וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאיודה: "גם אם נשיא המדינה יבקש ממני לאשר את המכירה, אסרב"

החלוץ הניגרי של מכבי נתניה למקורביו: "היחיד שיכול לשנות את ההחלטה זה אלוהים, וסיכמנו שאני נשאר בנתניה. גם אם איזי שרצקי יציע לי מיליון יורו לעונה, לא אלך. יש דברים שחשובים מכסף"

one

בזמן שמכבי נתניה ועירוני קרית שמונה מסכמות ביניהן את פרטי המכירה של לארי קאיודה, השחקן ממשיך להתבצר בעמדתו ולא מתכוון להיות חלק מהעסקה. עד כה נשמע קולה של זיני קאיודה רעייתו של החלוץ הניגרי. הבוקר (רביעי) אחרי הידיעות שהתפרסמו בדבר הסיכום בין המועדונים, קיים קאיודה שיחה עם מקורב אליו ובמהלכה הבהיר בדיוק מה עובר עליו: "אני מרגיש טוב ואני לא מרגיש לחץ. אי אפשר ללחוץ עלי", אמר קאיודה. "אני יכול להבין שהמועדונים רצים קדימה ומסכמים, אבל אין שום תוקף לסיכום אם אני לא מסכים. אני לא עוזב את נתניה עד סוף העונה ואני לא קובע עכשיו לאן אני עובר בקיץ. זו ההחלטה שלי והיא לא תשתנה. לא משנה מי ידבר איתי ומי ינסה לשכנע אותי להסכים, אני אסרב. גם אם נשיא מדינת ישראל יבקש ממני לאשר את המכירה, אני אסרב. גם אם אמא שלי תבקש, אני אסרב. היחיד שיכול לשנות את ההחלטה שלי זה אלוהים. אני והוא סיכמנו שאני נשאר בנתניה ואני לא מוכן למכירה הזו".

שחקנה של קרית שמונה פינאס טובראנו שוחח עם זיני קאיודה ושלח גם הודעת טקסט לשחקן שבה הוא מציע לו להגיע לקרית שמונה. קאיודה לא התרצה גם אחריה ובשיחה עם מקורבו, הוסיף: "אני מכבד את הבעלים של קרית שמונה ואם הוא יבקש לפגוש אותי, אני לא אגיד לו שאני לא מוכן לראות אותו. אבל בפגישה אין שום סיכוי שהוא ישכנע אותי להסכים למכירה. גם אם הוא יציע לי מיליון יורו לעונה, אני לא אלך. יש דברים בחיים שהם יותר חשובים מכסף. השם שלי יותר חשוב מהכסף. הכסף והנכסים יישארו כאן על האדמה אחרי שנמות, אבל השם יירד איתנו לקבר ולכן השם שלי הוא החשוב באמת ועליו אני רוצה לשמור. אני הבטחתי שאני נשאר בנתניה. זה המקום שלי לפחות עד סוף העונה ואולי מעבר לכך. חבל לכולם על הזמן שלהם".

לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה חוגג. ברני ארדוב
מה יהיה הסוף איתו? קאיודה/ברני ארדוב

ובינתיים במכבי נתניה מפנימים הבוקר שיהיה כנראה בלתי אפשרי לשכנע את קאיודה להימכר לקרית שמונה. אתמול בערב, בסיום משחק האימון שקיימה הקבוצה מול הכח עמידר רמת גן (0:0), נכנס החלוץ לשיחה בארבע עיניים עם רוני לוי. מאמן מכבי נתניה הוא הדמות המשפיעה ביותר על קאיודה בחודש האחרון והשניים פיתחו מערכת יחסים מאוד קרובה. במהלך השיחה הבהיר השחקן שוב שהוא מבקש שנתניה תרד מעניינו ותניח לו לסיים את העונה בשקט ומבלי שהוא יתבקש להסכים למכירה. לוי דיווח על השיחה להנהלה ונראה כי במועדון כבר מחפשים את הרעיון הבא שיציל את מכבי נתניה מקריסה.

עדיין מדובר בעסקה על קאיודה, אבל במתווה אחר. הרעיון שנמצא כעת על הפרק הוא לגייס איש עסקים אמיד, אוהד הקבוצה וכזה שמוכן להירתם לסייע, כדי שהוא ילווה למכבי נתניה סכום של שלושה מיליון שקל באופן מיידי ובתמורה, יקבל מהמועדון את הזכויות על המכירה העתידית של קאיודה. בנתניה מבינים שגם זה לא פתרון אידיאלי, שכן אותו אדם ייקח סיכון לא קטן מאחר שקאיודה הוא לא נכס נדל"ני. ההלוואה למועדון תהיה כנגד מכירת החלוץ בקיץ, מה שלא בטוח שיקרה, אבל אותו אדם שמנסים בקבוצה לגייס יצטרך כאמור גם להיות כזה שהמועדון יקר ללבו, על מנת שאכן יסכים לעזור, לפני שהקבוצה תעמוד בפני סכנת פירוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מסרב להרים ידיים. שרצקי/ברני ארדוב

ובינתיים, מן העבר השני, בקרית שמונה, מתגלה עוד מכשול בדרך לעסקה על קאיודה. לפי גורמים המעורים בכדורגל האפריקאי, הארטלנד הניגרית עוקבת בדריכות אחר ההתפתחויות בעניין החלוץ ולטענתה, מגיעים לה כ-30 אחוזים מכרטיסו. בקבוצה, ממנה הגיעה קאיודה לנתניה, טוענים שחלק מכרטיסו עדיין שייך להם, מה שעלול להכביד על כל משא ומתן סביבו. אתמול נועדו ראשי נתניה עם איזי שרצקי, אך בסיום הפגישה נותרו פערים כספיים והצדדים קבעו להיפגש שוב בתחילת השבוע הבא. שרצקי לא מתכוון להכריח את קאיודה להגיע לקרית שמונה אם זה לא יסכים לשחק שם.

אנשי נתניה וכן הבעלים של בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', העלו בפני שרצקי אפשרות נוספת והיא לרכוש את כרטיסו של קאיודה כשהשקעה, גם אם לא יגיע לקבוצה לבסוף. במקרה כזה, שרצקי יוכל למכור אותו בקיץ, אך כדי שזה יקרה, הוא יצטרך לרכוש אותו בסכום נמוך משמעותית מהדרישה הראשונית של נתניה, על מנת שיוכל להרוויח. כמו כן, לא ברור האם שרצקי בכלל יהיה מוכן להיכנס לעסקה כזו, לאור סירובו של קאיודה לשחק בקרית שמונה.

שרצקי אגב, מסרב עדיין להרים ידיים בנושא קאיודה ומתכוון להיפגש עמו ועם רעייתו על מנת לספר להם על העיר קרית שמונה ועל המועדון. בין שני המועדונים כבר יש סיכום כמעט סופי, כאשר מחיר הכרטיס ינוע סביב 750 אלף יורו ושרצקי יעביר באופן מיידי 400 אלף יורו לנתניה, על מנת שזו תוכל להתקיים העונה. את היתרה יעביר בעלי קרית שמונה בסיום העונה. שרצקי אישר את דבר הסיכום ואמר לוואלה ספורט: "אם השחקן ירצה לבוא אלינו, תהיה עסקה".

עדכון ראשון: 10:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully