וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד רמסה את וושינגטון 89:127 ועלתה למקום הרביעי במזרח

הצגה פנטסטית לקאבס, שאותתו על כוונותיהם עם ניצחון החוץ הגדול ביותר שלהם העונה, שסידר להם את המקום הרביעי במזרח. לברון להט עם 28 נקודות ב-25 דקות, 25 לאירווינג

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
ככה יוצאים מפגרה. בלאט/GettyImages

מאזן: 22:34 (מקום 5 במזרח)

המשחק הבא: בחוץ מול הניקס, ביום ראשון ב-20:00

עשרת המשחקים האחרונים: הפסד - ניצחון - ניצחון - הפסד- ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון

מדד הטריו: לברון ג'יימס 28 נקודות (12 מ-21 מהשדה, 6 אסיסטים), קיירי אירווינג 25 (9 מ-18 מהשדה) ו-7 אסיסטים, קווין לאב 8 נקודות (3 מ-8 בלבד מהשדה).

פורוורד קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
במוד של פירוק. לברון/GettyImages

בשעה שרוב יריבותיה התחזקו וביצעו תיקונים אחרונים לפני הטרייד דדליין, קליבלנד המתינה בשקט. הלילה (בין שישי לשבת) הוכח שההמתנה הייתה שווה. הקאבס נראו טריים ורעננים במשחק החזרה מפגרת האולסטאר, הציגו אולי את משחקם הטוב ביותר העונה ורמסו 89:127 את וושינגטון, כדי לדלג מעליה בדרך למקום הרביעי במזרח.

המומנטום של דיוויד בלאט ושחקניו מלפני הפגרה נמשך, ומאזנם ב-17 המשחקים האחרונים עומד על 15 ניצחונות ושני הפסדים בלבד. היעד הבא הוא טיפוס נוסף בטבלת המזרח לעבר המקום השלישי, ששייך כעת לשיקגו המקדימה את הקאבס בניצחון אחד בלבד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קיירי אירווינג קליבלנד קאליברס. רויטרס
עוד ערב נפלא. אירווינג/רויטרס

הקאבס הצהירו על כוונותיהם כבר מהפתיחה. כהרגלם בתקופה האחרונה, הם לחצו על הדוושה כבר ברבע הראשון, קלעו בו 35 נקודות ופתחו פער של תשע נקודות. לברון ג'יימס אמנם סבל מבעיית עבירות וישב על הספסל במרבית שלבי המחצית הראשונה, אך קיירי אירווינג לקח את העניינים לידיים, ויחד עם תרומה נאה של אימן שאמפרט הצליח להגדיל את היתרון של קליבלנד ל-22 נקודות עוד לפני ההפסקה.

הוויזארדס האומללים, שחסרו את בראדלי ביל הפצוע וקווין סראפין החולה, נראו חסר אונים גם במחצית השנייה. לברון צלף מכל פינה במחצית השנייה, הפער תפח ל-40 נקודות בשיא, וגם משחק פושר נוסף של קווין לאב, שמיעט לזרוק לסל, נשכח כלא היה. בלאט עוד הספיק להעניק מעט מנוחה לכוכביו, נתן דקות ל-12 שחקנים ווקיבל תרומה יפה גם מג'יימס ג'ונס (10 נקודות) מהספסל.

גארד וושינגטון וויזארדס ג'ון וול. AP
במחצית הראשונה הוא עוד הרשה לעצמו להתלהב. ג'ון וול/AP

לברון סיים עם 28 נקודות, רובן במחצית השנייה, למרות 25 דקות בלבד על הפרקט. קיירי אירווינג שוב נצץ עם 25 ו-7 אסיסטים, ג'יי אר סמית' נראה טוב התקפית עם 15 ואימן שאמפרט היה הרביעי שקלע בספרות כפולות, אחרי שסיים עם 12. לאב המתוסכל סיים עם תרומה מזערית יחסית של 8 נקודות ו-6 ריבאונדים.

מנגד, 18 של ג'ון וול וננה, שנפצע ברבע השלישי, לא מנעו מהוויזארדס השפלה. פול פירס נעצר על 9 נקודות בלבד באחוזים רעים (3 מ-10 מהשדה), וגך גם מרצ'ין גורטאט, שסיים על 9 משל עצמו.

בסיום הורה לוח התוצאת על 38 הפרש - שהספיק כדי להנחיל לוושינגטון את ההפסד הביתי הגדול ביותר מאז שנת 1975. עבור הקאבס, שכבר ניצחו העונה את שארלוט ב-39 הפרש, מדובר בניצחון השני הכי גבוה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully