וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3:3 משוגע בין סלטיק לאינטר, פנדל של באלוטלי הציל את ליברפול

ניר ביטון שיחק 90 דקות, ג'ון גווידטי מנע מהסקוטים הפסד עם שער בתוספת הזמן. באלוטלי קבע 0:1 על בשיקטאש חמש דקות לסיום. ניצחונות לסביליה, ויאריאל וגנגאן, 1:1 בין טוטנהאם לפיורנטינה

שחקני סלטיק, ניר ביטון, ג'ון גידטי. GettyImages
משחק מרתק ודרמה גדולה. ביטון וגווידטי/GettyImages

שלב 32 האחרונות בליגה האירופית, שנפתח הערב (חמישי) עם השער הפנטסטי של ליאור רפאלוב במדי קלאב ברוז', נמשך מאוחר יותר עם שמונה משחקים נוספים. במוקד: ליברפול שניצחה את בשיקטאש וסלטיק עם ניר ביטון, שנפרדה מאינטר ב-3:3 מרתק.

seperator

ליברפול - בשיקטאש 0:1

תוצאה לא רעה לליברפול, שלא ספגה בבית ותנסה להשלים את העבודה בגומלין בטורקיה. האדומים שמעולם לא הפסידו באנפילד ליריבה טורקית, שמרו על המאזן הזה אחרי משחק בו הם שלטו, אם כי התקשו להגיע להזדמנויות ממשיות. פנדל מוצלח של מריו באלוטלי הכריע את ההתמודדות, לא לפני שהאיטלקי לקח את הכדור מידיו של ג'ורדן הנדרסון שהתכונן לבעוט בעצמו.

דקה 85: גול! ג'ורדון איבה הצעיר הוכשל ברחבה על ידי רמון מוטה ומריו באלוטלי, שנכנס כמחליף, כבש מהנקודה הלבנה. 0:1 מאוחר ויקר לליברפול.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן ליברפול, מריו באלוטלי. GettyImages
שער שעשוי להתברר כיקר. באלוטלי/GettyImages

סלטיק - אינטר 3:3

שישה שערים וקצב מצוין במשך 90 דקות, זה מה שסיפק המותחן בין סלטיק לאינטר. הסקוטים חגגו אחרונים, אבל אינטר שכבשה שלושה שערי חוץ עדיין פייבוריטים לעלייה בזכות התוצאה הערב. ניר ביטון רשם 90 דקות טובות במדי המארחת.

דקה 4: גול! קוזמנוביץ' הכניס כדור עומק מצוין לשאקירי שבעט מהאוויר, גורדון הצליח להדוף, אבל הריבאונד הגיע לשוויצרי שבעט פנימה. 0:1 לאינטר.

דקה 13: גול! שאקירי הכניס כדור לרחבה, הגנת סלטיק לא הצליחה להרחיק, רודריגו פלאסיו אמר תודה וכבש בבעיטה שטוחה. 0:2 לאיטלקים.

דקה 24: גול! אדם מת'יוז פרץ לעומק והוציא כדור רוחב מדוד, סטיוארט ארמסטרונג בעט שטוח ממרכז הרחבה, פנימה. סלטיק מצמקת ל-2:1.

דקה 25: גול! איזה בליץ אל סלטיק. ארמסטרונג נאבק בקמפניארו על כדור גובה והצליח להקדים אותו, ובסופו של דבר הארגנטינאי שלח את הכדור פנימה. שער עצמי ו-2:2.

דקה 45: גול! היתרון הוא שוב של האיטלקים. מדל שלח כדור ארוך, גורדון יצא, תפס והשמיט, ולפלאסיו נותר רק לגלגל פנימה. 2:3 לאינטר.

דקה 90+3: גול! ליאם הנדרסון בן ה-18 הקפיץ כדור פנטסטי לג'ון גווידטי והשבדי כבש מקרוב. שיתוף פעולה מצוין בין המחליפים וזה 3:3.

ג'רדאן שאקירי שחקן אינטר כובש מול סלטיק. GettyImages
איפה ההגנה של סלטיק? שאקירי כובש את הראשון/GettyImages

סביליה - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:1

ניצחון חשוב לסביליה באחד מהמפגשים היותר צמודים על הנייר. מחזיקת הגביע, שזכתה בו גם ב-2005/06 וב-2006/07, נמצאת בעמדה לא רעה מכיוון שהיא לא ספגה. גלדבאך תנסה להפוך בגומלין.

דקה 70: גול! פיגייראס נשלח לכדור ארוך בצד ימין והכניס כדור רוחב למרכז הרחבה, ויסנטה איבורה בעט בנגיעה, שטוח ופנימה. 0:1 לסביליה.

שחקן סביליה, ויסנטה איבורה. רויטרס
ניצחון קטן וחשוב למחזיקת הגביע. איבורה/רויטרס

טוטנהאם - פיורנטינה 1:1

טוטנהאם הייתה עדיפה, אבל איכזבה והתאכזבה מתיקו וגם מספיגת שער בבית. הארי קיין הלוהט נכנס כמחליף בלבד ושיחק לצד רוברטו סולדאדו שמקבל הזדמנויות באירופה וגם כבש. פיורנטינה התסגרה ויצאה למתפרצות ובסופו של יום, היא יכולה להיות מרוצה מהתוצאה.

דקה 6: גול! פאוליניו הגביה כדור קרן וסולדאדו בעט מהאוויר, בלי לעצור, מ-12 מטרים פנימה. יופי של שער, 0:1 לטוטנהאם.

דקה 36: גול! מתי פרננדס בעט כדור חופשי מצוין מזווית חדה, לוריס הצליח רק להדוף וחוסה מריה בסאנטה בעט מקרוב פנימה. פיורנטינה משווה ל-1:1.

רוברטו סולדאדו, שחקן טוטנהאם. GettyImages
באירופה סולדאדו מצליח לכבוש/GettyImages

משחקים נוספים

אייאקס - לגיה ורשה 0:1
לאייאקס: ארקדיוש מיליק (35).

אנדרלכט - דינמו מוסקבה 0:0

גנגאן - דינמו קייב 1:2
לגנגאן: קלודיו בובו (72), מוסטפה דיאלו (75). לדינמו קייב: מיגל ולוסו (19).

ויאריאל - רד בול זלצבורג 1:2
לוויאריאל: איקצ'וקו אוצ'ה (32), דניס צ'רישב (54). לרד בול: ג'ונתן סוריאנו (48).

שחקן גנגאן, קלודיו בובו. רויטרס
גנגאן ביצעה מהפך ביתי. בובו חוגג/רויטרס
קרייג גורדון, שוער סלטיק. GettyImages
השמיט כדור שכבר היה בידיים שלו. קרייג גורדון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully