וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "אם לא תאמין באנשים שלך, לא תקבל מהם את המקסימום"

מאמן מכבי תל אביב שיתף את תחושותיו בטוויטר: "שליליות לא מביאה עימה בהירות". לא ברור אם בן חיים יהיה בסגל לקרית שמונה בגביע הערב (19:30, ספורט 5), בראון אמור לפתוח מנגד

רבע הגמר, משחק 1מחצית25/02/2015
עירוני קרית שמונה
    0
      מכבי תל אביב

        במקביל לדיבורים על עסקת לארי קאיודה, בעירוני קרית שמונה התעסקו היום (שלישי) בהכנות למשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב מחר (19,30, ספורט 5). כזכור, השתיים כבר היו צריכות להיפגש, אך בשל מזג אוויר סוער, הוא נדחה למחר. הצוות המקצועי והשחקנים לא מתעסקים כלל בנושא קאיודה, כאשר לכולם ברור שהעניין לא נוגע לעונה הנוכחית, אלא רק לעונה הבאה.

        בקבוצה ערכו הערב את האימון המסכם לקראת המשחק, כשהמאמן ברק בכר לא תירגל הרכב. עם זאת, נראה שהמאמן יערוך כמה שינויים לעומת ההרכב שפתח מול הפועל רעננה בליגה, כשוובה בראון צפוי לחזור להרכב על חשבונו של מינדאוגאס פאנקה. גם חן דילמוני עשוי לחזור להרכב, אך בכר עדיין מתלבט אם לעלות עם המגן או שמא להמשיך עם עאהד עזאם כמגן ימני ולהציב את עודד אלקיים בעמדת המגן השמאלי. טובראנו פינאס פצוע ולא כשיר למשחק. בחולייה ההתקפית גם לא ברור אם בכר ימשיך עם אחמד עאבד או שמא יעדיף את רוג'רס קולה או אופיר מזרחי.

        בכל מקרה, בקרית שמונה מאמינים מאוד ביכולתם לעבור את מכבי תל אביב בסיכום שני המשחקים אך הדגש הוא לעבור קודם כל את המשחק הראשון ללא ספיגה ועם תוצאה טובה ככל האפשר: "אנחנו מסוגלים לנצח והוכחנו את זה לא פעם", אמר שחקן בקבוצה "ברור שנצטרך לעשות תוצאה טובה בבית כדי להגיע עם מקדמה לגומלין". אגב, בקבוצה התלוצצו ואמרו שהם מקווים שמזג האוויר יאפשר את קיום המשחק: "כל פעם שמכבי תל אביב מגיעה לכאן יש גשמים. גם מחר בטח יהיו אבל נקווה שלא כאלו שיבטלו את המשחק", הוסיף אותו שחקן.

        ברק בדש שחקן מכבי תל אביב מול עודד אלקיים שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
        עודד אלקיים. יפתח בהגנה?/ברני ארדוב

        טל בן חיים יישאר מחוץ לסגל של מכבי תל אביב?

        ממשבר יוצאים עם ניצחון. קצת מוגזם לקבוע שמכבי תל אביב בתוך משבר, כי אחרי הכל הקבוצה של פאקו אייסטרן עדיין מובילה את הליגה, אבל אין ספק כי מדובר בתקופה הרעה של המועדון מתחילת העונה וניצחון בגביע בקרית שמונה, יכול לשנות את כל האווירה. הדבר הכי טוב בקרית שלום הוא ההכרה בכך שיש להם בעיה. איש לא מטאטא אותה מתחת לשטיח. פאקו מבין שהוא והשחקנים לא מספקים את הסחורה ופה כבר נעשתה רבע עבודה. עכשיו צריך לתקן במגרש שלא מאיר פנים למכבי כבר שנים.

        ויש גם בעיות אובייקטיביות. אימון הצהריים בקרית שלום נראה כמו מסדר פצועים כאשר בצד התאמנו ברק יצחקי, ראדה פריצה, יובל שפונגין, גאל מרגוליס, חואן פאבלו וטל בן חיים שבאופן די מפתיע עשוי להישאר מחוץ לסגל אפילו שהוא טוען כי הוא יכול לשחק וביקש לעשות אימון קל רק כדי להוריד מהעומס. על פי התכנון בצהריים, בן חיים מחוץ לסגל אבל אולי יהיה שינוי עד מחר כי הוא כאמור טוען שהוא כשיר.

        "אם לא תאמין באנשים שלך, לא תקבל מהם את המקסימום", צייץ פאקו, "שליליות לא מביאה עימה בהירות". פאקו אגב, לא היה מרוצה ממערך ה-1-3-2-4 שהציב בבלומפילד מול קרית שמונה בשבוע שעבר, אבל הוא גם הפסיד להפועל חיפה בשבת עם ה-3-3-4 שהוא אוהב. לא ברור במה יבחר הבאסקי למשחק החוץ הקשה. ניקולה מיטרוביץ' יצטרף אל הפצועים ויעדר בגלל ההרחקה בשבת וגל אלברמן עשוי לפתוח אחרי זמן רב. ברק בדש יחזור לסגל אף שהאף שלו עדיין שבור. גילי ורמוט ודור מיכה שלא פתחו בשבת האחרונה אמורים לחזור להרכב וגם דן איינבינדר מועמד לפתוח.

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

        בשיתוף חברת גליל
        שחקן מכבי תל אביב, טל בן חיים. ברני ארדוב
        לא ישחק גם הפעם? בן חיים/ברני ארדוב

        הרכבי הקבוצות

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully