וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאיודה: "לא חושב שאני עוזב". אלישע: "איבדנו נקודות בצדק"

21.2.2015 / 19:36

הניגרי שכיכב ב-2:4 של נתניה על באר שבע: "רוצה להילחם בשביל המועדון עד סוף העונה". רוני לוי: "אנחנו עובדים קשה מאוד". אלישע לוי הסביר: "הם ניצחו אותנו באגרסיביות"

one

מכבי נתניה השיגה הערב (שבת) את אחד מהניצחונות המרשימים ביותר שלה העונה, 2:4 בבית על הפועל באר שבע היומרנית. הקבוצה מעיר היהלומים הייתה מסוכנת יותר מיריבתה וידעה לנצל את כל היתרונות שלה בדרך לשלוש נקודות משכנעות מאוד.

המאמן המנצח, רוני לוי: "היה לנו שבוע קשה מאוד, ההפסד בשבוע שעבר היה אכזרי מאוד. התאמנו טוב, אבל חסרנו מספר שחקני הגנה. לא הבנתי למה הרחיקו אותי, השופט הרביעי טען שיצאתי מהקווים. מגיעה לשחקנים מילה טובה, היה משחק קשה מאוד, בטח אחרי הטעות של ירין חסן כי המומנטום היה יכול להתהפך, אבל אני גאה בשחקנים. ערן לוי? הוא שחקן רציני מאוד. מהרגע הראשון שאני כאן, הוא רציני מאוד, מגיע ראשון והולך אחרון, איך לא אסתדר איתו?".

לוי הוסיף: "לאור מצב הקבוצה, חששתי מהרגע הראשון מלהתמודד נגד הירידה. יש לנו הרבה שחקנים צעירים, ואנחנו צריכים לחשוב רק על המשחק הקרוב. אין סודות ואין קסמים, אנחנו עובדים קשה מאוד ורציני. הקבוצה מקצוענית מאוד. לפעמים הדברים מסתדרים יותר לאט, לפעמים יותר מהר. אני חושב שצריך להסתכל על היכולת לטווח הארוך".

לארי קאיודה שכבש צמד, כולל שער אחרי דהירה לאורך כ-60 מטרים: "היה משחק מצוין ואני שמח מאוד שניצחנו כי זה אחד המשחקים שהאוהדים שלנו רצו שננצח. באר שבע היא יריבה שלנו ואני שמח מאוד שסיפקנו הופעה מצוינת. אני שמח מאוד שהצלחנו לנצח. אני לא חושב שאני עוזב עד סוף העונה. אני רוצה להילחם עבור המועדון עד סוף העונה. רק אחרי זה נדבר על מה שיקרה בעתיד. הדבר היחיד שאני חושב עליו עכשיו הוא איך להישאר עם מכבי נתניה בליגה. אני לא חושב על עזיבה".

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. מגד גוזני
"לא היה לנו משחק קל אחד העונה". אלישע לוי/מגד גוזני

אלישע לוי סיכם הפסד מאכזב: "אני חושב שהם ניצחו אותנו באגרסיביות. במחצית הראשונה הם היו טובים יותר, במחצית השנייה דווקא שיחקנו טוב, אבל הפנדל שינה את המומנטום. נתניה ידעה לכבוש את השערים. הם הכניעו אותנו באגרסיביות שלהם. הפסדנו שלוש נקודות חשובות, אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא ולבוא לנצח".

אלישע הוסיף: "דווקא הסיבוב השני עד עכשיו הוא טוב, היום היה לנו משחק לא טוב ואיבדנו נקודות בצדק. אבל היום לא מאפיין את הסיבוב השני. אני מקווה שנדע לחזור לעניינים מהר מאוד ולנצח כי היום זה לא היה טוב. לא היה לנו משחק קל אחד העונה, כל המשחקים אצלנו בשיניים. היו משחקים שאולי עשינו אותם לקלים, אבל אף אחד לא עשה לנו חיים קלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully