וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום ההעברות העמוס בתולדות ה-NBA: ההתרגשות והמנצחות

39 שחקנים ושבע בחירות דראפט החליפו ידיים ביום ששיגע את הליגה. הכתבים נותרו מותשים, ריקי רוביו הודיע: "אני מביא את המחברת כדי ללמוד מ-KG", בפילי כועסים ו"הגניבה של מיאמי"

ככה זה נראה, בגדול:

וואו! את מה שעבר אתמול (חמישי) על ה-NBA, בדקות האחרונות של מועד ההעברות, לקראת השעה 22:00 שעון ישראל, אפשר לסכם רק במילה אחת, וואו! העסקאות לא הפסיקו לזרום, בזו אחר זו אחר זו, כאשר במוקד ניצבים חזרתו של קווין גארנט למינסוטה והטרייד ששלח את גוראן דראגיץ' מפיניקס למיאמי. בסך הכול, לא פחות מ-39 שחקנים עברו קבוצה אתמול (ושבע בחירות דראפט), ביום הדדליין העמוס ביותר בתולדות ה-NBA.

אדריאן ווג'נרובסקי, כתב הליגה הבכיר של "יאהו", היה כל כך עמוס ברגעי השיא של הערב, עד שהוא צייץ: "Good Lord", או "אלוהים" בתרגום חופשי. מארק סטיין מ-ESPN צייץ: "11 טריידים ביום הדדליין? רק שלושה מהם לפני השעה האחרונה של החלון? נהניתם?". בחשבון הטוויטר NBA Legion מיהרו להכריז: "המנצחות - ת'אנדר, היט, סלטיקס, באקס. המפסידה - יוטה".

מינסוטה מתרגשת:

* KG נבחר על ידי מינסוטה היישר מהתיכון בדראפט 1995 וב-12 עונותיו בקבוצה הפך למגה סטאר. ב-2007 הוא עבר בטרייד לבוסטון, לקח אליפות וכמעט עוד אחת, חתך לברוקלין ובסופו של המעגל, השלים חזרה מיוחדת הביתה, בתמורה לת'אד יאנג שעבר לנטס.

"אנחנו נרגשים", אמר מאמן הוולבס פליפ סונדרס, "כשאנשים חושבים על הוולבס, הם חושבים על KG. היו לו כאן שנים נהדרות וכולם אצלנו מאוד אוהבים ומכבדים את מה שהוא השיג. הוא יביא את הכוח, את מוסר העבודה ואת המנהיגות וישפיע על הצעירים שלנו". גארנט, שישחק עם המספר 21. סונדרס הוסיף: "הוא עדיין ילד בליבו ואוהב את המשחק. העובדה שהוא ויתר על סעיף הנו-טרייד שלו מראה כמה הוא רוצה להיות כאן". גארנט צפוי לערוך בכורה מחודשת במינסוטה ביום רביעי מול וושינגטון.

ריקי רוביו אמר: "אני מביא את המחברת, ללמוד הכול. אני זוכר שראיתי אותו משחק במינסוטה וזוכה באליפות עם הסלטיקס. לשחק מולו היה מיוחד. אתה רואה ששחקנים מפחדים ממנו כי הוא קשוח ו-ווינר".

עוד באותו נושא

חלון הטריידים נסגר: דראגיץ' במיאמי, גארנט במינסוטה

לכתבה המלאה
seperator

* עם כל הכבוד לגארנט, הטרייד המשמעותי של היום היה העברתו של גוראן דראגיץ' הפנטסטי מפיניקס למיאמי. גם אחיו, זוראן, יעבור עמו. סגנית האלופה, למרות העזיבה של לברון ג'יימס בתחילת העונה, מציגה חמישייה מצוינת כעת ועם דראגיץ', לצד עלייתו של חסן ווייטסייד, היא בהחלט יכולה ללכת רחוק. "אנחנו מרוצים בצורה של תיאמן מהמהלך הזה. זה עוד צעד בדרך להחזרת מיאמי לעמדה של מאבק על האליפות", אמר נשיא ההיט, פט ריילי, "גוראן הוא כוכב NBA וברגע שהוא היה פנוי, הלכנו עליו". דוויין וייד צייץ: "ברוכים הבאים, גוראן וזוראן, לארגון שלעולם לא מוכן לקבל הפסד".

דראגיץ' עצמו, שהלך ראש בראש עם הסאנס בימים האחרונים, עד לטרייד, אמר: "אני רוצהל הודות לאוהדים, לחברים לקבוצה ולהמון חברים בפיניקס. הפכתם את המקום לבית השני שלי. הארגון עצמו היה נהדר כלפיי ואני מקווה שכולם שם יודעים שאף פעם לא אומר משהו שייפגע או יקטין מערך הקבוצה וההצלחה שלנו יחד. הדברים שאמרתי לאחרונה יצאו קצת יותר קשים ממה שהתכוונתי. פשוט הרגשתי שזה הזמן עבורי להמשיך הלאה". תמורת הדראגיצ'ים עברו לפיניקס שתי בחירות סיבוב ראשון, אחת ב-2017, 2018 או 2019 ואחת ב-2021, כמו גם דני גריינג'ר. ההיט נפרדו גם מנוריס קול, שון וויליאמס וג'סטין המילטון, שעברו לניו אורלינס בעסקה הסיבובית, במסגרתה ג'ון סלמונס הגיע לפיניקס ומיד נופה. "זו חתיכת גניבה של מיאמי", הודה כוכב טורונטו, קייל לאורי.

האחים גוראן זוראן דראגיץ' פיניקס סאנס. חשבון הטוויטר של פיניקס סאנס,
הדראגיצ'ים כבר במיאמי/חשבון הטוויטר של פיניקס סאנס

* רג'י ג'קסון, שעבר בטרייד בין שלוש קבוצות מאוקלהומה סיטי לדטרויט, צייץ: "הרגע קמתי משנת הצהריים שלי, בתור פיסטון! יש לי דמעות של אושר בעיניים". ג'קסון, שבשבוע האולסטאר צולם עם כובע של העיר דטרויט, ביקש טרייד לאחר שלא זכה לדקות משחק עם הת'אנדר, שקיבלו מיוטה את אנס קאנטר הטורקי ואת סטיב נובאק. דטרויט שלחה לת'אנדר את די ג'יי אוגוסטין, קייל סינגלר ובחירת דראפט עתידית ועוד בחירה ליוטה. הת'אנדר העבירו לג'אז את קנדריק פרקינס, גרנט ג'ארט, בחירת דראפט מוגנת ואת הזכויות על טיבור פלייס המבטיח. אגב פרקינס, יוטה צפויה לעשות ביי-אאוט על הסנטר והוא מוזכר כמועמד להצטרף לקליבלנד או לקליפרס.

* מייקל קרטר וויליאמס, אחד הכוכבים הצעירים של פילדלפיה, נשלח למילווקי. הוא לא התבייש להודות: "לא אשקר, אני בהלם". אוהד זריז ועצבני במיוחד של הסיקסרס, ששוב ויתרו על הכישרונות שלהם בניסיון לבנות עתיד, נכנס לדף הויקיפדיה של הקבוצה וכתב בו לצד המילים "נשיא" ו"ג'נרל מנג'ר": "שטן", לצד המילה "מאמן ראשי": "היטלר" ולצד המילה "בעלים": "זה לא משנה כי כולם מטומטמים".

דף הויקיפדיה של פילדלפיה:

* אחת מאלה שלא ביצעו אף מהלך אתמול הייתה אטלנטה. כאשר פול מילסאפ נשאל על ידי אחד הכתבים המקומיים למה, הוא פשוט ענה: "11:43", והלך.

* והיה גם רגע משעשע, בלוס אנג'לס. בשיאה של כל סערת הטריידים, ניגש אחד ממאמני הלייקרס לג'ורדן היל ואמר לו שהג'נרל מנג'ר, מיץ' קופצ'ק, מעוניין לראות אותו: "הוא לא אמר כלום, פשוט התחיל ללכת ומלמל לעצמו 'מה קרה? מה קורה עכשיו?'. פתאום כולנו התחלנו לצחוק", סיפר המאמן, שהוסיף שגם ביירון סקוט היה שותף למתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully