וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:1 לבני יהודה מול הפועל ראשון לציון, ניצחון דרמטי לטבריה

אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, הזהובים נעצרו, רגע לפני משחק העונה מול בני לוד במחזור הבא. גלבאן (פנדל) וגנון כבשו. 1:2 לעירוני טבריה על הכח עמידר רמת גן, 1:1 בין הפועל ניר רמת השרון והפועל רמת גן

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. מגד גוזני
יוסי אבוקסיס. בני לוד מחכה במחזור הבא/מגד גוזני

המחזור ה-26 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני), עם משחקה של המוליכה בני יהודה מול הפועל ראשון לציון, שנגמר ב-1:1. עוד לפני כן, עירוני טבריה השיגה 1:2 דרמטי על הכח עמידר רמת גן בקרב תחתית לוהט, ואילו הפועל ניר רמת השרון והפועל רמת גן סיימו את משחקן ב-1:1.

הפועל ראשון לציון - בני יהודה 1:1
אחרי שהשיגה שני ניצחונות ליגה רצופים, בני יהודה נעצרה, כשסיימה את משחק החוץ שלה מול הפועל ראשון לציון ב-1:1. המוליכה, שהשיגה חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים, עלתה ליתרון בדקה ה-62 לאחר שפדרו גלבאן דייק מהנקודה הלבנה. הזהובים לא חגגו יותר מדי, שכן כבר אחרי 14 דקות ויטלי גנון הצליח לכבוש גם הוא, וקבע 1:1. בני יהודה תפגוש במחזור הבא למשחק העונה של הלאומית את בני לוד שנמצאת במקום השני.

הכח עמידר רמת גן - עירוני טבריה 2:1
עד למשחק הזה, ב-25 מחזורים השיגה הכח עמידר רמת גן 16 נקודות בלבד. יריבתה, עירוני טבריה, הייתה מעט טובה יותר בתקופה הזו כשהשיגה 20 נקודות. הערב השתיים נפגשו לקרב תחתית לוהט, ממנו יצאה האורחת כשידה על העליונה, כשניצחה 1:2. בזכות הניצחון, טבריה, שנמצאת במקום הלפני אחרון, רחוקה נקודה בודדת מהפועל נצרת עילית שנמצאת מקום אחד מעליה. את השער הראשון במשחק כבש אלי אלבז בדקה ה-35, אך ליאור ברגיג הצליח להשוות ארבע דקות לאחר מכן. בדקה ה-85 לירון אלימלך כבש את השני עבור טבריה והעניק לה את הניצחון.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל רמת גן 1:1
הפועל ניר רמת השרון הפכפכה בתקופה האחרונה. את משחקה במחזור הקודם מולה פועל כפר סבא היא סיימה ב-0:0, במחזור שלפני כן היא ניצחה ולפני שני מחזורים הפסידה. הפעם היא סיימה ב-1:1 עם הפועל רמת גן והשיגה נקודה שלא ממש עוזרת לה להתקרב לצמרת. מנגד, הפועל רמת גן כבר עם שישה משחקים ללא ניצחון והיא נמצאת מקום אחד בלבד מעל לקו האדום. רועי עטר כבש למארחת (4), לירון דיאמנט לאורחת (25).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully