וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בברצלונה, ג'ורדי אלבה: "ההפסד לא אמור להשפיע מול סיטי"

מסי המתוסכל צולם חובט בדשא במהלך ההפסד למלאגה, חברו אופטימי לקראת מנצ'סטר סיטי: "משחק אחר לגמרי במסגרת אחרת לגמרי". וגם: ההקנטות של אוהדי בארסה לכריסטיאנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הסתיר את תסכולו. מסי חובט בדשא/מערכת וואלה!, צילום מסך

בברצלונה חשו בעיקר החמצה לאחר ההפסד הביתי המפתיע למלאגה הצנועה בתוצאה 1:0. הבלאוגראנה יכלו לחלוף זמנית על פני ריאל מדריד ולכבוש את הפסגה, אבל ההפסד מעניק לבלאנקוס אפשרות לפתוח יתרון של ארבע נקודות מהקטאלנים. רצף 11 הניצחונות של ברצלונה נקטע, ובעיתון הקטאלני "ספורט" הדגישו את תסכולו של ליאונל מסי ממהלך המשחק כשפרסמו תמונה שלו מכה את כר הדשא. "הדקות חלפו, ברצלונה לא השתפרה והמשחק הפך צפוי", נכתב ב"ספורט", כל מה שמסי ניסה לא הצליח, גם לא מבצעים אישיים וגם לא המהלכים הקבוצתיים שלו, הארגנטינאי זעם, ולא פעם אחת". אגב, מלאגה הפכה לקבוצה הרביעית במילניום הנוכחי שעוצרת את ברצלונה מכיבוש בשני משחקיה מולה בליגה, יחד עם חטאפה (07/08), סביליה (02/03) ואוסאסונה (01/02).

שלושה ימים לפני הקרב המרתק שלה מול מנצ'סטר סיטי, סגנית אלופת ספרד ספגה בפתיחה אחרי טעות של דני אלבס ולא הצליחה להגיב, למרות שהחזיקה בכדור 73 אחוז מהזמן. "לא עשינו מספיק ואני כועס קודם כל על עצמי", אמר ג'ורדי אלבה על ההפסד, "המרוץ לאליפות קשה אבל רחוק מלהיות מוכרע". על משחק ליגת האלופות שמצפה לו ולקבוצתו מול מנצ'סטר סיטי אמר ג'ורדי אלבה: "נגד מלאגה זה לא היה היום שלנו אבל זה לא אמור להשפיע עלינו ביום שלישי. אם נפסיד אז אין תירוצים, זה משחק אחר לגמרי במסגרת אחרת לגמרי, ואנחנו צריכים לשחק בו בגישה אחרת לגמרי".

חואנמי שחקן מלאגה בין סרחיו בוסקטס, דני אלבס שחקני ברצלונה. GettyImages
חואנמי מהתל בדני אלבס ובוסקטס/GettyImages

* ובינתיים ביציעים: אוהדי ברצלונה המשיכו אתמול להקניט את רונאלדו, וקראו "רונאלדו לא שותה מים". ההתאחדות הספרדית איימה להעניש את ברצלונה בעקבות הקריאה של אוהדי ברצלונה "רונאלדו הוא שיכור" (בעקבות התמונות שלו חוגג במסיבת יום ההולדת שלו אחרי התבוסה בדרבי של מדריד), וכעת האוהדים התאימו את עצמם לסיטואציה, ושרו "הוא לא שותה מים, כריסטיאנו לא שותה מים!".

צפו במרטין אודגארד כובש שער בכורה בריאל מדריד ב': "זה מדהים"

לואיס אנריקה: "מקווה שזו מעידה חד פעמית, דני אלבס לא אשם"

עוד באותו נושא

ספרד: מלאגה הדהימה עם 0:1 בברצלונה, אתלטיקו הביסה את אלמריה

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מה הוא שותה? יודעים מה הוא לא שותה. כריסטיאנו/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully