וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל מכללות: קנטאקי עלתה למאזן של 0:30

הקבוצה של ג'ון קאליפרי חזרה מהפיגור הכי גדול שלה העונה במחצית השנייה עם ריצת 0:14 שנתנה לה 64:72 בג'ורג'יה, והיא הרביעית בלבד מאז 1976 שנותרת מושלמת אחרי 30 משחקים

ארון הריסון שחקן מכללת קנטאקי. AP
ממשיכים לעבר ההיסטוריה. ארון הריסון/AP

קנטאקי שמרה הלילה (בין שלישי לרביעי) בקושי רב על המאזן המושלם שלה עם ניצחון 64:72 בג'ורג'יה. בכך עלו הוויילדקאטס למאזן של 0:30, והפכו לקבוצה הרביעית בלבד מאז העונה המושלמת של אינדיאנה ובובי נייט ב-1976 שנותרת עם מאזן נקי מהפסדים אחרי 30 משחקים, כשהקודמות שעשו זאת היו אינדיאנה סטייט ב-1979, UNLV ב-1991 ו-וויצ'יטה סטייט בשנה שעברה.

השחקנים של ג'ון קאליפרי, שכבר שרדו שני מותחנים בתחילת משחקי ה-SEC עם ניצחון בהארכה מול מיסיסיפי וניצחון בשתי הארכות אצל טקסס A&M אבל מאז דרסו כמעט בכל משחק, נקלעו לפיגור 56:47 תשע דקות לסיום - הפיגור הגדול ביותר שלהם העונה במחצית שנייה - ונעזרו בריצת 0:14 כדי להיחלץ.

קני גיינס שחקן מכללת ג'ורג'יה. AP
נגעו בסנסציה. קני גיינס/AP

הבולדוגס, שרושמים עונה טובה שצפויה להחזיר אותם לטורניר המכללות לראשונה מאז 2011, נתנו פייט מרשים מול הגבוהים המצוינים של קנטאקי למרות שאף אחד משחקניהם הבכירים לא מתנשא לגובה של יותר מ-2.04 מ', אבל בסיום כאמור זה לא הספיק להם, והווילדקאטס יוכלו לסגור עונה מושלמת במשחקי החטיבה עם ניצחון ביתי על פלורידה בשבת.

קנטאקי, שהפסידה בגמר טורניר המכללות לקונטיקט אשתקד ונראית פשוט בלתי עצירה העונה, קיבלה 19 נקודות ו-7 ריבאונדים מקרל אנתוני טאונס, ארון הריסון קלע 16 נקודות ואחיו אנדרו הוסיף 12. את ג'ורג'יה הוביל הפורוורד המונטנגרי נמניה דיוריסיץ' עם 18 נקודות.

עוד באותו נושא

25 שנה למותו של האנק גאת'רס

לכתבה המלאה
קארל אנתוני טאונס שחקן מכללת קנטאקי. AP
יתגנב אל הבחירה הראשונה בדראפט? קארל אנתוני טאונס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully