וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגישה שגרמה לקרע בין שחורציאניטיס למכבי תל אביב

1.3.2015 / 12:48

לוואלה ספורט נודע כי מספר ימים לפני הגמר, היווני נפגש עם ראשי מכבי תל אביב ודרש מהם לחזור לחוזהו המקורי. הצהובים סירבו, ומאז הוא לא משחק. גורם: "חושדים שמדובר בשביתה איטלקית"

one

אי הופעתו של סופוקליס שחורציאניטיס לגמר הגביע נגד הפועל הפועל ירושלים הפתיעה רבים. הסנטר היווני נימק את היעדרותו בפציעה, אולם היום (ראשון) מתברר כי מדובר בעניין מורכב בהרבה.

לוואלה ספורט נודע כי מספר ימים לפני גמר הגביע שחורציאניטיס נפגש עם נציגי מכבי תל אביב. בפגישה שחורציאניטיס ביקש להחזיר את תנאיו הכספיים לפי חוזהו המקורי (כ-800 אלף דולר לעונה), אולם מכבי סירבה ונימקה זאת בכך שהוא לא עומד בתנאי שהוצבו לו לפי החוזה הזמני החדש, במסגרתו הוא יהיה מחוייב להשיל ממשקלו קילוגרמים רבים על פי תוכנית ייעודית.

במכבי חתמו עם הסנטר בתחילת העונה על חוזה על תנאי בהתאם למשקלו. בתחילת העונה שחורצאניטיס שקל כ-180 קילו ובמכבי ביקשו שישקול כ-155. סופו שוקל יותר ולא עומד בתאריכים ובתנאי החוזה החדש, כשבחוזה אף מצוין שמשקל של מעל 165 מפחית את חוזהו בכ 25 אחוז.

סופוקליס שחורציאניטיס גיא פניני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בשביתה איטלקית? שחורציאניטיס/ברני ארדוב

על פי גורמים המעורים בנושא, שחורציאניטיס זעם על סירובה של מכבי. גורמים אצל הצהובים חושדים כי מכאן החל "שחורציאניטיס בשביתה איטלקית" ולכן החליט שלא לשחק בגמר הגביע או לחגוג את הזכייה עם חבריו לאחר מכן. התנהלותו של שחורציאניטיס מאז הבקשה גררה זעם רב גם מכיוונה של הנהלת מכבי תל אביב, שבעבר עמדה מאחוריו וגיבתה אותו בלא מעט משברים, כולל בקיץ האחרון, בו הגיע עם משקל עודף ופציעה שגררה ניתוח בעין. "זה לא מכובד, ככה לא מתנהג ספורטאי. נראה ששחורציאניטיס לא ימשיך בעונה הבאה", אמר גורם במכבי תל אביב. בסביבתו של סופו הכחישו את הידיעה.

שחורציאניטיס נראה במגמת שיפור במשחקי היורוליג האחרונים בהם שותף ומאז תחילת הטופ 16 העמיד ממוצעים של 10.1 נקודות וארבעה ריבאונדים לערב. למרות זאת, במכבי מעידים כי אין ירידה משמעותית במשקלו. סופו אף עורך אימונים אישיים עם הסקאוט אבי אבן, בו הוא נראה כבד למדי.

גם הצוות המקצועי הלין לא אחת העונה כי הוא לא מרוצה מהסנטר היווני, ומתלבט לגבי המשך דרכו בעונה הבאה. במועדון כבר משוחחים על האפשרות שישוחרר, אם כי בחדרי חדרים. במקביל, דיאור פישר יקבל הצעה גבוהה.

במכבי הזכירו היום כי "בתחילת העונה לא היינו מחויבים להשאיר את סופו. דאגנו לבריאותו ולשיקומו".

מאוחר יותר, העבירו הצהובים תגובה רשמית: "אין בכך שמץ של אמת. מעולם לא הייתה פניה כזו מד סופו ומן הסתם לא סירבנו".

עוד באותו נושא

ג'ו אלכסנדר מתפעל: "אספר לילדים שלי על ההופעה של דווין"

לכתבה המלאה
סנטר מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
בדרך החוצה? שחורציאניטיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully