וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - בית"ר: טביב יעשה סוף לקריאות הגזעניות?

לפני משחק החוץ מול הפועל פתח תקוה (ש', 19:30, ספ' 2) בבית"ר החליטו למקם מצלמות ומאבטחים ביציעים, כדי למנוע עונשים נוספים מבית הדין. קורצקי מתכונן לאקסית: "ברור לנו כמה ניצחון חשוב לו"

מחזור 24מחצית28/02/2015
הפועל פתח תקוה
    1:0
      בית"ר ירושלים
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * במפגש הראשון העונה בין קורצקי לגיא לוי האחרון ניצח. לוי היה בסכנין, קורצקי בירושלים. סכנין ניצחה 0:1 בדוחא.

      * ב-2010 התפטר גיא לוי מרמת השרון לאחר עימות קשה עם מנהל הקבוצה דאז... נכון, מנחם קורצקי.

      * טברטקו קאלה זכה עם בית"ר ירושלים בדאבל ב-2008 ובגביע המדינה ב-2009.

      * ניצחון הבית האחרון של הפועל פתח תקוה על בית"ר ירושלים הושג בדיוק לפני ארבע שנים. עידו אקסברד כבש אז לכחולים.

      מנחם קורצקי (מרכז), אימון הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
      מפגש טעון. קורצקי/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל פתח תקוה

      הבשורה הגדולה לפני המשחק הגיעה מכיוונו של הבעלים אלי טביב, שהחליט לנקוט בפעולות משמעותיות כדי למגר את תופעת הקריאות הגזעניות, שעולה לבית"ר בעונשים רבים בבית הדין של ההתאחדות. החל ממחר, בית"ר תממן מאבטחים ומצלמות שימוקמו ביציע של אוהדיה.

      גורם בבית"ר אמר: "מי שלא יכול לשלוט בעצמו, עדיף שיישאר בבית. תם עידן הקריאות הגזעניות והנזק שהן גורמות. הרצון הוא שכל הקהל יהיה מאוחד עם המועדון, אבל גם יש החלטה לעשות לזה סוף, לא משנה מה המחיר ובאיזה תנאים. אנחנו מתחילים כבר ממחר ונמשיך עד הסוף".

      בהודעה מטעם המועדון נכתב: "לא ניתן יד לכמה עשבים שוטים לפגוע במאמצי המועדון ולגרום לנזק כלכלי שהעלויות שלו בלתי נתפסות. רוב הקהל שלנו נפלא. הבה לא ניתן הזדמנות לכל מיני גורמים אשר פועלים משיקולים זרים, אשר מעוניינים להכפיש ולפגוע במועדון ובאוהדים שלנו. מבחינתנו קריאה גזענית אינה מופנית רק לבני מיעוטים, אלא גם כלפי בני עמנו. לכן ראוי להוכיח את עוצמתו וטיבו של הקהל בעידו ותמיכה בקבוצה בלבד".

      בקבוצה מאמינים בכוחם לנצח את בית"ר ירושלים ומתכוונים לתת גם קצת יותר בשביל המאמן מנחם קורצקי שמאוד רוצה את שלוש הנקודות מול הקבוצה שפיטרה אותו. "מנחם לא דיבר איתנו על ההיבט האישי שלו, אבל ברור לנו כמה הניצחון חשוב לו", אמר אחד השחקנים.

      הבעיה העיקרית של פתח תקוה תהיה במרכז ההגנה עם היעדרותו של מייקל טוקורה שהפך להיות באנקר בקבוצה. עם משכורת של 4,000 דולר בחודש בלבד, הביא הבלם הניגרי הרבה שקט ובטחון לקו האחורי ופציעתו עלולה להיות משמעותית. בקבוצה התנחמו בכך שטוקורה עשוי לחזור כבר בשבוע הבא, אבל צ'ימאזי אמבה ואורי פסו שיצטרכו להסתדר בלעדיו, יהיו חייבים לחפות על חסרונו.

      בקישור האחורי יעדר חסן אבו זייד ואת מקומו אמור למלא מירקו אורמוש שיוסט לעמדה לצידו של גל אראל. קורצקי יעלה בהרכב את גיא דיין מתחת לחלוץ וישלח לאגפים של הקישור של לירוי צעירי ועמרי אלטמן. קובי מוסא שנעדר בשבת שעברה בשל מחלה, אמור לחזור להרכב לתפקידו כמגן ימני.

      sheen-shitof

      עם הנחה בלעדית

      החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

      בשיתוף Epilady
      מייקל טוקורה הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
      ייחסר להפול פתח תקוה במרכז ההגנה. טוקורה/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

      בבית"ר ירושלים ישנה דריכות גדולה לקראת משחק החוץ במושבה. בבית"ר מדברים על חובה לנצח ולהשיג נקודות: "יכול להיות שנגיד את זה לפני כל אחד מהשלושה משחקים הקרובים, אבל נכון לעכשיו הפועל פתח תקוה זה המשחק הכי חשוב שלנו השנה", אמרו בבית"ר.

      קשר הקבוצה ליביו אנטל התראיין לתקשורת הרומנית וסיפר כי "קיבלתי החלטה נכונה לבוא לישראל. מאמינים בי כאן והאווירה מצוינת. יש אווירה של טירוף סביב בית"ר ומרגישים אותה בעיר. המטרה שלנו כרגע להיכנס לפלייאוף העליון ואחרי זה לנסות לסיים כמה שיותר למעלה. זה מועדון גדול בישראל ששואף גבוה בשנים הבאות".

      גיא לוי החליט להוריד עומס וערך אתמול אימון קל. חנן ממן, שלומי אזולאי, ססאר ארסו ואיציק כהן קיבלו מנוחה. זאב חיימוביץ' שפציעה בכף רגלו ולא יהיה בסגל, אחרי שחש בכאבים. טל כחילה יפתח במקומו.

      המאמן לא מתכנן יותר מדי שינויים בהרכב כאשר קלאודמיר צפוי לפתוח יחד עם חנן ממן ושלומי אזולאי בחלק האחורי של הקישור כאשר לפניהם ישחקו ליביו אנטל ואיציק כהן. לידור כהן או עומר אצילי נאבקים כרגע על המשבצת האחרונה. ייתכן כי בסופו של דבר שניהם יפתחו בהרכב ואחד הקשרים האחוריים יירד לספסל, אך הסיכוי לכך נמוך.

      בבית"ר התייחסו לכך שמנחם קורצקי מכיר היטב את השחקנים ואמרו: "מכיר או לא מכיר בסופו של דבר אין סודות כאלה גדולים בכדורגל שלנו. אנחנו קבוצה יותר טובה מהפועל פתח תקוה, אלפי אוהדים ילוו אותנו ואנחנו צריכים לנצח. אי אפשר לרצות פלייאוף עליון בלי לנצח במשחקי מאני טיים".

      בצוות המקצועי מכינים את השחקנים לכך כי פתח תקוה תחכה מאחור ותנסה לתפוס את בית"ר לא מוכנה. הדגש הגדול יהיה על שחר הירש ועמרי אלטמן, שני השחקנים המסוכנים ביותר של קורצקי. בבית"ר מעריכים כי יציע אוהדי הקבוצה יהיה מלא בקרוב ל-5,000 אוהדים.

      בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
      בית"ר זקוקה לו במאני טיים. קליימן/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      הפועל פתח תקוה: עומרי אלטמן

      הכחולים מחכים שעמרי אלטמן יחזור ויסחוב אותם למעלה. הוא אמנם צעיר, אבל הכישרון מדבר ויש שם מזה בשפע. מאז הפציעה הארוכה שהשביתה אותו, הוא שיחק בשני משחקים ועדיין לא ממש חזר. במשחק כזה מול בית"ר ירושלים, הוא צריך להביא את הערך המוסף.

      בית"ר ירושלים: בוריס קליימן

      הגיע הזמן של קליימן לתת משחק גדול על הקוים. לשוער הצעיר הייתה עונה טובה עד לתיקו 3:3 באשדוד ונראה כי מאז איבד מהביטחון וזה לא אותו שוער. בית"ר תצטרך את קליימן של תחילת העונה במשחקי המאני טיים.

      עומרי אלטמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
      צריך להביא לפתח תקוה את הערך המוסף. אלטמן/קובי אליהו

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גיא ברגר
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 6400

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully