וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אנחנו מורידים מאמץ באימונים כדי לשמור על הסגל"

4.3.2015 / 8:40

מאמן מכבי תל אביב חושש מהעומס שעלול לגרום לפציעות, ולקראת הכוכב האדום בחמישי (21:45) הוא אומר על סופו שחזר להתאמן: "הוא לא יהיה בכושר שיא, אבל בטוח שנצטרך את הדקות שלו"

one

צפו בניצחון של מכבי תל אביב על בני הרצליה

מכבי תל אביב ערכה אתמול (שלישי) את האימון הראשון בבלגרד לקראת משחק היורוליג בחמישי (21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות) נגד הכוכב האדום. הצהובים סובלים מפציעות ומעייפות מצטברת, כשסילבן לנדסברג כלל לא המריא עם הקבוצה. מי שהתאמן אמש היה סופוקליס שחורציאניטיס. אגב, זו תהיה ההתמודדות הרביעית תוך שמונה ימים (מפגשים מול הפועל ירושלים, פאו, בני הרצליה ואשדוד), כשבמשחקים האחרונים התקשו הצהובים להשיג ניצחון.

על לוח הזמנים הצפוף של הצהובים, אמר המאמן גיא גודס: "אני מקווה מאוד שלוח הזמנים הצפוף לא ישפיע על הקבוצה. יש והיו פציעות של שחקנים בתפקידים משמעותיים. נצטרך לבוא חדים ומרוכזים כי ביורוליג אסור לנו למעוד במקומות מסוימים ואנחנו מודעים לכך. זה משחק חשוב שיכול להציב אותנו במקום טוב קדימה. אנחנו גם מורדים את המאמץ באימונים כדי לשמור על הסגל ובגלל העייפות של השחקנים".

על היריבה עצמה אמר גודס: "קשה מאוד לשחק מול הכוכב האדום, במיוחד אצלם בבית בארנה ומול הקהל שלהם. הם יגיעו מלאי אנרגיות, נחושים וחדורי מוטיבציה. אחרי ההפסד בדרבי לפרטיזן, נצטרך להיות סופר אגרסיביים כי זו קבוצה פיזית, אוהבת מגע עם ריבאונד התקפה משובח. יש שחקנים שיכולים לעשות לנו נזק, אבל המטרה שלנו היא להשיג ניצחון מולם".

שחקן מכבי תל אביב, סופוקליס שחורציאניטיס. מגד גוזני
"גם מהעבר למדנו שהוא יכול לפתיע במשחק גדול ולהציג משחק מצוין". שחורציאניטיס/מגד גוזני

מתיחות רבה שררה בתקופה האחרונה עם שחורציאניטיס. למרות הכחשות נמרצות מהמועדון, העלייה במשקל ואי הסכמה כספית בין הצדדים לגבי תנאי החוזה גרמו לקרע בין הצדדים. בעקבות הפרסום בוואלה! ספורט, סוכנו היווני של השחקן אף התקשר לבכירים בקבוצה. בעקבות השיחות האחרונות, בקבוצה הוחלט לנסות להשיב את סופו למסלול כדי לא לפגוע בעונה האירופית שמציגה מכבי תל אביב עד כה, כשבמועדון מקווים שהאירועים האחרונים עימו והכעס שנוצר דווקא יעוררו אותו וישיבו אותו לתלם.

כאמור, אמש כבר ערך שחורציאניטיס אימון בבלגרד. גודס התייחס למצבו של השחקן, ואמר: "קשה להגיד לגבי סופו. הוא צריך לעשות עוד שני אימונים כדי לראות איפה הוא עומד. בשנה שעברה הוא היה מצוין מולם ומול בובאן מריאנוביץ'. הוא לא יהיה בכושר שיא וקשה לי להגיד באיזה כושר הוא יהיה, אבל בטוח שנצטרך את הדקות שלו. גם מהעבר למדנו שהוא יכול לפתיע במשחק גדול ולהציג משחק מצוין. בכל אופן, אנחנו צריכים את כולם חדים ומרוכזים, לא רק את סופו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully