וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של קאיודה: "לארי יישאר בנתניה, חבל לכולם על הזמן"

24.2.2015 / 9:25

זיני קאיודה שללה על הסף מעבר של החלוץ לקרית שמונה: "מכבדים את כולם אבל המטרה היא לצאת מנתניה לאירופה". שרצקי נפגש עם אנשי נתניה ללא הסכמתו של החלוץ, בקבוצה מעיר היהלומים משוכנעים: "בסוף לארי יבין שהעסקה היא הדרך הנכונה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בעלי עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, הבהיר הבוקר לראשי מכבי נתניה שהוא לא ימשיך במגעים לרכישת לארי קאיודה אם השחקן כלל לא רוצה להגיע לקבוצה מהצפון. שרצקי נועד היום (שלישי) עם אנשי מכבי נתניה, אך בשלב זה עדיין ישנם פערים בעסקה, גם מבלי קשר להסכמתו של השחקן עצמו. שרצקי קבע עם אנשי נתניה לשוב ולדון בנושא בתחילת השבוע הבא. כזכור, אתמול סוכנו של הניגרי, דודו דהאן, הבהיר שקאיודה לא יעבור לשום קבוצה בארץ עד סוף העונה ולא ייתן את היד למהלך כזה, מפני שהשאיפה שלו היא לצאת לאירופה בסוף העונה.

יש לציין שלאשתו של קאיודה יהיה חלק גדול בהחלטה הסופית של אם לעבור או לא. היום התייחסה זיני קאיודה למעבר האפשרי ושללה אותו על הסף: "לארי קאיודה יישאר במכבי נתניה, חבל לכולם על הזמן". כך אמרה זיני קאיודה בשיחה עם וואלה ספורט. קאיודה סיפרה עוד: "מנסים לשכנע אותנו לעבור לקרית שמונה, אין לנו שום דבר נגד קרית שמונה ולא נגד מכבי תל אביב או מכבי חיפה. אנחנו מכבדים את כולם ולא רוצים לריב עם אף קבוצה. המטרה שלנו היא לצאת מנתניה לאירופה. התכנית הזו לא השתנתה, זה מה שאנחנו מתעתדים לעשות בסוף העונה, אנחנו אוהבים את מכבי נתניה, לארי עושה הרבה בשביל הקבוצה והאוהדים ולמען ההצלחה שלה, אבל אי אפשר להכריח שחקן לעשות משהו בניגוד לרצונו. אנשים מדברים איתי ומפה ומשם ומנסים להסביר לי כל מיני הסברים, אבל הם מבזבזים את הזמן לריק".

גורם במכבי נתניה אמר הבוקר: "ננסה להגיע לסיכום שיהיה טוב לכל הצדדים. זה סיכום שיציל את מכבי נתניה, ישדרג את שכרו של קאיודה ויקפיץ אותו מקצועית, וגם יעזור לקרית שמונה בעונה הבאה. אם קאיודה מעדיף לשחק בעונה הבאה בקבוצה מפורקת שתילחם על חייה במקום לשחק עם קרית שמונה באירופה ולהרוויח יותר כסף, זו זכותו. אנחנו מאמינים שבסוף גם לארי יבין שזו הדרך הנכונה וכולם יוצאים נשכרים ממנה".

בכל מקרה, גם אם קאיודה יסכים למהלך, עדיין קיימים פערים בין נתניה לקרית שמונה. שרצקי מעוניין לרכוש את כרטיסו של קאיודה, אך בשלב זה הדרישה של נתניה גבוהה מדי. אריק איזיקוביץ' הבעלים של בית"ר נס טוברוק, מוכן גם הוא להיכנס כשותף עם שרצקי ברכישתו של קאיודה אך גורמים בקרית שמונה טוענים שייתכן ושרצקי יעדיף בסופו של דבר לרכוש את השחקן לבדו.

לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
עדיין צריך להסכים בעצמו למהלך. קאיודה עם רעייתו/קובי אליהו

שחקני מכבי נתניה לא הצליחו להגיע אמש להחלטה משותפת באשר לתביעת השכר נגד המועדון. כזכור, בתום הפגישה אתמול עם מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר, הבינו השחקנים כי יהיה להם קשה מאוד לפתור את הבעיות באמצעות ההתאחדות ולכן החליטו שיש מקום לדון בתביעה כלפי מכבי נתניה, רעיון שכבר הוצע להם לפני כחודשיים על ידי ניר אלון מחטיבת הכדורגל בהסתדרות החדשה.

את מתחם ההתאחדות עזבו אתמול השחקנים בצהריים כשהם מסכמים לחשוב עד הערב האם להגיש את התביעה נגד מכבי נתניה ולסגור את הדברים בקבוצת הוואטסאפ הפנימית של השחקנים. אלא שעד שעות הלילה לא הצליחו השחקנים להגיע להחלטה משותפת והם דחו אותה להתכנסות שלהם היום אחרי הצהריים בטרם יעלו למשחק האימון מול הכח עמידר רמת גן.

"לתביעה נגד מכבי נתניה יש הרבה השלכות ולכן אנחנו צריכים לשקול היטב מה לעשות", הבהיר אמש אחד השחקנים. "לתבוע את המועדון שאתה עובד בו זה לא להשבית אימון וזה לא לרדוף אחרי הבקרה. הדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות הוא לפגוע באנשים כמו רועי דניאל וקובי בלדב, שרצים יום יום ושעה שעה כדי להשיג כסף עבורנו. נדבר בהמשך היום ונראה מה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully