וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקיז היינס: "סופו? הוא מקצוען ובגישה הזאת הוא יבוא לשחק"

5.3.2015 / 0:01

הסנטר שהחלים מפציעה התאמן עם מכבי תל אביב, ובקבוצה מצפים שיראה מוטיבציה דווקא על רקע הקרע שנוצר עמו. גודס: "הוא לא בכושר שיא". מאמן הכוכב האדום: "הזדמנות עבורנו לצבור ניסיון"

one

מכבי תל אביב תפגוש היום (חמישי) את הכוכב האדום בלגרד במסגרת היורוליג, כשהיא ממוקמת במקום השני של בית ה' עם מאזן 2:6, ורוצה לסיים את הטופ 16 באחד משני המקומות האחרונים. בקבוצה מייחסים חשיבות רבה להשגת ניצחון חוץ בסרביה, וישחקו ללא סילבן לנדסברג הפצוע, שנשאר בארץ. סופוקוליס שחורצאניטיס התאמן עם הקבוצה, והמאמן גיא גודס התייחס למצבו הרפואי כשאמר: "סופו לא נמצא בכושר שיא", אולם במכבי תל אביב מצפים שיראה מוטיבציה ורצון דווקא על רקע הקרע שנוצר עימו והכעס כלפיו.

הפגישה שגרמה לקרע בין שחורציאניטיס למכבי תל אביב

גודס: "אנחנו מורידים מאמץ באימונים כדי לשמור על הסגל"

אתה תהיה קוקוץ', וויצ'יץ' או מיליצ'יץ': מה צופן העתיד לדרגאן בנדר

סופוקליס שחורציאניטיס, מכבי תל אביב. מגד גוזני
איזה סופו מכבי תל אביב תקבל? שחורציאניטיס/מגד גוזני

הכוכב האדום איבדה סיכוי לעלות להצלבה ומאזנה עד עתה בטופ 16 עומד על 7:1, אולם גודס כבר הזהיר את שחקניו כי האולם צפוי להיות מלא והאווירה סוערת. "מדובר בקבוצה מאוד אגרסיבית ופיזית. אנחנו חייבים להיות מרוכזים, אגרסיביים ולשים דגש על הריבאונד", ביקש המאמן משחקניו באימונים האחרונים, וסימן את מרכוס וויליאמס כשחקן שצריך לעצור בשורות היריבה.

גארד מכבי תל אביב מרקיז היינס אמר לקראת המפגש: "האווירה בבלגרד היא חמה מאוד. זה מקום מיוחד לשחק בו. צפוי משחק לא פשוט". היינס התייחס למצב הסגל והפציעות: "סופו? הוא מקצוען ובגישה הזאת הוא יבוא לשחק. בכלל, למרות המצב והפציעות יש לנו שחקנים שיודעים להתעלות גם כשיש קשיים, כמו דווין סמית' שעשה את זה במשחק האחרון. זו גם הדרך בה אנו צריכים להופיע גם מול בלגרד. אנחנו לא היחידים שסובלים מפציעות, יש עוד קבוצות שנמצאות במצב דומה לשלנו, אבל כמקצוענים אנחנו צריכים לדעת לשחק גם במצבים כאלו".

מאמן הכוכב האדום דיאן רדוניץ' אמר לקראת המשחק: "זו הזדמנות עבורנו כקבוצה צעירה להציג משחק טוב ומשובח מול האוהדים שלנו ולצבור ניסיון. אנחנו רוצים להעניק לאוהדים שלנו תמורה עבור התמיכה הרבה שלהם בנו. יש לנו פציעות וזה ממשיך להשפיע עלינו, נשחק ללא ברנקו לאזיץ' ולא בטוח שגם דאנגוביץ' ישחק, עם זאת ננסה להשיג ניצחון מול מכבי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
סימן את המפתחות לשחקנים. גודס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully