וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של קאיודה: "לארי לא יחתום בשום מועדון עד סוף העונה"

24.2.2015 / 0:44

בעקבות האפשרות שאיזי שרצקי ואריק איזיקוביץ' ירכשו יחד את החלוץ, הודיע סוכנו דודו דהאן שהוא נשאר בנתניה: "הזמנים שכדורגלן היה ל'עבד' שאפשר לסחור בו חלפו ועברו מן העולם"

one

בעקבות הפרסומים על כך שבעלי בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', מנסה לסייע לקבוצת מכבי נתניה ולבעלי הקבוצה אלי שגב ברכישת כרטיסו של החלוץ לארי קאיודה, הוציא סוכנו של הניגרי, דודו דהאן, הודעה חריפה שבה הבהיר שהשחקן לא יעבור לשום קבוצה בישראל. זאת לאחר שביום שישי האחרון נפגש איזיקוביץ' במהלך משחק נוער בין בית"ר טוברוק לעירוני קרית שמונה עם בעלי המועדון הצפוני, איזי שרצקי ובין השניים התפתחה שיחה, שנסובה גם סביב האפשרות שהשניים ירכשו יחד את כרטיס השחקן של החלוץ הניגרי של מכבי נתניה.

"לאחרונה עולים שמות של קבוצות כאלה ואחרות בהקשר של קאיודה, שכביכול יירכש ממכבי נתניה", כתב דודו דהאן בהודעתו, "חברת סקאוט פוש מודיעה בשמה ובשמו של קאיודה כי לארי לא יסכם ולא יחתום בשום מועדון עד לסיום העונה. לארי הצהיר לא פעם שהרצון והשאיפות שלו הן לשחק באירופה, לכן מבחינתנו לא קיימת אפשרות של סיכום בשום מועדון, בטח ובטח בישראל בעיצומה של עונת 2014/15. אין לנו ספק שבעונה הבאה קאיודה ישחק במועדון ובליגה טובה באירופה. בנוסף, על אף החובות הכספיים של מכבי נתניה ללארי, הוא מאוד מחויב ואוהב את המועדון, ואת העיר, ובמיוחד את האוהדים, והוא יותר מרוצה לעזור למועדון להגשים את כל המטרות המקצועיות של הקבוצה עד לתום העונה. לכן, אנו רואים בכל פרסום כזה או אחר לגבי מכירה של קאיודה כתלוש מהמציאות וכמזיק לשחקן ולקבוצה. הזמנים שכדורגלן היה ל'עבד' שאפשר לסחור בו לא כרצונו או ידיעתו, להחליט עבורו היכן ומתי ולאן יעבור, חלפו ועברו מן העולם".

איזי שרצקי ואריק איזיקוביץ' ירכשו יחד מנתניה את לארי קאיודה?

שחקן מכבי נתניה, לארי קאיודה. ברני ארדוב
"מבחינתנו לא קיימת אפשרות של סיכום בשום מועדון, בטח ובטח בישראל". קאיודה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully