וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: הצגה למנצ'סטר סיטי, רק תיקו לצ'לסי, הפסד למנצ'סטר יונייטד

האלופה פירקה 0:5 את ניוקאסל וצימקה את הפער מהבלוז, שעשו רק 1:1 ביתי עם ברנלי. קי סונג יונג (30) וג'ונג'ו שלבי (73) סידרו לסוונסי 1:2 וניצחון כפול על השדים האדומים. ניצחון לארסנל

ג'ונג'ו שלבי שחקן סוונסי חוגג. רויטרס
הדהים את מנצ'סטר יונייטד. ג'ונג'ו שלבי/רויטרס

המחזור ה-26 בפרמיירליג יצא לדרך הערב (שבת) עם שבעה משחקים, כאשר במוקד: צ'לסי המוליכה שמטה שתי נקודות חשובות עם 1:1 ביתי מפתיע מול ברנלי. מנצ'סטר סיטי ניצלה את זה עם 0:5 גדול על ניוקאסל וצימקה את הפער בפסגה. ארסנל עלתה למקום השלישי אחרי 1:2 אצל קריסטל פאלאס, כשמנצ'סטר יונייטד הופתעה עם הפסד חוץ 2:1 מול סוונסי. ג'ואי בארטון, שחקנה של ק.פ.ר הורחק במשחק מול האל סיטי אחרי שנתן מכה ללא כדור לתום האדלסטון.

ברניסלב איבנוביץ' שחקן צ'לסי חוגג. GettyImages
לא מפסיק לכבוש. איבנוביץ'/GettyImages

צ'לסי - ברנלי 1:1

אחרי התיקו שגירדו בקושי רב בפריס בליגת האלופות, הבלוז חזרו לליגה עם תיקו ביתי סנסציוני. ברניסלב איבנוביץ', מי שכבש את שער החוץ היקר בפארק דה פראנס, היה זה שהעלה את הבלוז ליתרון כבר בדקה ה-14. אדן הזאר עשה את העבודה מצד ימין והשאיר כדור לסרבי שמקרוב בעט לרשת. בדקה ה-70 נותרה צ'לסי בעשרה שחקנים אחרי שנמניה מאטיץ' איבד את העשתונות ונכנס בפראות באשלי בארנס אחרי שזה עשה עליו עבירה גסה וזה עלה לבלוז ביוקר כשבן מי כבש את השוויון בדקה ה-81 בנגיחה מכדור קרן. מנצ'סטר סיטי תנסה לנצל את המעידה של צ'לסי ותצמק את הפער ממנה בפסגה לחמש נקודות אם תנצח בביתה את ניוקאסל בהמשך הערב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ג'ואי בארטון שחקן ק.פ.ר. רויטרס
שוב מקבל אדום טפשי. בארטון/רויטרס

סוונסי - מנצ'סטר יונייטד 1:2

בסיבוב הקודם הדהימה סוונסי את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. הערב, הברבורים השלימו ניצחון כפול על השדים האדומים והנחילו להם הפסד חוץ ראשון מאז ה-5:2 מול לסטר בתחילת העונה. יונייטד פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון ראשון משער של אנדר הררה (28) שבעט כדור שטוח לפינה אחרי בישול של די מריה. היתרון החזיק מעמד שתי דקות בלבד עד שקי סונג יונג ניצל הרמה של ג'ונג'ו שלבי ומקרוב דחק פנימה. בדקה ה-73 הושלם המהפך. שלבי מבשל השער הראשון בעט כדור חזק מחוץ לרחבה שפגע בגומיס וחדר לרשת של דה חאה. יונייטד נוחל הפסד ליגה חמישי שעלה לה במקום השלישי, לשם עלתה ארסנל יריבתה הגדולה.

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל חוגג. GettyImages
ניצחון שלישי רצוף. אוליבייה ז'ירו חוגג/GettyImages

קריסטל פאלאס - ארסנל 2:1

הראש של התותחנים אולי נמצא כבר במשחק ליגת האלופות מול מונאקו ברביעי, אבל עוד קודם לכן הם השיגו ניצחון יקר מאוד בדרבי שהצמיד אותם למנצ'סטר יונייטד במאבק על המקום השלישי. סנטי קאסורלה כבש את הראשון לתותחנים בפנדל מדויק כבר אחרי 8 דקות. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ניצל ז'ירו הדיפה לא טובה של ספרוני ודחק מקרוב לרשת כדי להבטיח 3 נקודות וניצחון שלישי רצוף למרות שער מצמק של גלן מארי ממש לפני שריקת הסיום.

סמיר נאסרי שחקן מנצ'סטר סיטי. AP
היה חלק מהחגיגה. נאסרי/AP

מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל 0:5

בעוד שלושה ימים תפגוש מנצ'סטר סיטי את ברצלונה לקרב מרתק בליגת האלופות. אחרי שראו את הקטלאנים מפסידים באופן מפתיע מאוד מול מלאגה בליגה הספרדית ואת צ'לסי שומטת נקודות בפסגה, הסיטיזנס סיפקו הצהרת כוונות עם הצגה מול המגפייז. סרחיו אגוארו פתח את החגיגה בפנדל כבר אחרי שתי דקות, סמיר נאסרי (12) ואדין דז'קו (21) השלימו שלישייה עוד לפני ההפסקה. המחצית השנייה הייתה שייכת לדויד סילבה שכבש צמד (51 ו-53) וקירב את קבוצתו עד כדי חמש נקודת מצ'לסי במאבק על האליפות.

משחקים נוספים

אסטון וילה - סטוק סיטי 2:1
לאסטון וילה: סקוט סינקלייר (20), לסטוק: מאמה בירם דיוף (45), ויקטור מוזס (90 בפנדל)

האל סיטי - קווינס פארק ריינג'רס 1:2
להאל: ניקיצה ילאביץ' (16), דאמה אנדוי (89), לק.פ.ר: צ'רלי אוסטין (39)

סנדרלנד - ווסט ברומיץ' 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully