וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הודיתי לסמית' על שהצדיק את מחיר הכרטיס, זה היה מיוחד"

מאמן קליבלנד התלהב מהדאנק של הגארד שכיכב מול האקסית, ושמח על המנוחה שהצליח להעניק ללברון: "זה ישרת אותו ואותנו בהמשך". אייברסון בירך את לברון, הפרשנים מתלהבים: "השלישייה הקטנה הצילה את העונה, הפיזיות, הקשיחות וההפחדה יגברו דרמטית עם הגעתו של פרקינס"

לברון ג'יימס עם אימון שאמפרט שחקני קליבלנד קאבלירס. AP
השתעשעו בתפוח הגדול. לברון ג'יימס ואימון שאמפרט/AP

קליבלנד לא התקשתה לרשום אמש (ראשון) את ניצחונה ה-15 ב-17 משחקיה האחרונים עם 83:101 קליל במדיסון סקוור גארדן על הניקס, ואחרי שלושה משחקי חוץ רצופים יחכה לה עוד ביקור בדטרויט בלילה שבין שלישי לרביעי, לפני שתחזור הביתה למפגש המסקרן מול גולדן סטייט יומיים לאחר מכן. הקאבלירס לא הזיעו יותר מדי מול הקבוצה הגרועה בליגה, כשברחו לפער גדול כבר ברבע הראשון, ונהנו בעיקר מהעובדה שאף אחד משחקני החמישייה לא נדרש לשחק אפילו 30 דקות.

לברון ג'יימס רשם 18 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, קיירי אירווינג הוסיף 18 משלו וג'יי אר סמית' צלף 17 מול הקבוצה במדיה שיחק בשלוש וחצי השנים האחרונות. אלן אייברסון, שלברון הוריד אותו למקום ה-22 ברשימת קלעי כל הזמנים כשעבר את רף 24,368 הנקודות בקריירה, בירך את קינג ג'יימס על ההישג כשצייץ: "כל הכבוד אחד קטן, אתה ראוי לכך!!"

מספרי המשחק

* לברון ג'יימס היה זקוק ל-4 נקודות כדי לחלוף על פני אלן אייברסון בדרך למקום ה-22 בטבלת קלעי כל הזמנים ב-NBA, והוא עשה זאת כשהגיע ל-24,383 נקודות.

* במקום ה-21 ניצב ריי אלן עם 122 נקודות יותר מחברו לשעבר, שיצטרך לקלוע 310 נקודות נוספות כדי להיכנס לטופ 20 ולדחוק החוצה את פטריק יואינג.

* ב-39 המשחקים הראשונים של הקאבס העונה הם קלעו 99.8 נקודות למשחק והעמידו מאזן של 20:19. ב-18 המשחקים שלהם מאז הם קולעים 108.6 נקודות למשחק, ומאזנם הוא 2:16.

* זה היה המשחק העשירי העונה בו הניקס לא הוליכו אפילו פעם אחת.

עוד באותו נושא

NBA: קליבלנד הביסה 83:101 את ניו יורק ניקס

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
לא שמע על הטוויטר. דיוויד בלאט/AP

התגובות

דיוויד בלאט נשאל בסיום ממה הוא היה הכי מרוצה במשחק וענה: "במחצית הראשונה היינו בפוקוס הגנתי ובאמת לקחנו את המשחק ברצינות. פתחנו פער כזה שנתן לה את האפשרות לתת לשחקנים לנוח במחצית השנייה ולשמור קצת אנרגיה לקראת הקרב הבא". לגבי צירופו הקרוב של קנדריק פרקינס, שיעבור היום בדיקות רפואיות לפני שיחתום, בלאט לא הגיב, וכשנשאל לגבי הציוצים של פרקינס ולברון בנושא בטוויטר השיב: "אין לי שום ידע על המדיום הזה...".

כשנשאל האם גם הוא נהנה מהדאנק המרהיב של ג'יי אר סמית' השיב: "האמת שכן, ואפילו אמרתי לו בפסק הזמן 'תודה על שהצדקת את מחיר הכרטיס'. זה היה מיוחד. וזה גם היה נחמד שזה היה כאן בניו יורק, נגד קבוצה שג'יי אר היה חלק ממנה. הרבה אנשים מעריכים את מה שהוא עשה ואת מה שהוא עושה, ואני חושב שהוא שיחק ממש טוב היום. אני בטוח שהוא ושאמפרט היו נרגשים, כי זה גם היה טרייד באמצע העונה והוא עדיין טרי, אבל שניהם התמודדו עם זה מצוין".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס חוגג עם ג'יי אר סמית'. AP
גם לברון התלהב מהדאנק. ג'יי אר סמית'/AP

על המנוחה של לברון ג'יימס ברבע האחרון אמר בלאט: "כולכם שאלתם אותי כל כך הרבה שאלות על הדקות שלו בתחילת העונה, וכמה מהן רמזו שאנחנו משתפים אותו יותר מדי, למרות שממוצע הדקות הוא הנמוך בקריירה שלו. וזה בגלל שאנחנו מודעים לעד כמה חשוב להביא אותו לשלבים המאוחרים של העונה רענן ככל שניתן. זה טוב מאוד שהוא משחק היטב בדקות שהוא מקבל כדי לאפשר לנו לפתוח פערים שייתנו לו מנוחה, כי אנחנו מתקרבים לסוף העונה, וזה ישרת אותו ואותנו היטב בהמשך".

על העובדה שהם מרוחקים כעת רק חצי משחק משיקגו שבמקום השלישי במזרח, ושלושה מטורונטו שבמקום השני, אמר בלאט: "אמרתי בעבר, ובהחלט אמרתי לקבוצה שלי, שיש לנו מטרות וכדי להשיג אותן אנחנו צריכים לשחק את המשחקים שלפנינו ולנסות לנצח כמה שיותר. להסתכל אחורה ולהסתכל קדימה לא משרת שום מטרה. אנחנו יכולים לשלוט רק במה שאנחנו עושים על המגרש בכל יום, ואני חושב שלאורך תקופה לא קצרה אנחנו עושים את זה היטב".

בקליבלנד הצליחו לאתר תמונה של הפעם הקודמת בה לברון שיתף פעולה עם קנדריק פרקינס, באחת מליגות הקיץ אי שם בימיהם בתיכון

מה אמרו בתקשורת

כריס היינס מ-"קליבלנד פליין דילר" כתב: "אתם יכולים להיות בטוחים שזה הולך להיות גרוע עוד יותר מבחינת היריבות של הקאבס. הפיזיות, הקשיחות וההפחדה יגברו דרמטית עם הגעתו של קנדריק פרקינס. עזרה כזו היא כמעט לא הוגנת עבור קבוצה שניצחה 16 מ-18 משחקים. מדהים מה שדייויד גריפין הצליח להשיג עם סגל גדוש ממילא. לקליבלנד יש חלון הזדמנויות של שלוש או ארבע שנים לזכייה באליפות, והג'נרל מנג'ר עושה כמיטב יכולתו כדי להרכיב קבוצה שתלך עד הסוף. והם עומדים להיות מפחידים, בדיוק כמו פרקינס".

ג'ייסון לויד מ-"אקרון ביקון ג'ורנל" כתב: "אחרי כל הדיבורים על השלישייה הגדולה, אני לא חושב שזה יהיה מוגזם להצהיר שהשלישייה הקטנה - סמית', שאמפרט ומוזגוב - הצילה את העונה של הקאבס. התכנית המקורית הייתה להציב של שאמפרט בחמישייה, אבל כמובן שזה לא על הפרק כרגע אחרי 16 ניצחונות ב-18 משחקים. סמית' גם נהנה מהתפקיד הנוכחי שלו, והוא אפילו אמר לי לאחרונה שהוא מעדיף לפתוח. עכשיו הוא גם נקלע לסיטואציה מוזרה בנוגע לחוזה שלו, כי לאור היכולת הנוכחית הוא יכול לוותר על האופציה להאריך אותו בשנה נוספת תמורת 6.4 מיליון דולר ולאלץ את הקאבס להציע לו חוזה ארוך יותר, או לחילופין לנצל את האופציה ולקוות לעשות קופה בקיץ 2016 כשתקרת השכר תזנק".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מול חוסה קלדרון שחקן ניו יורק ניקס. AP
ינפנפו עוד הרבה יריבות. לברון ג'יימס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully