וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי ואריק איזיקוביץ' ירכשו יחד מנתניה את לארי קאיודה?

הבעלים של בית"ר טוברוק פגש את זה של קרית שמונה והציע לו את עזרתו בהבאת החלוץ הניגרי: "איזי הכי מתאים למהלך הזה. מכבי ת"א לא יודעת מי יהיה המאמן ולחיפה כבר יש את עטר ושכטר"

one

בעלי בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', מנסה לסייע לקבוצת מכבי נתניה ולבעלי הקבוצה אלי שגב ברכישת כרטיסו של החלוץ לארי קאיודה. ביום שישי האחרון, נפגש איזיקוביץ' במהלך משחק נוער בין בית"ר טוברוק לעירוני קרית שמונה עם בעלי המועדון הצפוני, איזי שרצקי. בין השניים התפתחה שיחה, שנסובה גם סביב האפשרות שהשניים ירכשו יחד את כרטיס השחקן של החלוץ הניגרי של מכבי נתניה.

איזיקוביץ' אישר את הפרטים לוואלה ספורט: "זה עדיין מוקדם והדברים תלויים ברצונו של אלי שגב ובתכניות של קאיודה, שצריך להסכים למהלך כזה. אכן הייתה לי שיחה טובה עם איזי שרצקי ואני חושב שאם יש היום מישהו בארץ שהכי מתאים לו לרכוש את קאיודה זה איזי. בזמן שמכבי תל אביב לא יודעת מי יהיה המנהל המקצועי שלה בעונה הבאה והאם המאמן שלה נשאר וכשמכבי חיפה כבר רכשה את אלירן עטר ואיתי שכטר, איזי הוא האיש הכי מתאים לעשות את המהלך הזה".

איזיקוביץ' המשיך: "אני רוצה לעזור לאלי שגב ולמכבי נתניה, כמו שעזרתי לקבוצה עם העברתם של איאד אבו עביד, דיא סבע וראול גרשומוב. אם שרצקי ירצה אותי בעסקה, בית"ר טוברוק תהיה חלק ממנה. אני מאמין שאיזי יודע מה שווה קאיודה וכמה הוא יכול לעזור לקרית שמונה בעתיד".

איזיקוביץ' ושרצקי לא סיכמו ביניהם על סכום כלשהו אותו יציגו לשגב כדמי רכישה, אבל על פי הידוע, ממקורבים לשניים, הם מעריכים כי כחצי מיליון יורו עבור קאיודה יהוו סכום הולם וגם כזה שבעתיד ניתן יהיה להרוויח עליו. מקורבים לאיזיקוביץ' טוענים כי שרצקי מתלבט מאוד אם להיענות לעסקה, כשבכל מקרה, אם ירכוש את השחקן, יבקש להכניס סעיף לפיו אם החלוץ ייפצע עד לסיום העונה, נתניה תיאלץ להחזיר את הכסף שקיבלה עבורו.

הבוקר (שני), השביתו שחקני נתניה את אימון הקבוצה בשל עיכוב בקבלת משכורות חודש דצמבר.

לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה חוגג. ברני ארדוב
לקרית שמונה? קאיודה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully