וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחמאות מרוני לוי יגרמו לג'ורדי קרויף לרכוש את קאיודה?

22.2.2015 / 10:21

הג'נרל מנג'ר של מכבי תל אביב מעניק משקל רב לדעה החיובית של מאמן מכבי נתניה על החלוץ, שמחירו כ-600 אלף יורו. קאיודה: "מועדון שייקח אותי יהיה מרוצה, חשוב לי שנתניה תהיה מרוצה"

one

מאמצים גדולים במכבי נתניה לקדם את מכירת לארי קאיודה למכבי תל אביב. במועדון משוכנעים שאחת הסיבות העיקריות לכך שג'ורדי קרויף עשוי לתמוך ברכישה היא הפרספקטיבה של מאמן הקבוצה רוני לוי. קרויף מחשיב מאוד את הדעה של לוי והאחרון חושב שקאיודה הוא מטובי השחקנים שהוא אימן, אבל כזה שעוד יכול להשתפר ולהתקדם. במכבי נתניה האמינו שיקבלו 1.5 מיליון יורו עבור הניגרי, אבל כעת, לאור המצב הכספי הקשה, יסתפקו גם ב-600 אלף יורו ובאחוזים ממכירה עתידית ממכבי תל אביב לחו"ל. "כל הרעיון הוא שנקבל את הכסף כעת", אמרו בנתניה. "אם יוזרמו שלושה מיליון שקל ממכירת קאיודה כבר עתה, ניתן יהיה לגמור את העונה".

בנתניה נטען הבוקר (ראשון) כי אם מכבי תל אביב שילמה 700 אלף יורו על גילי ורמוט בגילו המתקדם, 600 אלף יורו עבור קאיודה שבעתיד עשוי להימכר לאירופה, הם למעשה מחיר מציאה. מאמן מכבי נתניה הוא כאמור דמות מפתח בכל הקשור להחלטה של מכבי תל אביב. לוי קיים בשבוע שעבר פגישה עם קאיודה ביום החופשי של הקבוצה, ואמש בסיום המשחק הוא סיפר: "נפגשתי עם לארי כמו שאני נוהג להיפגש עם שחקנים בימי חופש. ממה שאני רואה, מעבר לכישרון ולמהירות זה הרצון שלו לעבוד, ואני מבטיח לכם שמחר בבוקר הוא יהיה הראשון על הדשא שירצה לעבוד וללמוד וזה מה שנותן לו יתרון גדול".

קאיודה: "לא חושב שאני עוזב". אלישע: "איבדנו נקודות בצדק"

שחקן מכבי נתניה, לארי קאיודה. ברני ארדוב
גם האופציה לעזוב לרוסיה על השולחן. קאיודה/ברני ארדוב

קאיודה קיבל אמש מחמאות מקיר לקיר, אבל סירב לקבל מחמאות מהתקשורת: "אני לא חושב שאני השחקן הכי טוב היום בישראל. יש הרבה שחקנים מוכשרים בארץ. אני עושה את שלי ונהנה ממה שאלוהים נתן לי".

על האפשרות שיימכר אמר קאיודה: "אני לא לוחץ בכיוון הזה בכלל ואני מציע למכבי נתניה לעשות את הדברים בצורה שקולה ורגועה, כדי למצוא את הפתרון הכי טוב עבורה ועבורי. אני מעדיף להישאר במכבי נתניה עד סוף העונה ולעזור לה להישאר בליגה. אני בטוח שהמועדון שייקח אותי יהיה מרוצה, אבל כרגע חשוב לי שנתניה תהיה מרוצה".

על כך שטרם קיבל זימון לנבחרת הבוגרת של ניגריה, אמר קאיודה: "אני משוכנע שבקרוב יתקשרו אלי מהנבחרת". במקביל לאופציית מכבי תל אביב מנסים סוכנים שונים לסגור לקאיודה קבוצה ברוסיה, ובמכבי נתניה מקווים שאחד המסלולים יוביל בסוף לעסקה כאן בארץ או בחו"ל.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה את הפועל באר שבע 2:4

לכתבה המלאה
מאמן מכבי נתניה, רוני לוי. מגד גוזני
קרויף מקשיב לו. רוני לוי/מגד גוזני

בתוך כך, ממשיכים במכבי נתניה לנסות ולארגן לשחקנים את המשכורות כשהכתובת העיקרית היא כמובן הבעלים אלי שגב. "קשה מאוד עם המצב הכלכלי", הודה אמש רוני לוי. "אני מבין מאוד את השחקנים. זה קשה שיש משפחה ואתה צריך לפרנס. אני יודע שהאנשים במכבי נתניה עושים עבודה יומיומית כדי שיהיה טוב וממה שאני מבין בסוף השבוע יהיה כסף למשכורות".

הקפטן ערן לוי התייחס אף הוא לבעיה: "אנחנו רוצים שלארי יישאר במועדון ושנקבל את המשכורות. אלי שגב אוהב את מכבי נתניה, אלי שגב עזר למכבי נתניה, אלי שגב הציל את מכבי נתניה ואי אפשר להתעלם מזה. יש מצב נתון שהאיש נקלע אליו ואני לא יודע את הפרטים למרות שאני בקשר איתו. אני עדיין מאמין שאלי שגב ידאג למכבי נתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully