וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גם ג'ורדי מאוכזב, ספק אם פאקו ימשיך לעונה נוספת

המאמן אינו זוכה לקרדיט גדול במערכת וסופג ביקורת על ניהול המשחק, גם זכייה באליפות ובגביע עשויה שלא להשאיר אותו. זהבי על משחק שלישי רצוף בלי ניצחון: "זה לא דבר נורמלי אצלנו, אבל לא צריך לצאת מהכלים". המאמן: "היינו מבולבלים על המגרש"

one

מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) את ההפסד השלישי שלה העונה, 2:0 להפועל חיפה בביתה של האחרונה. האלופה סופרת כבר שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון ואם זה לא מספיק, היא איבדה את ניקולה מיטרוביץ' בכרטיס אדום, לאחר שצעק לעבר השופט זיו אדלר "פאק אוף". הקשר הסרבי ייעדר מהמשחק נגד עירוני קרית שמונה ביום רביעי בגביע המדינה.

כך או כך, ישנם סיכויים נמוכים להישארותו של פאקו אייסטרן במכבי תל אביב בעונה הבאה. מאמן הצהובים אינו זוכה לקרדיט גדול במערכת ולאחר ההפסד הערב, חוששים במועדון מכך שהקבוצה תאבד את האליפות ואת הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. אם שני המאמנים הקודמים בעידן ג'ורדי קרויף, היו מבוקשים במועדון לעונה נוספת אחרי האליפות שהביאו, הבאסקי לא זוכה לאמון דומה וגם אם יוביל את מכבי לאליפות שלישית ברציפות, ספק אם יקבל חוזה לעונה הבאה. בקרית שלום העריכו עוד בטרם ההפסד הערב בסמי עופר, כי רק דאבל שישלים למעשה טרבל, יכול לגרום לראשי מכבי תל אביב לשנות את ההחלטה וזה גם לא בטוח לאור היכולת שמציגה הקבוצה.

כלפי פאקו יש לא מעט טענות והן מגיעות גם מכיוונו של קרויף. האכזבה מהמאמן היא בהיבט של ניהול המשחק. במועדון חשים שפאקו לא מגיב בזמן למהלכים שקורים תוך כדי משחק ושהוא לא מצליח לשלוט באירועים על כר הדשא. כל המעברים משיטה לשיטה וממערך למערך משחק אחרי משחק, לא נתפסים על ידי הגורמים המנהלים את המועדון כסיפור הצלחה. התחושה היא שבליגה כזו, וכשהמועדונים הגדולים של הכדורגל הישראלי לא במשחק, מכבי היתה חייבת להיות בפער הרבה יותר משמעותי בצמרת.

קרויף מבין שהצלחתו של פאקו היא ההצלחה שלו. המשימה העיקרית שלו מדי עונה היא להביא את המאמן המתאים והוא חייב לתת את כל הגיבוי לבאסקי כדי שזה יעמוד במטרה העיקרית והיא זכייה באליפות שלישית ברציפות. בשלב הזה, קרויף ימשיך לעמוד מאחורי המאמן כלפי חוץ, אבל קרוב לוודאי שאם קרויף ישאר במכבי תל אביב בעונה הבאה, הוא יצרף מאמן אחר.

טוסיין ריקטס שחקן הפועל חיפה מול ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"לא מתפקדים טוב כקבוצה". זהבי/יוסי ציפקיס

פאקו עצמו אמר בסיום: "אני חושב שלא שמרנו על הכדור כמו שהיינו צריכים. היינו מבולבלים על המגרש והפסדנו. עכשיו אנחנו צריכים להראות אופי כדי לחזור. זו ריצה לא טובה אבל לא משבר, אנחנו חייבים לחזור".

הבאסקי הוסיף: "ברור שאני לא אוהב את זה שאנחנו לא שומרים על שער נקי, כשאנחנו סופגים אז אנחנו עושים משהו לא בסדר ונבדוק את עצמנו. לא מדובר בעודף בטחון עצמי. היום לא הראינו בכלל בטחון עצמי, לא הראינו שאנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה. לפעמים אתה בריצה לא טובה ועכשיו אנחנו בתקופה שאנחנו לא משחקים עם מספיק בטחון. אנחנו חייבים להיות דומיננטיים".

ערן זהבי: "מבחינת תוצאות אנחנו בתקופה לא הכי טובה, אבל מפה אפשר רק לעלות. אנחנו צריכים להיות חזקים ומאוחדים ולהראות אופי. אנחנו עדיין בעמדה מאוד טובה לאליפות, למרות שאנחנו צריכים להשתפר. אי אפשר לשים את האצבע על סיבה אחת לתקופה הזו. כקבוצה אנחנו לא מתפקדים הכי טוב. הורדנו את הרגל מהגז קצת וזה לא צריך לקרות. לא זה נורמלי בשבילנו לא לנצח שלושה משחקים ברציפות, אבל לא צריך לצאת מהכלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully