וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:2 דרמטי לבני יהודה על בית"ר תל אביב רמלה

גלבאן שב להרכב וכבש בפנדל כבר בדקה החמישית, לוטטי השווה (89) אך קדוסי הפציץ את שער הניצחון שתי דקות בתוך תוספת הזמן כדי להגדיל את הפער בפסגה ל-8 נקודות. כפר סבא רשמה תיקו רביעי רצוף, הפעם 0:0 עם רמה"ש

בניגוד לדחיית המשחקים בליגות הנמוכות בגלל מזג האוויר הסוער, בליגה הלאומית קיימו היום (שישי) משחקים במסגרת המחזור ה-25. המוליכה בני יהודה ניצחה בביתה 1:2 את בית"ר תל אביב רמלה לדרבי קטן, והגדילה את הפער בפסגה לשמונה נקודות. השלישית הפועל כפר סבא סיימה ב-0:0 חלש עם הפועל ניר רמת השרון והרביעית עירוני קרית גת הסתפקה ב-1:1 באשקלון נגד הפועל ראשון לציון.

אוהד קדוסי בני יהודה חוגג שער. יוסי ציפקיס
ניצחון משוגע. קדוסי/יוסי ציפקיס

בני יהודה - בית"ר תל אביב רמלה 1:2

איזו דרמה! פדרו גלבאן שב להרכב, וכבש את כבר בדקה החמישית: נס זמיר נשלח לרחבה והוכשל על ידי שוער האורחת, הכוכב הבלתי מעורער של הזהובים בעט פנימה. בהמשך היתה בית"ר תל אביב רמלה לא פחות מסוכנת, ובדקה ה-89 גם באה על שכרה: אורי מגבו הגביה מאגף שמאל ומצא את מתן לוטטי, שבנגיעה אחת הכניע את דלה איינוגבה. גמור? ממש לא. שתי דקות בתוך תוספת הזמן קיבל אוהד קדוסי את הכדור ממרחק של 20 מטר מהשער, הניף את הרגל ומהאוויר שלח פצצה אדירה למשקוף ופנימה. ניצחון אולי לא צודק, אך בהחלט מתוק לבני יהודה, שמגדילה את הפער בפסגה לשמונה נקודות.

עידן שריקי שחקן עירוני קרית גת (שני משמאל). ניב אהרונסון
קרית גת עדיין במאבק על הכרטיס לליגת העל? עידן שריקי/ניב אהרונסון

הפועל כפר סבא - הפועל ניר רמת השרון 0:0

תוצאת תיקו רביעית ברציפות לכפר סבא, שממשיכה לפספס הזדמנויות להיצמד לבני לוד שבמקום השני. גם רמת השרון ממשיכה בשלה, ובתשעת משחקי החוץ שלה ניצחה רק פעם אחת.

עירוני קרית גת - הפועל ראשון לציון 1:1

קרית גת ניצחה בשני המפגשים הקודמים בין הקבוצות העונה, אבל איבוד הגובה שלה נמשך ומנגד, הקבוצה מעיר היין צברה את הנקודה ה-11 שלה בחמשת המחזורים האחרונים והמשיכה להתקדם לעבר הצמרת. איתי אלקסלסי הורחק (25) לאחר ויכוחים עם איתן שמואלביץ' ולמרות זאת, ראשון עלתה ליתרון משער עצמי של יניב איפרגן (50), אותו מחק רן מלכה (66) עם בעיטה מ-30 מטרים.

מכבי הרצליה - מכבי אחי נצרת 4:2

המשחק של המחזור. ניסן יחזקאל התארח אצל האקסית וחגג בקרב ישיר ומרתק על הפלייאוף העליון, כשנצרת סופסוף חוזרת לעניינים אחרי שלושה מחזורים בלי ניצחון. שחף הלמן כבש להרצליה (28), אבל עידו אקסברד המשיך להפציץ והשווה (55). אוראל אדרי החזיר את היתרון (62), אבל מהפך בזק סידר לנצרת את מלוא הנקודות בזכות שער שני של אקסברד (75) ושער ניצחון של עלי חטיב (77), שעוד הספיק להשלים צמד בדקה ה-89.

הפועל רמת גן - מכבי יבנה 1:1

המאבק הישיר הנוסף על המקומות בפלייאוף העליון הסתיים בחלוקת נקודות. לידור כהן העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-56, אך המילה האחרונה היתה שייכת לחליל לאמבין, שאיזן בדקה ה-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully