וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בנאום הדקות: ז'וזה מוריניו שוב זועם על השופטים

מנג'ר צ'לסי האשים את השופט ב-1:1 המאכזב של הבלוז עם ברנלי: "למשחק היו ארבעה רגעים - דקה 30, 33, 43 ו-69. אל תשאלו אותי עוד שאלות". דיווח: ריאל עשויה לצרף את פלקאו בקיץ

one

באופן לא ממש מפתיע, בא אמש (שבת) ז'וזה מוריניו בטענות קשות נגד השיפוט לאחר שצ'לסי שלו סיימה ב-1:1 ביתי בלבד עם ברנלי. בין היתר, זעם מנג'ר הבלוז על ההחלטה של מרטין אטקינסון להרחיק את נמניה מאטיץ', על ההחלטה לא להרחיק את אשלי בארנס מהיריבה, ועל ההחלטות לא להעניק לקבוצתו שני פנדלים שונים.

"אני חושב שאפשר לכתוב את סיפור המשחק על בסיס ארבעה רגעים", אמר מוריניו הכעוס ל'סקיי' עם תום המשחק. "דקה 30, דקה 33, דקה 43 ודקה 69. אני אחזור, כדי להקל עליכם: דקה 30, 33, 43 ו-69. למשחק הזה היו ארבעה רגעים, ואל תשאלו אותי עוד שאלות כי לא אענה עליהם".

בראיון אחר, אמר: "יש קמפיין נגד צ'לסי. התקשורת, הפרשנים והמאמנים האחרים מובילים אותו ושמים לחץ על השופטים. אני לא יודע למה זה קורה, ולא אכפת לי".

בחודש שעבר נקנס מוריניו ב-25 אלף ליש"ט על טענותיו נגד השופטים, וכעת באנגליה צופים כי ייקנס שוב בשל דבריו.

צפו בראיון של מוריניו אחרי המשחק:

קבוצה מאוכזבת ממשחקי אמש היא מנצ'סטר יונייטד, שהפסידה 2:1 לסוונסי. על אף איבוד הנקודות, לואי ואן חאל נשמע מאוד בטוח בעצמו ובקבוצה שלו בסיום כשאמר: "זה מדהים שהפסדנו, אבל זה קורה. הפסדנו רק לסאות'המפטון מאז נובמבר, וצריך להמשיך הלאה. זה מאכזב מאוד. זה תמיד מתסכל כשאתה מפסיד משחק בו אתה שולט".

ב'דיילי מייל' מפרסמים כי ריאל מדריד תשקול בסוף העונה לצרף את חלוץ השדים האדומים רדמאל פלקאו. ליונייטד יש אופציה לרכוש את הקולומביאני ממונאקו בסוף העונה תמורת 43 מיליון יורו אך הם לא צפויים לנצל אותה בשל יכולתו המאכזבת, והבלאנקוס עשויים להיכנס למירוץ. סוכנו של החלוץ ז'ורז'ה מנדש הוא גם סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו, ובעבר ניסה לשדך את פלקאו לריאל מספר פעמים.

עוד באותו נושא

אנגליה: הצגה למנצ'סטר סיטי, רק תיקו לצ'לסי, הפסד למנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
חלוץ מנצ'סטר יונייטד רדאמל פלקאו. GettyImages
יונייטד לא צפויה לנצל את האופציה. פלקאו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully