וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רום קרסי הלך לעולמו בגיל 52, דרקסלר: "אובדן עצום לקהילה בפורטלנד"

כוכב העבר ששיחק 11 עונות בפורטלנד וזכה באליפות עם סן אנטוניו ב-1999 מת במפתיע, נסיבות המוות טרם פורסמו. חבריו ההמומים ספדו, לילארד: "דיברתי איתו תכופות, הוא הלך מוקדם מדי"

ג'רום קרסי במדי פורטלנד בלייזרס. GettyImages
אליל בפורטלנד. ג'רום קרסי/GettyImages

ג'רום קרסי הלך הלילה (בין רביעי לחמישי) לעולמו בגיל 52. נסיבות המוות של כוכב ה-NBA לשעבר עדיין לא פורסמו, וברחבי הליגה הטובה בעום כבר נשמעו עשרות תגובות עצובות ללכתו של הפורוורד האהוב, ששיחק 17 עונות בליגה. "נו מרסי קרסי" היה הכינוי שלו, אבל הוא זכור כאחד השחקנים החייכנים והחביבים, שהיה שותף בכמה מהקבוצות הטובות של המילניום הקודם.

קרסי נבחר רק במקום ה-46 בדראפט 1984 על ידי פורטלנד, אבל הפך עם השנים לשחקן מרכזי אצל הבלייזרס, במדיהם שיחק עד 1995. עונת השיא שלו הייתה ב-1988 בה רשם 19.2 נקודות ו-8.3 ריבאונדים למשחק, ובאותם ימים לצד קלייד דרקסלר וטרי פורטר בקבוצה שהגיעה פעמיים לסדרת הגמר, והפסידה לדטרויט ב-1990 ולשיקגו ב-1992.

ג'רום קרסי במדי סן אנטוניו ספרס. GettyImages
בגמר השלישי שלו הוא סוף סוף חייך. ג'רום קרסי/GettyImages

לאחר שעזב את פורטלנד החל לנדוד בין גולדן סטייט, לוס אנג'לס לייקרס, סיאטל וסן אנטוניו, לשם הגיע ב-1999 והיה שותף לזכייה באליפות בעונה המקוצרת כשהוא רושם 3.2 נקודות ב-15.5 דקות למשחק ב-45 המשחקים בהם שותף. אחרי עוד עונה בספרס עבר למילווקי, שם בילה את שנת הפרישה שלו ב-2001. לאחר פרישתו שימש לתקופה קצרה כעוזר מאמן בבאקס תחת חברו לשעבר פורטר. בסך הכל הוא רשם 1,153 משחקים ב-NBA והעמיד ממוצעים של 10.3 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק.

"זה כל כך עצוב", הגיב דרקסלר לחדשות. "זה אובדן עצום לקהילה בפורטלנד. הוא היה בחור הכי נהדר, והחבר הכי נחמד. כולם אהבו אותו, וכולנו נתגעגע אליו. פשוט היה אכפת לו יותר מדי, זה לא ייאמן". דמיאן לילארד, כוכבה הנוכחי של הבלייזרס, צייץ: "דיברתי איתו תכופות על החיים, ועל העליות והמורדות של עונת ה-NBA. הוא הלך מוקדם מדי, הרבה אהבה ותפילות עבור המשפחה שלו".

פול אלן, הבעלים של הבלייזרס, כתב בהצהרה שפרסם: "איבדנו היום אדם יוצא דופן, אחד השחקנים האהובים ביותר שלבשו את מדי הקבוצה. המחשבות והתנחומים שלי עם משפחת קרסי. הוא ייחסר לכולנו, זה אובדן איום". הנשיא כריס מקגוואן הוסיף: "החדשות כל כך פתאומיות, ואנחנו בטוחים שפרטים נוספים יגיעו בהמשך. אבל זה בהחלט יום עצוב למועדון שלנו, לעיר פורטלנד ול-NBA. ג'רום ייזכר לא רק בזכות התרומה המדהימה שלו על המגרש, אלא גם בזכות ההשפעה העצומה שלו על הקהילה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully