וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: רפאלוב כבש שער מרהיב, 1:3 לברוז' באולבורג

הקשר הישראלי חזר בסטייל עם בעיטה אדירה מרחוק בניצחון החוץ, קבוצתו עם צעד משמעותי לשמינית הגמר. 1:1 לרומא מול פיינורד, עוד צמד לבאס דוסט בוולפסבורג, רביעיות לנאפולי ואברטון

ליאור רפאלוב שחקן ברוז' עם מאמנו מישל פרודום. GettyImages
חזר בסטייל. ליאור רפאלוב/GettyImages

שלב 32 האחרונות בליגה האירופית יצא הערב (חמישי) לדרך עם המשחק הראשון מבין שניים, כשליאור רפאלוב חזר בסערה להרכב קלאב ברוז' וסיפק שער נהדר ב-1:3 בחוץ על אולבורג. רומא הסתבכה עם 1:1 ביתי נגד פיינורד, באס דוסט הלוהט כבש צמד ב-0:2 של וולפסבורג על ספורטינג ליסבון, רביעיות קלילות לנאפולי ואברטון.

אובי אולארה, ליאור רפאלוב שחקני קלאב ברוז' מול אולבורג. AP
אוהבים לשחק בדנמרק. אובי אולארה וליאור רפאלוב מול אולבורג/AP

אולבורג - קלאב ברוז' 3:1

ליאור רפאלוב חזר להרכב של הבלגים, ועשה את זה בסטייל. הקשר הישראלי, שהבקיע שלושער לרשת קופנהאגן בביקור הקודם שלו בדנמרק, הוסיף שער אדיר בבעיטה ממרחק בדקה ה-29 ועשה יחד עם קלאב ברוז' צעד משמעותי לשמינית הגמר. אובי אולארה (25) ועצמי של קנת פטרסן (61) עזרו לרפאלוב, מול פנדל מצמק של ניקלאס הלניוס (71). שחקן נבחרת ישראל שיחק 80 דקות והעלה את מאזנו העונה ל-12 שערים בכל המסגרות - חמישה באירופה, שישה בליגה ועוד אחד בגביע. ובנוסף יש לו גם 13 בישולים. איזו עונה נפלאה.

דקה 5: כמעט הראשון של קלאב ברוז'. וורמר ההולנדי הפציץ מרחוק והרעיד את הקורה.

דקה 25: גול! יתרון מוצדק לבלגים. בולינגולי אמבומבו הגביה מצד שמאל ואולארה הגבוה נגח לרשת. 0:1 לקלאב ברוז'.

דקה 29: גול! וואו, איזה ביצוע של רפאלוב. הקשר הישראלי קיבל כדור מאולארה, השתחרר והניף את רגל ימין כדי לשגר מ-23 מטרים בחצי גובה לרשת. השער החמישי של רפאלוב העונה באירופה - רק נגד סקנדינביות. 0:2 לברוז'.

דקה 61: גול! שער עצמי אומלל מבחינת הדנים, שהסתבכו מול אולארה ובסופו של דבר פטרסן כבש בטעות לצד הלא נכון. 0:3 קל לקלאב ברוז'.

דקה 71: גול! מונייה גרם לפנדל ואפשר להלניוס לצמק מהנקודה הלבנה עם פנדל מוצלח. 1:3 לברוז'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קולין קאזים ריצ'רדס שחקן פיינורד. AP
כבש מנבדל, אבל מי יזכור את זה. קולין קאזים ריצ'רדס/AP

רומא - פיינורד 1:1

אחרי שסיימו להתפרע ברחובות רומא, אוהדי פיינורד (אלה שלא נעצרו) הגיעו לאולימפיקו וראו את קבוצתם מחלצת תיקו מפתיע מהג'אלורוסי. ז'רביניו, אלוף אפריקה הטרי עם חוף השנהב, חזר להרכב וכבש בעקב בדקה ה-22, אבל רומא בעיקר החמיצה ובדקה ה-55 נענשה משער בנבדל של קולין קאזים ריצ'רדס. משימה לא פשוטה מצפה לרומא בגומלין ברוטרדם.

דקה 22: גול! יופי של שער של ז'רביניו, שקיבל כדור רוחב מטורוסידיס בצד ימין והמשיך עם העקב לרשת. 0:1 לרומא.

דקה 55: גול! שער חוץ יקר לפיינורד. טורנסטרה נגח כדור אדיר שסקורופסקי רק הדף למשקוף, וקאזים רצ'רדס המשיך פנימה מעמדת נבדל ברורה. 1:1.

אוהדי פיינורד התפרעו ברחובות רומא, כמה מהם נעצרו

אוהדי פיינורד מדליקים אבוקות במשחק מול רומא. רויטרס
אש באולימפיקו. אוהדי פיינורד/רויטרס

טרבזונספור - נאפולי 4:0

האיטלקים ניצלו את ההרכב החסר של המארחת וטיילו בטורקיה. מריאנו אנדוחאר פתח בין הקורות ולא נזקק ליותר מדי מאמץ, כשהנריקה (6), גונסאלו היגואין (20) ומנולו גביאדיני (27) סגרו עניין תוך פחות מחצי שעה. דריס מרטנס אמנם החמיץ פנדל חמש דקות לסיום, אבל דובאן ספאטה כבש בתוספת הזמן ונאפולי כבר יכולה להתכונן לשלב הבא.

דקה 6: גול! מצב נייח סידר לאיטלקים שער יתרון. קוליבאלי נבלם על ידי השוער, אבל הכדור הגיע להנריקה הברזילאי שנגח בקשת פנימה. 0:1 לנאפולי.

דקה 20: גול! גביאדיני סיפק פריצה מסחררת מול האין-הגנה של הטורקים, והעביר מסירת רוחב להיגואין שכבש בקלות. 0:2 לנאפולי.

דקה 27: גול! כדור עומק נפלא של מרטנס מצא את גביאדיני, שהסתובב ברחבה ובשמאל גלגל פנימה. הראשון של חלוץ הרכש באירופה, 0:3 לנאפולי.

דקה 90: גול! המחליף הקולומביאני ספאטה היה במקום לריבאונד מהגנת טרבזונספור וכבש בקלות. 0:4 לנאפולי.

שחקני נאפולי חוגגים עם הנריקה (במרכז). רויטרס
נפשו בטורקיה. שחקני נאפולי חוגגים עם הנריקה/רויטרס

וולפסבורג - ספורטינג ליסבון 0:2

באס דוסט לא עוצר. החלוץ ההולנדי הלוהט, שכבש צמד לרשת באיירן מינכן ורביעייה מול לברקוזן בשבת, הוסיף עוד צמד בליגה האירופית. ספורטינג ליסבון החזיקה מעמד במחצית הראשונה ואף כמעט עקצה, אבל דוסט נהנה מאסיסט מצוין של הבלם נאלדו (46) וממסירת רוחב של קווין דה ברוין (63) כדי לייצר מקדמה ראויה לקראת הגומלין. אלון יפת וצוותו (כולל שופט הרחבה אלי חכמון) ניהלו את המשחק ללא תקלות.

דקה 46: גול! מי אם לא דוסט? נאלדו הבלם חטף כדור מנאני, השתחרר משני שחקנים ושלח במסירת עומק את ההולנדי הלוהט שהכניע את רוי פטריסיו. 0:1 לוולפסבורג.

דקה 63: גול! כן, שוב הוא. דה ברוין העביר כדור רוחב מדוד מצד ימין ודוסט שלח רגל ארוכה כדי לדחוק פנימה. צמד להולנד, 0:2 לוולפסבורג.

שחקן וולפסבורג באס דוסט. רויטר,
בכושר הבקעה מטורף. באס דוסט/רויטר

יאנג בויז - אברטון 4:1

רומלו לוקאקו הפך לשחקן הראשון של הטופיז שכבש שלושער באירופה מאז אייגבני יעקובו בפברואר 2008. יאנג בויז עלתה ליתרון מבעיטה מסובבת של גיום הוארו (10) אבל לוקאקו חגג שלוש פעמים (24, 39 ו-58) ובתווך גם שיימוס קולמן מצא את הרשת (28). ג'ון סטונס הורחק בדקה ה-62, אך הוארו לא ניצל זאת ובעט את הפנדל לשמיים. אברטון עם יותר מרגל וחצי בשלב הבא.

רומלו לוקאקו שחקן אברטון חוגג. רויטרס
שלושער נהדר. רומלו לוקאקו/רויטרס

משחקים נוספים

טורינו - אתלטיק בילבאו 2:2
לטורינו: מקסי לופס (18 ו-42). לבילבאו: איניאקי וויליאמס (9), קרלוס גורפגי (73)

פ.ס.וו איינדהובן - זניט סנט פטרסבורג 1:0
לזניט: הולק (63)

דנייפרופטרובסק - אולימפיאקוס 0:2
לדנייפרו: ג'אבה קנקאבה (50), רוסלן רוטאן (54)

איניאקי וויליאמס שחקן אתלטיק בילבאו. רויטרס
אבא מגאנה, אמא מליבריה והוא באסקי. איניאקי וויליאמס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully