וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטרוביץ' הורחק משני משחקים נוספים, בית"ר דורשת זיכוי

עונש קשה לקשר מכבי תל אביב, שיחמיץ גם את סכנין והגומלין מול קרית שמונה בעקבות קללות לעבר אדלר. בית"ר (שגם נקנסה ב-8,000 ש"ח) התלוננה: "לא יכול להיות שרק איתנו יחמירו"

בווידאו: תקציר המשחק בין בית"ר ירושלים לקרית שמונה

כמדי יום רביעי, בית הדין של ההתאחדות לכדורגל מלא באקשן. בית"ר ירושלים מקווה שהערעור שהגישה על עונש הרדיוס שהושת עליה (שני משחקים ללא קהל) בעקבות העימות של האוהדים עם שחקן עירוני קרית שמונה אחמד עאבד.

ניקולה מיטרוביץ' ממכבי תל אביב ספג עונש קשה והורחק משני משחקים נוספים, בעקבות הקללות שהטיח בזיו אדלר לקראת סיום המשחק מול הפועל חיפה ("Fuck Off"). בנוסף למשחק הגביע הערב מול קרית שמונה, מיטרוביץ' ייעדר גם ממשחק הליגה הקרוב מול בני סכנין ומהגומלין מול קרית שמונה בגביע בשבוע הבא.

בית הדין קיבל את הסדר הטיעון, לפיו לוזון הורחק משני משחקים על תנאי לשנה. כפי שפרסמנו הבוקר, בהתאחדות הוחלט לתת ללוזון עונש על תנאי ולא להעניש את מכבי פתח תקוה, כיוון שהעבירה נעשתה בתום המשחק ולא במהלכו.

מכבי נתניה עומדת לדין בגין התפרעות אוהדים במשחק נגד הפועל באר שבע.

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. קובי אליהו
מקווה לטוב. אלי טביב/קובי אליהו

20:20: מכבי נתניה עמדה לדין בשל התפרעות אוהדים וזריקת שקית גרעינים על הקוון שבתאי נחמיאס. האירוע לא צוין בדו"ח, ובית הדין החליט לזכות את המועדון מאשמה "מחמת הספק".

20:17: בית"ר ירושלים נקנסה ב-8,000 שקל אחרי שנמצאה אשמה בסעיף של "התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים". הסיבה היא זריקת כוס מהיציע.

18:47: בית הדין העליון ייתן את החלטתו בנוגע לערעור בית"ר בימים הקרובים. רק לאחר התוצאות יפעלו במועדון בעניין דחיית עונש הרדיוס בניסיון לארח את מכבי תל אביב בטדי, כאשר ייתכן והבקשה תוגש במסגרת חנינה.


18:10: ההחלטה בעניין ניקולה מיטרוביץ': הרחקה משני משחקים נוספים, בנוסף להרחקה של זיו אדלר.

17:25: גם הדיון בעניינו של ניקולה מיטרוביץ' הסתיים. קשר מכבי תל אביב טען כי הקללות ששמע השופט לא כוונו אליו, וכי בכל שנותיו כשחקן לא הורחק ולו פעם אחת.

17:10: בית"ר תדרוש זיכוי ולא דחייה לעונש: "לא יכול להיות שעם כל הקבוצות יקלו בעונשים ורק איתנו יחמירו".

16:40: נציג בית"ר: "הספק צריך להיות לטובתנו, כי האחריות השילוחית לא יכולה להיות על פה של אוהד אחד או שניים. צריך לזכות אותנו מהעבירה. קריאה גזענית של אוהד אחד לא יכולה להיות עבירה של התפרעות אוהדים".

16:35: הדיון בעניינה של בית"ר ירושלים החל. בית"ר טוענת כי לא השופט הראשי ולא השופט הרביעי שמעו את הקריאות, אלא רק המשקיף. לטענתם, אפילו לא יודעים כמה אוהדים היו שותפים לאירוע.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בית הדין. ברני ארדוב
שני משחקים נוספים בחוץ. מיטרוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully