וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמץ להכשיר את חואן פאבלו, טיבי: "הלכו רחוק מדי עם מה שקורה לנו"

27.2.2015 / 10:01

השוער סובל מכאבים בצלעות וערך אימון אישי מיוחד. הבלם לא מתרגש מכך שקבוצתו לא ניצחה כבר ארבעה משחקים רצופים בכל המסגרות: "יש לנו דרך והיא לא תשתנה". כהן יפתח בחלק הקדמי עם מוגרבי, כליבאת וגדיר, בסכנין אופטימיים: "אפשר להפתיע" (19:20, ספ' 1)

מחזור 24מחצית28/02/2015
מכבי תל אביב
    0
      בני סכנין
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מכבי תל אביב סוגרת ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. בפעם האחרונה שרשמה רצף כה ארוך בלי ניצחון זה היה לפני שלוש שנים, אז עשתה שישה משחקים ללא ניצחון כולל הדחה מגביע המדינה מרגלי הפועל ירושלים.

      * מכבי תל אביב נוהגת לחגוג מול סכנין בבלומפילד. שבעת משחקי הליגה האחרונים שנערכו ביפו בין הקבוצות הסתיימו כולם בניצחונות של מכבי תל אביב עם יחס שערים נדיר של 5:26.

      * הפעם האחרונה שמכבי תל אביב לא כבשה במשחק ליגה מול בני סכנין הייתה בינואר 2010 אז המשחק נגמר בתיקו מאופס.

      * גיא לוי שהחל את העונה כמאמן בני סכנין פוטר לאחר ההפסד למכבי תל אביב בסיבוב הקודם.

      שחקני מכבי תל אביב, ערן זהבי, דור מיכה, איתן טיבי. ג'יני
      "בינינו השחקנים יש אמונה מאוד גדולה אחד בשני"/ג'יני

      מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

      מילת המפתח שחוזרת על עצמה בקרית שלום היא אופי. כמעט כל שחקן משתמש בה וזה גם המסר שמועבר מלמעלה. עכשיו אלה רגעי ההכרעה ועכשיו זה הזמן לבוא ולגלות מי יש לו את זה. מכבי תל אביב, וזה לא סוד, בסוג של משבר. שלוש שנים עברו מאז שהקבוצה רשמה סדרת משחקים כה ארוכה ללא ניצחון ובני סכנין מגיעה בעיתוי הכי טוב כדי להתאושש. אף שעשתה בעבר הרבה צרות למכבי בדוחא, כשסכנין מגיעה לבלומפילד מול מכבי היא לא מוצאת את עצמה.

      בקבוצה ינסו להכשיר למשחק את חואן פאבלו. ביום שישי השחקנים זכו למנוחה, אבל השוער הספרדי אמור להגיע לאימון אישי כדי לראות אם הוא מתגבר על הכאבים בצלעות. ביום חמישי, באימון שאחרי המשחק בקרית שמונה, כבר התאמן השוער בצורה כמעט מלאה והוא עשוי לחזור לשער, אלא אם הכאבים שוב יתגברו. ניקולה מיטרוביץ' ייעדר בעקבות ההחרקה שיקבל לאחר שקילל את זיו אדלר, וגם גילי ורמוט בספק אחרי שנפצע בקרסול בקרית שמונה.

      הבלם איתן טיבי המשיך את הקו הלוחמני של השחקנים: "יש לנו משחק חשוב בשבת שאנחנו צריכים לעבור עם אופי, ויש לקבוצה הזו אופי. הוכחנו זאת גם העונה וגם בעבר ואין לי ספק שנראה את האופי הזה גם בשבת. בינינו השחקנים יש אמונה מאוד גדולה אחד בשני. אני חושב שאנשים הלכו קצת רחוק מדי עם כל מה שקורה במכבי ויותר מדי מנסים לצאת בכותרות נגד המועדון ונגד הקבוצה. מכבי תל אביב זה מועדון חזק שיודע להתמודד עם הדברים האלה, וזה לא יזיז לו מה אנשים מבחוץ אומרים. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ומה אנחנו נותנים במגרש. יש לנו דרך והיא לא תשתנה, לא משנה מה אנשים יגידו".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

      בשיתוף חברת גליל
      חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב. קובי אליהו
      עשוי לחזור לשער, אלא אם הכאבים שוב יתגברו. חואן פאבלו/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: בני סכנין

      ג'אבר עטאא קשרה של בני סכנין לא התאמן ביום שישי והוא בספק גדול למשחק מול מכבי תל אביב. חאלד חלאיילה, שגם כן החסיר כמה אימונים השבוע, דווקא כן התאמן אך לא ברור אם הוא כשיר לשחק תשעים דקות. לפי התרגול של אלי כהן באימון המסכם סגס תאמבי הצעיר עשוי לתפוס את מקומו ולאייש את מרכז המגרש ביחד עם חאמד גנאים. בעמדת המגן הימני תורגל מוחמד זבידאת במקומו של עלי עוסמאן המורחק, ועושה רושם שכהן מעדיף אותו על פני האפשרות להעביר את איגור יובאנוביץ' ולהציב כמגן שמאלי את איהאב שאמי הצעיר. בסכנין משוכנעים שיש באפשרותם להפתיע את מכבי תל אביב וינסו לנצל את העובדה שהאלופה תשלוט במשחק, כדי לצאת למתפרצות עם שלישיית החוד שכוללת את פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת ומוחמד גדיר. מחמוד קנדיל לא הופיע לאימון בטענה שהוא חולה, ובשל כך מוחמד חמזה יגבה את רן קדוש מהספסל.

      "מכבי תל אביב היא הקבוצה הטובה בליגה אבל גם אותה אפשר להפתיע", אמר שחקן בסכנין, "אם נדע לנצל את ההזדמנויות שלנו אנחנו יכולים לחזור עם נקודות".

      מוחמד גדיר שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
      אם יהיה חד מול הצהובים, סכנין תוכל להפתיע. גדיר/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      מכבי תל אביב: דור מיכה

      בשני המשחקים האחרונים נכנס דור מיכה רק כמחליף אפילו שבמשחק האחרון בבלומפילד מול קרית שמונה פתח בהרכב והיה טוב. סכנין תבוא להסתגר ואם גילי ורמוט לא יתגבר על פציעתו, תהיה למיכה משמעות מכריעה בפיצוח קווי ההגנה של אלי כהן.

      בני סכנין: מוחמד גדיר

      החלוץ הכי חם בליגת העל ירצה להוכיח שגם מול מכבי תל אביב הוא יכול לעשות נפלאות. גדיר צפוי להיות זה שיגיע להזדמנויות של סכנין, ואם הוא יהיה חד ומפוקס החבורה של אלי כהן עוד מסוגלת להפתיע.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: צביקה לוי
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 10983

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully