וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: משכורות חודש דצמבר יועברו, קאיודה ינסה למצוא קבוצה בחו"ל

26.2.2015 / 12:00

במכבי נתניה מצאו דרך לממן משכורת אחת שנסחבת עוד מסוף השנה שעברה, אך השחקנים לא ינטשו את המאבק. בקבוצה מקווים שהכושר הטוב אליו חזר הניגרי יקדם עסקה למכירתו לחו"ל בקרוב

one

מכבי נתניה מצאה מימון כדי לשלם את המשכורות של חודש דצמבר. כזכור, המשכורת האחרונה שהשחקנים קיבלו הייתה בחודש נובמבר. כשיזמו את השבתת האימון השבוע, השחקנים היו משוכנעים שיקבלו את משכורות חודש דצמבר ביום חמישי, ולכן לא מוצאים בכך נחמה והחששות עדיין מתמקדים במה שצפוי בהמשך העונה.

לארי קאיודה וסוכנו דודו דהאן מבינים שהתעקשותו של החלוץ להישאר במכבי נתניה ולא להסכים למעבר כרטיסו לקרית שמונה יכולה להיות הרסנית מבחינת עתיד המועדון. זו אחת הסיבות בעטיין מנסה כעת דהאן למצוא בכל זאת פתרון עבור נתניה בדמות עסקה דומה לזו שתיכנן אלי שגב מול איזי שרצקי ואריק איזיקוביץ', אלא מול קבוצה בחו"ל. דהאן ששהה השבוע באירופה בודק את האפשרות לסגור עסקה עבור נתניה באופן מיידי מול מועדון שיהיה מוכן לשלם כעת חלק מהסכום עבור השחקן, כדי שנתניה תוכל לסיים את העונה ולא להתרסק.

בחלון ההעברות של ינואר ניסה דהאן למכור את קאיודה, אבל ההצעה שהביא מגנט בסך של 400 אלף יורו היתה נמוכה מדי לטעמו של שגב. גם סלטיק, עימה נמצא דהאן בקשרים טובים, קיבלה את החומר על החלוץ אבל לא הגישה הצעה כספית רצינית מבחינת נתניה. כעת משוכנעים בנתניה שיש בידי דהאן חומר מוצלח יותר, לאור הפריחה של קאיודה מאז הגעתו של רוני לוי. אם הסוכן יצליח לסגור עסקה מול קבוצה שתסכים כעת לשלם חלק משמעותי עבור הכרטיס, תוכל מכבי נתניה לשרוד בחודשים הקרובים.

לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה מול חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יימצא פתרון? לארי קאיודה/ברני ארדוב

אופציה נוספת, עליה כבר פורסם כאן אתמול, היא מציאת איש עסקים אמיד האוהד את מכבי נתניה שיסכים להלוות כעת את הכסף למועדון בתמורה לחזקה על הכרטיס ומכירתו של קאיודה בקיץ. בתוך כך יחזור היום קאיודה להתאמן עם חבריו אחרי שאתמול היתה מכבי נתניה בחופש. מרבית אוהדי הקבוצה מצדדים בהחלטה שלו לא לעזוב לקרית שמונה, למרות שמדובר בסכנה קיומית של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully