וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "אני מקווה שזו מעידה חד פעמית, דני אלבס לא אשם"

מאמן ברצלונה ניסה להסביר את ההפסד למלאגה: "כל ההתקפות שלנו קרסו, לא היינו טובים מספיק אינדיבידואלית וקולקטיבית". בוסקטס: "זה מאכזב כי פספסנו הזדמנות לעלות למקום הראשון"

חואנמי שחקן מלאגה בין סרחיו בוסקטס, דני אלבס שחקני ברצלונה. GettyImages
איזו סנסציה. בוסקטס מול חואנמי/GettyImages

התקופה הנפלאה של ברצלונה ורצף 11 הניצחונות הרצופים נעצר הערב (שבת) בצורה מפתיעה ביותר עם הפסד ביתי 1:0 למלאגה. שלושה ימים לפני הקרב המרתק שלה מול מנצ'סטר סיטי, הסגנית האלופה ספגה בפתיחה אחרי טעות של דני אלבס ולא הצליחה להגיב. ברצלונה החזיקה בכדור 73 אחוז מהזמן, אבל מלאגה הפכה לקבוצה הרביעית במילניום הנוכחי שעוצרת את ברצלונה מכיבוש בשני משחקיה מולה בליגה, יחד עם חטאפה (07/08), סביליה (02/03) ואוסאסונה (01/02).

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
אין תירוצים. לואיס אנריקה/GettyImages

לואיס אנריקה ניסה להסביר את ההפסד המפתיע: "זה לא היה היום הכי טוב שלנו מבחינה אינדיבידואלית או קולקטיבית. כל ההתקפות שלנו קרסו בשלב האחרון. תקפנו יותר מדי דרך המרכז ולא היינו אפקטיביים".

המאמן פרגן ליריבה: "זו תוצאה שפוגעת בנו ולא מתאימה לנו. למלאגה היה משחק טוב מאוד. אני מקווה שזו היתה מעידה חד פעמית, אבל אני אראה את ההשפעה של ההפסד הזה במחזורים הקרובים".

על הטעות של דני אלבס שהובילה לגול של מלאגה: "ההפסד הזה היה מגיע לנו. הטעויות הן של כולנו, למאמן אסור להאשים אף שחקן בודד. יש לנו משחק נהדר רק בעוד שלושה ימים (מול מנצ'סטר סיטי) ואין לנו הרבה זמן להתאושש.

סרחיו בוסקטס, שלפני המשחק הזה חתם על הארכת חוזהו במועדון אמר: "הם השיגו שער מוקדם והסתגרו בהגנה. ניסינו להגיב אבל לא הצלחנו להגיע למספיק מצבים וסבלנו הרבה בגלל מלכודת הנבדל". על כך שברצלונה פספסה הזדמנות להפעיל לחץ על ריאל מדריד: "כן, זה מאוד מצער, היינו יכולים לעלות למקום הראשון ופספסנו את ההזדמנות הזו. אני לא חושב שהתוצאה הזו תשפיע על המשחק בליגת האלופות. יהיה קשה מול מנצ'סטר סיטי, אבל אנחנו נצטרך להציג את היכולת שהצגנו עד כה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully