וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט מתמוגג: "מדהים מה כמה חודשים יכולים לעשות לקבוצה"

מאמן קליבלנד נרגש מהשינוי החיובי אחרי הניצחון הגדול על וושינגטון, גם לברון ג'יימס מודה: "מדובר בקבוצה אחרת לגמרי ממה שראינו, הכדורסל שלנו מצוין". וגם: הפאשלה של קווין לאב

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
עוד סימן חיובי. לברון/AP

גם פגרת האולסטאר לא עצרה את קליבלנד. הקאבס הוכיחו הלילה (בין שישי לשבת) כי לא רק שהמומנטום החיובי שלהם לא נעצר בעקבות ההפוגה במשחקים, אלא רק הפך למובהק יותר, אחרי שרמסו בחוץ את וושינגטון, אחת מהיריבות המרכזיות שלה במזרח, 89:127. לברון ג'יימס סיפק 28 נקודות ב-25 דקות והיה האחראי המרכזי לבליץ במחצית השנייה, קיירי אירווינג תרם 25 משלו ורק קווין לאב עדיין לא לגמרי בעניינים, אחרי עוד משחק פושר שהסתיים בשמונה נקודות ב-3 מ-8 בלבד מהשדה.

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
הדהירה נמשכת. בלאט/AP

* הפעם האחרונה בה קליבלנד ניצחה ב-38 נקודות או יותר במשחק חוץ הייתה בשנת 1988, נגד שארלוט הורנטס.

* הניצחון של הקאבס הוא הגדול ביותר שהנחילה קבוצה כלשהי בליגה לקבוצה אחרת בבית העונה.

* היה זה הניצחון השני הכי גבוה של קליבלנד בשנים שלברון ג'יימס באוהיו (מאז 2003).

* זה, אגב, לא הניצחון בהפרש הכי גדול של קליבלנד העונה. מוקדם יותר הם הביסו את שארלוט ב-39 הפרש ב-23 בינואר.

* לברון ג'יימס וקיירי אירווינג חיברו יחד 33 נקודות במחצית הראשונה. בכל הם השתוו למחצית הטובה ביותר שלהם העונה, שגם כן הייתה מול שארלוט, באותו משחק בו הביסו ב-39 הפרש.

עוד באותו נושא

קליבלנד רמסה את וושינגטון 89:127 ועלתה למקום הרביעי במזרח

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. Rob Carr, GettyImages
לברון חגג גם מהספסל/GettyImages, Rob Carr

אני המנהיג של הקבוצה ואני זה שקובע את הקצב", הודה לברון ג'יימס, "אני קובע את רמת האגרסיביות שלנו, ורציתי שהחברים ילכו בעקבותיי. מדובר בקבוצה אחרת לגמרי ממה שראינו. ברור שיש מקום לשיפור, אבל אנחנו בהחלט מציגים כדורסל מצוין".

"ברור שלא היינו אותה יחידה מגובשת כפי שאנחנו עכשיו", אמר דיוויד בלאט, שהתמוגג מהשינוי החיובי בקליבלנד, שרק לפני חודשיים הפסידה לאותה וושינגטון בבית, במה שסימל נקודת שפל במשבר שחלף. "מדהים מה שחודשים יכולים לעשות לקבוצה. השתפרנו בצורה משמעותית מאז. היו לנו עליות וירידות כמו לקבוצות רבות. אלו החיים בכדורסל המקצועני ואני מודאג מכל דבר קטן. זה ה-NBA ואלו חלק מהדברים שחייבים לספוג אם רוצים להיות ברמה הגבוהה ביותר". בלאט התייחס לפציעה של הסנטר הברזילאי, אנדרסון ורז'או, שסיים את העונה בשלב מוקדם יותר: "הוא מתקדם בצורה נהדרת. אנדרסון החל כבר ללכת ולהרים משקולות עם הרגליים".

המאמן דיבר על קיירי איירווינג, שהצטיין: "ה-NBA מלאה ברכזים איכותיים. אני חושב שמדובר באחת התקופות הטובות מהבחינה הזו בהיסטוריה של המשחק. הם בכל מקום, וכולם מצוינים. קיירי, מן הסתם, הוא אחד מהם, אבל הוא הולך להתמודד כל לילה מול רכז מצוין אחר. הוא צריך להיות מוכן לקחת עליו את האתגר ואני חושב שבינתיים הוא עושה זאת".

אם יש מישהו שעדיין מפגר מאחור בקליבלנד הוא קווין לאב, שהלילה גם ביצע מהלך שסימל את היכולת החלשה שלו בתקופה האחרונה: לקראת סיום הרבע השני הוא חדר לסל, נותר לבד לחלוטין אך פספס את נסיון ההטבעה בצורה מעט מביכה. למרות זאת, בלאט לא מודאג. "הייתי מאוד מרוצה ממנו. הוא רץ מהר את המגרש, הוא עוזר בריבאונד. הוא גורם למכונה הזאת להמשיך לפעול", אמר המאמן.

קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. Rob Carr, GettyImages
כוכב בהתהוות. אירווינג/GettyImages, Rob Carr

מה אומרים הפרשנים

"כל מי שראה את המשחק הלילה ראה איך נראית קבוצה שרצה לאליפות", כתב בוב פינן ב'ניוז הראלד'. "הקאבס נראים בשיאם. היו כאלה שתהו אם הקסם שלהם יפוג בזמן פגרת האולסטאר. ובכן, התשובה היא לא. כשלברון ג'יימס משחק ככה, והוא היה מאוד דומיננטי הלילה, הקאבס מסוגלים לנצח כל יריבה ובכל מגרש, אבל המפתח הוא ההגנה. הם למדו איך להוריד ליריבות שלהם את אחוזי הקליעה באופן דרסטי".

"בפעם הקודמת שהקאבס ביקרו בוושינגטון, הכל היה נראה הפוך לחלוטין", כתב ג'ייסון לויד מ'אקרון ביקון ג'ורנל'. "לברון נראה אז חסר חשק ובלאט סיפק את הנאום המפורסם על כך שהקבוצה שלו נמצאת בחשיכה. מאז עברו שלושה חודשים ושני טריידים, והקאבס הפכו לקבוצה מאוד, מאוד טובה. נראה שהם בדרך להפוך לקבוצה הטובה במזרח. אני חושב שההפסד ההוא גרם להם להתחיל להבין שחייבים שינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully