וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייני משיב לבכר: "שיחקנו בונקר, 'משחק קרית שמונה' טיפוסי"

26.2.2015 / 7:00

חילופי העקיצות בין מכבי תל אביב לעירוני קרית שמונה נמשך אחרי ה-1:1 בגביע. ייני: "בבלומפילד הם יצטרכו ליזום וזה יהיה לטובתנו". ורמוט בספק לשבת, ברק לוי עשוי להמשיך בהרכב

one

דם רע מתחיל להצטבר בין מכבי תל אביב לעירוני קרית שמונה. התיקו אמש (רביעי, 1:1) במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה הצטרף אל התיקו בליגה לפני שבוע ואל ההפסד של מכבי בקרית שמונה בליגה ובסך הכול, מתחילה להתפתח איבה בין המועדונים. אמש היא באה לידי ביטוי בתגובה של מאמן קרית שמונה ברק בכר בסיום ("הייתה קבוצה שעשתה בונקר וזה לא אנחנו") ובהתייחסות מנגד של שרן ייני.

"שיחקנו היום 'משחק קרית שמונה' טיפוסי", ירה קפטן הצהובים, "ירדנו לבונקר והעפנו כדורים ארוכים. הם לא הניעו את הכדור בניגוד אלינו לפני שבוע. הם גם נתנו כדורים ארוכים אפילו שעשינו בונקר. בבלומפילד הם יצטרכו ליזום וזה יהיה לטובתנו".

הכעס במכבי תל אביב נובע גם מיחס התקשורת לשני המועדונים. הטענה היא שכשקרית שמונה עושה תיקו מול מכבי תל אביב, זה ייחשב תמיד להישג של הצפונים וכשמכבי מסיימת בתיקו, זה יהיה לרוב סוג של כישלון. במכבי קצת מתוסכלים מהגישה הזו וייני ביטא בדבריו את מה שמרגישים רבים משחקני הקבוצה, בעיקר כשקרית שמונה מציגה משחק הגנתי ומכבי שולטת במשחק. אמש זה לא היה כך וייני הודה שתכנית המשחק הייתה דווקא לייצר "בונקר", כפי שאכן היה בחלקים רבים של המשחק.

בסיום הוסיף הקפטן על ספיגת שער השוויון בתוספת הזמן: "תמיד כשאתה יכול לנצח אתה מרגיש פספוס. הייתה לנו רבע שעה טובה בסוף, טל בן חיים וערן זהבי היו יכולים להגדיל את היתרון. להם לא היו יותר מדי הזדמנויות. במשחק נגדם בבלומפילד הגענו לשש הזדמנויות ממש טובות ובסך הכול בעטנו 18 פעמים לשער. בשורה התחתונה, הגענו היום למגרש קשה ועשינו תוצאה טובה".

שחקן עירוני קרית שמונה, אחמד עאבד, מול שחקן מכבי תל אביב, שרן ייני. סוכנות ג'יני
"בשורה התחתונה עשינו תוצאה טובה". ייני/סוכנות ג'יני

התיקו אתמול עשוי להספיק לגומלין ועלול גם להיות בעוכרי מכבי. בכל מקרה מדובר בעוד תוצאה בינונית של הקבוצה בחודש פברואר. לייני היו הסברים: " פברואר הוא חודש קשה עבורנו, אבל זה לא מקרי. בכל העולם מאמצע ינואר ועד אמצע פברואר הקבוצות המובילות מאבדות נקודות. זה נתון סטטיסטי בדוק. הרבה קבוצות נאבקות נגד הירידה והן מקשות עלינו".

את ההסבר לריצה של השחקנים בדבוקה אחת לעבר הספסל אחרי השער של ערן זהבי, ניפק ייני כשאמר: "כולנו רצנו לספסל כדי להיות יחד. אנחנו מרגישים קבוצה וזה כולל את המאמן והצוות. זה זמן שאנחנו צריכים להיות אובר מגובשים ולהראות את האופי שלנו. ברגע שנחזור ליכולת שלנו ביחד עם האופי, אני מקווה שזה יספיק לנו".

על השערים שמכבי סופגת בדקות האחרונות, אמר הקפטן: "אנחנו סופגים קצת יותר מדי שערים בדקות הסיום. אנחנו לא עושים משהו לא טוב. זה היופי בכדורגל. אין משהו יותר מדי מיוחד לעשות נגד זה אלא רק יותר תשומת לב. זה תמיד מרגיז, אבל זה לא משהו ספציפי של שחקנים מסוימים. אנחנו צריכים לחפות אחד על השני. לא נאשים עכשיו אחד את השני. ברור שזו לא הרגשה כיפית לעשות תיקו בדקות הסיום, אבל זו תוצאה טובה. העברנו את ההכרעה לבלומפילד. לא ניצחנו, אבל גם הם לא ניצחו. יש לנו עוד שלושה משחקים מולם ואנחנו יכולים לנצח".

עוד באותו נושא

רבע גמר הגביע: 1:1 דרמטי בין קרית שמונה למכבי תל אביב, צפו בתקציר

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב מקיפים את פאקו אייסטרן. ג'יני
ייני: "כולנו רצנו לספסל כדי להיות יחד. אנחנו מרגישים קבוצה וזה כולל את המאמן והצוות"/ג'יני

ייני ביקש לא להאשים שחקנים מסוימים, אבל פאקו אייסטרן נשאל בסיום לגבי נוסא איגייבור שנכנס כמחליף ולו יש חלק בשער השוויון. "אתם מכוונים כל הזמן לנוסא איגייבור אבל היו 11 שחקנים על המגרש", אמר הבאסקי. "אתם שופטים כל הזמן שחקן אחד".

גילי ורמוט נפצע בקרסול והוחלף במחצית השנייה. כשירותו מוטלת בספק למשחק בשבת מול בני סכנין. ניקולה מיטרוביץ' שייעדר משני משחקים נוספים עקב הכרטיס האדום שספג מול הפועל חיפה אחרי שקילל את השופט זיו אדלר, צפוי גם לספוג קנס כספי מהמועדון.

מי שרשם משחק בינוני הוא השוער ברק לוי. שחקני ההגנה ציפו שהוא ייצא יותר מקו השער ויכסה אווירית שטחים נרחבים יותר. קרלוס גרסיה אפילו העיר לו תוך כדי משחק על כך בכעס. לוי עשוי להמשיך בהרכב גם בשבת בשל הזמן שלוקח לחואן פאבלו להתמודד עם פציעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully