "אבל אני רק חושב שלא יזיק לתת יותר כבוד במקרה פרטני אחד שקשור לערן זהבי ולמה שהוא עושה. מגיע לערן הרבה כבוד מאיתנו וגם מקרית שמונה. כמו שאנחנו מכבדים אותם, אני מצפה שהם יכבדו אותנו".

מלבד זאת פתח זיו בסיום איזשהו צוהר לתחושות של השחקנים ערב המשחק אותו ניסו להציג כבר הרבה זמן: "עברנו תקופה בה הדברים לא ישבו לנו טוב בראש, אבל עכשיו אנחנו עושים זאת הרבה יותר טוב גם בזכות פאקו שנותן לנו הרבה אלמנטים לחשוב עליהם כולל ברמה המנטלית". זיו הודה כי עבור מכבי זו היתה הזדמנות להצהרת כוונות: "קרית שמונה היא יריבה ישירה שלנו על האליפות והיתה המשוכה בגביע והיה לנו חשוב לעשות את העבודה בצורה משכנעת. שלחנו היום מסר למי שסובב אותנו. לקהל שלנו אותו אנחנו רוצים כמו שהוא תמך בנו היום".

בסיום המשחק חגגו השחקנים בצורה מיוחדת על כר הדשא וניצלו גם את יום הולדתו של דור מיכה שחל השבוע, כדי שהחגיגה תהיה מושלמת. זיו הסביר: "הרגשנו משהו מיוחד הערב. אנחנו מרגישים כמו יחידה אחת ואם מישהו אחד לא מקבל את הכבוד הראוי לו, זה פוגע בכולנו". כשנשאל זיו אם הוא מתכוון לחוסר הפרגון של חלק מהאוהדים לנוסא איגייבור, הוא השיב: "אני אומר את זה ביחס לכולם. גם אני עברתי תקופות לא קלות וגם אחרים. אנחנו רוצים שכולם יהיו איתנו בטוב וברע".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ניצחה את עירוני קרית שמונה 0:3 בגביע המדינה

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. ברני ארדוב
ניצחון מתוק על היריבה הגדולה. פאקו/ברני ארדוב

מייד כשהשחקנים נכנסו לחדר ההלבשה, תפס אותם פאקו לשיחה קצרה ואמר: "אסור לנו להיות שאננים עכשיו. הולך להיות קשה בהמשך. תחגגו הערב אבל מחר המשיכו לעבוד".
בסיום הסביר מאמן מכבי: "יש לנו בינתיים רק את גביע הטוטו. המטרה שלנו היא לזכות בשלושת התארים, אבל יש מולנו עוד מועדונים שמתחרים על אותם תארים וזה לא יהיה קל".

אחרי שהעיף את קרית שמונה, דרכו של פאקו פתאום נראית יותר הגיונית. אמש הוא חידד אותה: "אמרתי לכל אורך הדרך שקבוצה חשובה יותר משחקן בודד. העברתי את המסר הזה לאורך כל העונה בציפייה ששחקנים ייתנו הכל כשהם עולים לתשעים דקות או רק לדקה. אני כל הזמן דיברתי על חשיבות הסגל. אתה צריך סגל טוב ומוכן לפציעות ולהרחקות. זה מה שעשיתי לאורך כל העונה".

במהלך המשחק נצפה פאקו כשהוא מסמן לשני אוהדים שהעירו לו מיציע הכבוד, כי הם מוזמנים להחליף אותו על הקווים ושהוא יעלה ליציע. כמו כן המאמן שוב לא אהב את העובדה שכאשר הכניס את איגייבור לקראת הסיום, השחקן ספג שריקות בוז מחלק מהיציעים: "אני לא יכול להיות אחראי על כולם. האוהדים חייבים להבין שיש להם יכולת לעזור לנו לזכות בתארים", אמר.

פאקו שמר אצלו כרגיל את ההרכב ולא הסכים לגלות גם יממה לפני המשחק מי יעמוד בשער. לבסוף החליט על חואן פאבלו אחרי שבכל משחקי הגביע ניצב ברק לוי בין הקורות. המאמן לא התרשם מהמחמאות שקיבל השוער אמש ואמר: "אתם מחמיאים לחואן הערב, אבל לחואן יש עונה מצוינת וכך היה לו גם בעונה שעברה. הוא מהשחקנים הכי חשובים לקבוצה. רק הנוכחות שלו על המגרש יכולה להוסיף לבטחון של השחקנים האחרים. אני לא מצפה שתתנו לו כבוד בצורה מיוחדת, אבל לפעמים האווירה היא שאתם מעריכים יותר תרומה של שחקנים כאלה ופחות של שחקנים אחרים. אני חושב שחואן פאבלו הוא מסוג האנשים שרק אחרי שאתה מאבד אותם, אתה מתחיל להעריך מה היה לך בידיים. יש לו כל כך הרבה ואני מעריך אותו מאוד".

ברק בדש מסתמן כאיש הדומיננטי במפגשים בין מכבי תל אביב לקרית שמונה. "גם כששיחקתי בקרית שמונה, כבשתי הרבה נגד מכבי", הזכיר החלוץ שכבש את השער הראשון אמש. "אני מקווה להמשיך לשחק ולהבקיע. כיף לי לשחק עם כולם ובטח עם ערן זהבי. הוא שחקן גדול ותענוג לשחק לצידו. זה לא סוד שהוא גם אוהב לשחק איתי כמו גם עם השחקנים האחרים. הוא פשוט שחקן אין מה לעשות". בדש הוסיף: "רצינו לעשות את הניצחון בצורה חלקה, אבל בואו נישאר צנועים. יש עוד המון משחקים בליגה כולל מולם ואנחנו צריכים לבוא מפוקסים בהמשך".

ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully